Engelse stage gezocht!

Goedenavond,

Ik studeer International Business and Languages. In september 2013 moet ik voor mijn opleiding een buitenlandse stage doen! De duur van de stage moet 5 maanden zijn (92 werkdagen), en het bedrijf moet minimaal 10 werknemers hebben. Het gaat om een engelstalige stage en het liefst zou ik ook willen stage lopen in een engelstalig land om de taal nog beter te leren. Het liefst zou ik een marketing, pr of sales stage doen!

Als iemand meer informatie heeft of iets weet dan hoor ik dat graag!

Groetjes Leandra

Beste Leandra,

Wij organiseren stages in Kenya en hebben diverse stageplaatsen in Hotels en Appartementcomplexen in bijvoorbeeld Mombasa.
Sinds 2010 organiseren wij stages voor TIO University en willen heel graag voor jou een leuke en leerzame stage organiseren.
Bezoek onze website: www.butterfly4volunteers.org of onze facebookpage: Redirecting...
Vriendelijke groet, Ton Verheijke

Hoi Leandra,

Wat leuk dat jij naar het buitenland wilt gaan voor jouw stage ervaring. Stagehuis biedt alleen maar Engelstalige stages aan in onze 7 bestemmingen :). Aan welke onderwijsinstelling studeer je IBL? We zien goede mogelijkheden om jouw stage in het buitenland te organiseren én dat deze past bij de opleidingseisen en persoonlijke wensen! Marketing, PR, Sales zijn allemaal mogelijk. Je kunt zelf een branche uit kiezen die je voorkeur heeft bijvoorbeeld : Hotellerie, Eventplanning etc. Kijk eens op onze vacaturebank voor meer informatie! www.stagehuis.nl

Hopelijk tot snel!

Groetjes Team Stagehuis

Hi Leandra,