Al 3weken terug uit Marmaris maar ik mis het echt… wat heb je hier nou in Nederland… helemaal niks!!! Het weer, het strand… de mensen alles is zoooooveel mooier en beter dan hier. Oke ik weet ook wel dat het vakantie was en dat het er niet het hele jaar zo is… voor 90% dan de rest van het jaar, haha :lol:. Ik ga zeker terug het volgend jaar… zijn er nog meer mensen dit jaar geweest van 7 t/m 16 aug? Wij verbleven in hotel Balim en zaten eigenlijk elke dag bij Dost bar/restaurant aan de boulevard, zooooo leuk daar, echt gelachen!!! Mijn ‘schatje’ werkt daar… overal lees ik verhalen over meiden die iemand hebben leren kennen en elke keer zit ik weer met tranen in mijn ogen dat hij zover weg is, het ene moment mis ik hem echt en zou ik zo het vliegtuig terug pakken maar aan de andere kant ben ik dan weer redelijk realistisch en realiseer ik me dat het gewoon niet goed zou kunnen gaan… wat heb je er nou aan om een relatie te hebben als er zoveel kilometers tussen jou en hem zitten?? Leuk als je elkaar maar 1 of 2 keer per jaar ziet, sorry maar voor mij is dat niet genoeg!! Toch mis ik hem en ben ik blij dat we elke dag smsen… ik ben pas 3weken terug dus het zal allemaal wel slijten langzamerhand, ik kan er gewoon niks aan doen dat ik aan hem moet denken en dat ik hem mis! Ik begrijp hoe al die meiden zich voelen… echt waar! Als het aan mij ligt ga ik volgend jaar zomer terug naar Marmaris, en niet alleen voor hem maar voor alles, het strand, winkelen, lekker eten, het uitgaan de mensen, ik heb zooo’n leuke tijd gehad he!!! Kan bijna niet wachten tot het zomer is…
Wat ik eigenlijk wou vragen zijn er nog meer mensen die in Balim zijn verbleven of mensen die vaker bij Dost gegeten hebben? Ook na de tijd dat ik al terug ben, hoe is het daar nog? Gaat het goed met iedereen? Ben ik wel benieuwd naar.
Ik kom al 8 jaar in Turkije, en ook al 8 jaar in Dost bar. Al moet ik zeggen dat het er flink achteruit is gegaan…
Wie is je vriendje? Ik ken de meeste jongens die er werken wel.
Nou ik zou niet zeggen dat het mjin vriendje is hoor, gewoon op vakantie was het leuk, 's avonds dan he… overdag moest ie werken! Mehmet, hij staat achter de bar bij Cengizhan. Wat leuk dat je er al zovaak bent geweest, wij gaan hoop ik ook terug volgend jaar, heb het echt leuk gehad daar. Ben je dit jaar ook geweest dan? Wanneer? x LadyBlueEyes
ps. hoezo achteruit gegaan? Vond het qua drukte echt niet tegenvallen, vooral 's avonds niet.
Ja ik ben dit jaar ook geweest, van 13 t/m 27 juli. Dost is wel gezellig hoor, maar dit jaar vond ik het toch minder dan voorgaande jaren. Vandaar dat ik meer bij de ‘zuster-bar’ Selam heb gezeten dan bij Dost.
Ze hebben dezelfde eigenaar, maar bij Selam wordt er veel meer animatie gedaan…
Dost is meer een restaurant aan het worden. 8 jaar geleden hadden ze er nog een dansvloer, sinds een jaar of 3 is die volgezet met tafels.
Ik heb nog vrij vaak contact met Cengiz, en nog dagelijks contact met Yasin. :rolleyes: Mehmet ken ik wel, maar daar heb ik verder geen contact mee gehad.
Ik ga zeker volgend jaar weer terug, maar toch meer voor Selam dan voor Dost…
Hey wat leuk,
ik ben dit jaar ook in marmaris geweest en wij zijn ook heel vaak bij selam geweest. Volop gezellig, en leuke obers. Ken jij ze daar een beetje?
