Ik ben op zoek naar een buitenlandse stage en deze moet starten begin volgend jaar (Januari). In totaal moet ik 880 uur stage lopen verspreid over ongeveer 6 maanden. Dit kan ook korter ligt er natuurlijk aan hoe hard ik werk (haha).
Deze stage zoek ik in de vorm van Front Office (receptie) medewerker in een hotel. Ik heb ongeveer ieder mogelijk land al bekeken voor stages, woonplaatsen enzovoort. Steeds kom ik weer uit op een land met een prettig klimaat. sowieso boven de 20 graden in ieder geval. En eigenlijk wil ik graag mijn Engelse taal beter ontwikkelen. Curaçao leek mij ook enorm leuk. Hier gaat ook nog een andere klasgenoot van mij naar toe. Alleen leer je hier niet echt goed Engels, aangezien ze er gewoon lekker makkelijk Nederlands spreken.
Ik vroeg me af of een aantal van jullie leuke tips hebben voor mij, bijvoorbeeld welke landen nog meer super zijn om stage te lopen. Ik mag trouwens letterlijk overal ter wereld heen. Natuurlijk wil ik wel een veilig land.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen en ik zie jullie reacties tegemoet. Heel erg bedankt alvast (Ik zit namelijk helemaal in de knoop met mezelf en weet niet meer wat te doen…)
Curacao is een hele leuke plek voor je stage! We kunnen je niet helpen aan een stage plaats, echter wel verwijzen naar bijvoorbeeld Bocuracao. Zij zijn een excellent buro voor het vinden van een stage plaats.
Wijzelf bieden leuke woongelegenheid aan stagiaires op Curacao aan. Mocht het dit heerlijke eiland worden, dan zou het leuk zijn als je een kijkje neemt op onze website voor woonruimte: www.studentenhuiscuracao.com. Ook kun je ons contacteren via email: studentenhuiscuracao@gmail.com of telefonisch: +5999 5130405/5141027. Veel succes en wie weet tot ziens! Mvg Eric en Mariska
Ik loop op dit moment stage via MAXinternship.
Zij hebben stage plaatsen in Spanje, Lanzarote en Gran canaria.
Als ik jou was zou ik even een kijkje nemen op hun website.
Misschien is een stage op Mauritius iets voor jou? De voertaal op dit eiland is Engels en Frans. Ik ben Denise, coördinator van Go Stage. Wij bieden stages aan wereldwijd, en hebben onder andere contacten op Mauritius. Het eiland is touristisch, dus staat ook bol van de mogelijkheden om stage te lopen in een hotel! Stuur een mailtje naar info@gostage.nl, of bel naar +31 626 833 046. Op www.gostage.nl staat meer informatie over ons aanbod en de organisatie.