Frontoffice stage gezocht (5 maanden) buitenland December 2013

Hallo,

Mijn naam is Kim en ik studeer op de Rooi Pannen te Breda.
Ik volg hier de MBO studie Frontoffice Management. Ik zit nu in mijn derde jaar.
In december moet ik mijn afstudeer stage gaan lopen.
Deze stage is voor 5 maanden stage in een hotel/resort.
Dit zal voor de periode december tot april zijn.

Vorig jaar heb ik 5 maanden stage gelopen in Italië en dit is me zo goed bevallen dat ik mijn laatste stage ook in het buitenland wil doen. Ik vind het erg leuk om andere culturen te leren kennen en om talen te leren.

Ik ben op zoek naar een stage in de frontoffice.
Ik geef de voorkeur aan een winterzon bestemming. Mijn stage moet wel binnen Europa zijn. Eventueel is Curacao ook mogelijk. Ik krijg Spaanse lessen op school en ben bereid om hier bijles in te nemen als dat nodig is.

Ik hoop op een berichtje!

Met vriendelijke groet,

Kim

Beste Kim,

Wat leuk om te lezen dat je naar het buitenland zou willen gaan voor jouw stage! Stagehuis heeft toevallig ook een kantoor in Breda en wellicht vind je het een keer leuk om langs te komen?

Bij ons kun je aangeven welke branches je interessant vind, bijvoorbeeld binnen een hotel. En dan gaan we samen je profiel schetsen met taken die je wilt en moet doen :).

We zouden het erg leuk vinden om jouw stage bijvoorbeeld op Malta te organiseren, je spreekt tijdens je stage Engels en leert zo niet alleen meer over de studierichting maar verbetert ook nog eens je Engelse taal!

Meer informatie over de mogelijkheden die wij aanbieden vind je op www.stagehuis.nl , hopelijk mogen we je snel een keer uitnodigen bij ons op het kantoor in Breda!

Groetjes Team Stagehuis

Hoi Kim,

We hebben toevallig op dit moment een erg interessant aanbod voor een stage in Dubai. Toeristische HOTSPOT in Dubai zoekt namelijk twee stagiaires. Je zou dus eventueel ook met een klasgenootje stage kunnen lopen. Zou je ons meer kunnen vertellen over de inhoud van jouw afstudeerstage?

Neem gauw contact met ons op via: celina@stageindubai.nl of kijk op onze website voor nog meer vacatures: www.stageindubai.nl

Beste Kim,

Voor december 2013 zoek ik nog een stagiair frontoffice in Turkije, Antalya. Incl accomodatie,vergoeding etc) Het gaat om een stage van 5 maanden of langer bij een 5 sterren resort.

Als je meer wilt weten, mail me dan.
Groetjes Francis