Wij zijn van 7 t/m 16 augustus geweest. Het was onze eerste keer in Marmaris, maar zeker niet de laatste. Wij zijn eigenlijk meteen op de eerste dag bij Dost beland en niet meer weggegaan, echt leuk daar, iedereen is even vriendelijk. Tjah en van het een kwam het ander en zo leerde ik Mehmet kennen, Cengiz is ook een super aardige gozer, en hij draait super goeie muziek, een heel aantal uurtjes aan de bar doorgebracht. En na 01.00 uur opstap, paar keer in Bar X geweest met Mehmet en Bulent. Yasin? Eventjes denken, kan me hem niet voor de geest halen, wij hebben iedereen eigen verzonnen namen gegeven want we konden de namen gewoonweg niet onthouden… jah zo erg was het!! Waar ligt Selam dan? Heb er wel van gehoord en wist ook wel dat de eigenaar nog een restaurant had maar daar zijn we eigenlijk nooit geweest, misschien tip voor het volgend jaar. De enige waar ik contact mee heb is met Mehmet, dagelijks via sms en met Bulent via MSN en Cengiz hebben we een aantal keren gemaild. Heb nog een grappige foto van hem, ook eentje van Bulent en van Mehmet natuurlijk, we hebben er meerdere gemaakt waar iedereen opstaat maar die zijn helaas mislukt, echt jammer, ik baalde als een stekker toen ik het rolletje had laten ontwikkelen, maar dat mijn foto van Mehmet zo goed gelukt is maakte alles weer goed… hahaha!!! Ik hoop weer wat van je te horen.
Yasin is die blonde turk…
Selam bar zit aan de andere kant van de boulevard, richting MagicHouse enzo. Bülent is ook een schat, heb hem dit jaar helaas niet veel kunnen spreken, wilde weten hoe het met zn broer ging, maar hij moest steeds weg
@Turkye-Fan, welke periode zat jij bij Selam?
Ja ik kende de meeste obers al van jaren daarvoor, toen ze nog bij Dost werkten. Hakki kende ik van 8 jaar geleden al, had hem sinds die vakantie niet meer gezien, maar hij herkende ons nog wel toen we hem weer zagen
De andere kant van de boulevard hebben wij eigenlijk niet gezien, haha!! We zaten meestal met eten bij Dost, daarna bij de Beachclub of Baran en dan rond 12.30 uur weer terug naar Dost en dan naar Bar X of we waren in Barstreet, moet ik toch onthouden voor als ik terug ga, wil ik toch wel eens een kijkje gaan nemen. Oooohh die blonde turk, jaah dat vond ik een rare verschijning de eerste keer, ik dacht dat kan gewoon geen turk zijn, ik dacht dat is een hollander, maar er liepen toch twee blonde turkse jongens rond bij Dost??? Eentje die had vaker een staartje en, Yasin, denk ik dan, hij leek een beetje op een ‘student’ hier in Nederland, haren netjes in een scheiding… vond hem wel echt grappig, hij probeerde Nederlands tegen ons te praten, was kei lief!! Dus met hem heb je nog contact, leuk… alleen met hem dan? hij is gewoon en vriend geworden? vind het sowieso leuk om nog contact te hebben, beetje op de hoogte blijven van hoe het daar is!! Jaahh bulent is super… broer?? hmm geen idee, hij heeft zoooooooooooooveel verteld in de tijd dat we daar waren dat ik het bijna niet meer weet. Wij hebben op onze laatste dag de vader van Cengiz gezien, dat was echt grappig!!
Waar kom je eigenlijk ergens vandaan in Nederland? Ik uit een heeell mini plaatsje in Limburg… zul je wel nog nooit van gehoord hebben. Morgen mag ik weer naar school… joehoe heb er echt zoooo’n zin in he… niet dus!!! Kzou liever nog een weekje terug gaan naar Marmaris, hotel Balim, Dost en natuurlijk om Mehmet te zien. Ik ben wel realistisch genoeg om hem niet mijn vriendje te noemem… hoe zit het met jou leuke meiden/jongens leren kennen op vakantie, gewoon als vrienden…
Maar hoe zit dat dan?? Blijven de jongens van deze zomer van Dost ook het volgend jaar weer werken bij Dost?? Want ik heb foto’s gezien van andere jaren en daar stonden een heleboel andere op die ik dit jaar niet gezien heb…
Nou, dat verschilt per jongen… Yasin werkt er al 9 jaar, Abidin ook zoiets denk ik, en Cengiz ook al vrij lang. Bülent werkt er nu 3 jaar, of 4 dat kan ook… :unsure: en Aiden 3 jaar.
