Stage in Turkije met ouderen of kinderen

Ik ga volgend jaar de opleiding Verzorgende niveau 3 volgen.
In dat jaar moeten we stage lopen. Dit mag en kan ook in het buitenland.
Omdat ik helemaal weg ben van Turkije(tweede thuis), wil ik in Turkije stage lopen.
Ik heb navraag gedaan of ik in Turkije stage kan lopen. Dit was mogelijk:D
Maar nu is mijn vraag:** Is er in Turkije een stage met ouderen of kinderen?**
Ik hoop dat iemand me daar antwoord op kan geven.
Het liefste in het plaatsje Antalya of Side.

xxx Leonie

alleen daarvoor gebruiken alsjeblieft;)
[EMAIL=“lborburgh@hotmail.com”]lborburgh@hotmail.com

Kan iemand mij hier toevallig helpen?
Ik wil heel graag stage gaan lopen in Turkije.
De richting van mijn stage is kinderen. Dus eventueel een kinderdagverblijf, of kleuter/peuter school.

Zou iemand mij kunnen helpen?

Groetjes

Heey Leonie, ik las dat jullie graag stage zouden lopen in Turkije en graag met kinderen…
Nou ik ga dat doen! vanaf April tot September werk ik in een luxe hotel in Turkije (club Pamfilya in Side) in de kinderanimatie en ik heb nog geen Nederlandse collega`s daar dus dat zou me wel leuk lijken als ik je kan helpen win - win situatie

Ik ben aangenomen bij Istage www.istage.nl
Ik zou gewoon even contact opnemen met istage, via de site vind je het telefoonnr… van de man waar ik bij heb gesolliciteerd!

Het gaat om de organisatie club Robinson waar ik ga werken dit is de hotelketen waar club Pamfilya onder valt. Echt een hele goede organisatie en compleet verzorgd! Je krijgt een mooie kamer, 3x maaltijd per dag en een loon!
Ik hoop jullie hiermee voldoende te hebben geïnformeerd Als je nog vragen zou hebben dan mag je me altijd een berichtje sturen, ik help graag.

Groetjes,
Nathalie

Je kunt stage lopen in ons hotel bij de mini club.
voor meer informatie: www.papillon.com.tr