2 Blonde turken…? :blink:
Errrrrm… Niet gezien volgens mij. De enige met staartjes die ik ken zijn Cengiz en Isaan [of hoe je dat ook typt]
Ja die met die ‘scheiding’ is Yasin Heb ik nog bijna dagelijks contact mee via sms, soms zitten we tot 5 uur 's nachts te smssen…
Ik heb nu lekker nog 3 weken vakantie, ben net van baan geswitched en hoef pas 1 oktober bij mn nieuwe baan te beginnen. Wilde eigenlijk nog terug naar Marmaris voor een week, maar dat kon niet doorgaan wegens omstandigheden… GRRRRR!
Ik heb het nooit zo gehad op vakantieliefdes, maar helaas, ook ik moest er dit jaar aan geloven. De barjongen van Selam… zucht
Echt een schatje, maar helaas wilde hij niet dat ik aan hem vastzat, dus heeft hij het -soort van- uitgemaakt.
Ja dan zal het die met dat staartje wel zijn geweest, maar die was ook niet helemaal donker hoor, haha!! Meeste turkse jongens zijn heeell donker en hebben bruine ogen, maar hij had zo’n beetje gladjes gelly kapsel en vaker staartje of mutsje op!! Ik hoop in ieder geval dat iedereen van dit jaar er het volgend jaar ook nog is!!! Ik zou ook echt graag nog een weekje terug willen, heb laatste week van oktober vrij maarja… oke is kei goedkoop maar niemand wil met me mee!! zielig he… maar zoveel zal er dan ook niet meer te doen zijn in Marmaris of wel?? En wanneer sluit daar alles? Iedereen bij dost gaat dan toch ook naar ‘huis’ of niet?? Jaahh sorriej kheb heeelll errg veel vragen…
Tjah vakantieliefdes… I know wou het eigenlijk ook niet maar meteen de eerste dag was het pats boem raak… duurde wel effe voor het eruit kwam, we praatte gewoon met elkaar en ook beetje flirten maar het hoge woord kwam er niet uit! Gelukkig op donderdagavond wel, hij ga me een hartje… was zooooo lief en Bulent lachen en blij dat ie was, Mehmet had al de hele week gezegd dat ie me leuk vond en dat Bulent met mij moest praten voor hem… hihi vond ik wel lief!! Bulent zelf vond mijn vriendin leuk, zij hem ook wel maar wou de gok niet wagen… tjah het risico van liefdesverdriet is groot. Ik weet ook niet hoe Mehmet er nu tegenaan gaat… alhoewel vind hem niet zo’n typje dat elke avond een ander heeft. Hij laat gelukkig elke dag meerdere malen van zich horen, it makes me happy… maar ik weet ook dat het een ‘vakantieliefde’ was/is…
Wat leuk dat jij ook de barjongen leuk vond… Die zijn gewoon het leukste… haha!! Wel jammer dat ie het heeft ‘uitgemaakt’… vind ik toch wel beetje zielig voor je!!
Maarre… heeeeelle stomme vraag, Randy… meisjes of jongens naam???
Nieuwe baan is ook leuk… toch?? Weekje Marmaris is beter… volgend jaar weer terug?? Ikke wel denk ik.
Ik zat er in de periode van 20 juli t/m 3 augustus.
Dus 1 week tegelijk met jou.
Maar wij zaten meer de 2e week bij Selam.
Dus ik denk niet dat ik jou daar gezien heb.
Welke van de barmannen was jou vriendje?
Hakki ken ik ook, en Vedat en Hamoet(als je dat zo schrijft), en van de andere weet ik eigenlijk niet eens hun naam meer, omdat ze vaak hun turkse naam niet zeiden maar een andere naar zoals zorro enz.
Wij gingen er 's avonds ook heel vaak eten.
ga je volgend jaar weer naar marmaris? Wij waarschijnlijk wel.
ook gingen we 's avonds vaak naar de barstreet, volop gezellig.
ken je toevallig ook Zaza, hij heeft een shop in de bazaar. Met hem ben ik ook enkele malen uigeweest.
Randy, ik hoop dat je reageert en nog goeie tips hebt voor volgend jaar.(wat leuke uitgaansplekken betreft en goede appartementen.
‘mijn’ barman is Yalçin. Die zonder baardje dus…
Vedat heeft een paar smsjes voor hem vertaald, omdat Yalçin geen Engels spreekt, en Mahmut is ook een schatje
Misschien heb ik je wel gezien, de laatste avond ofzo, heb je daar ook gedanst?
Wij werden namelijk een beetje als animatie-team gezien geloof ik. Altijd verplicht de dansvloer openen…
Ik hoop volgend jaar weer naar Marmaris te gaan ja, vind het er nog steeds errug leuk.
Ik heb inderdaad nog wat foto’s genomen bij Selam.
Zal ik ze naar je doorsturen?
Moet ik wel ff je emailadres hebben.
Heb jij trouwens ook nog leuke foto’s van hen??
En ik heb daar ook wel gedanst ja, op een gegeven moment werden wij ook iedere keer naar voren getrokken om op de dansvloer te komen. Maar hoe zie jij er uit dan en hoe oud ben je, misschien kan ik me je dan herrineren. Was je daar met veel andere mensen.
Wij waren met een grote groep personen. Dus dat is misschien wel opgevallen. Zowel ouderen oom en tante enzo en ook jonge nichtjes.
Vedat kon inderdaad wel sms vertalen, hij kon best goed nederlands, net als Hakki trouwens. Je schreef dat je Hakki al 8 jaar kent, werkte hij toen al bij Selam?? Hij zei namelijk dat hij 23 jaar was. Of ik moet de verkeerde voor mij hebben. Hij was toch degene die de mensen moest proberen binnen te halen. En Mahmut was inderdaad een schatje, jammer dat hij niet zo goed nederlands kon.
Waar heb jij trouwens in Marmaris gezeten? in een appartement of in een hotel?
Ik ken Hakki al 8 jaar ja, maar Selam bestaat pas 2 jaar. Hij is de broer van de eigenaar van Selam, absoluut geen 23 hoor. Denk dat jij Baki bedoelt. Dat is trouwens de neef van de eigenaar.
Net een week terug uit Marmaris (14-21 sept, dit jaar in Grand ideal, maar volgend jaar terug naar Balim). Mis het nu wel. Geweldige tijd gehad de hele week bij Dost aan het water gelegen, gelunched en 's avonds gezellig en uitstekend gegeten bij de mannen. Grappig om al die verhalen zo te lezen. Nu weet je wat ze werkelijk doen en uitspoken!
Gisteren nog gebeld met Bülent. Hij komt waarschijnlijk in januari naar Nederland…of ik ga terug op zijn uitnodiging.
Heeft iemand toevallig een foto van hem. Ik heb mijn foto’s laten ontwikkelen, maar die van Bülent en mij is mislukt!!!
En alsof dat nog niet erg genoeg is hebben ze mijn pas gekraakt en mijn hele bankrekening leeggehaald…
Kan iemand de pijn misschien iets verzachten door me een foto van Bülent te bezorgen???
Wat leuk om te horen… ben heeeeeeeeell jaloers dat je er net bent geweest, mis het echt hoor!!! Bulent vertelde idd toen wij er waren dat hij naar Nederland zou komen, als hij alles rond zou krijgen met papieren, en dat hij dan familie ging opzoeken. Wel leuk… Hij heeft de hele vakantie achter vriendin van mij aan gezeten maar tis 'm niet gelukt, al hield ie wel elke dag stug vol! Maarre… hoest tussen jou en Bulent dan??? Tell me… haha!! Ik heb nog wel een foto voor je als ik je daar blij mee kan maken…
Groetjes LBE (snif snif verdrietig omdat ze Marmaris en Dost mist, en natuurlijk ook mijn ‘sjattie’)