ik denk het.
Ik ken hotel balim wel. kwam er in augustus vaak langs met bus toen ik naar mijn hotel ging.
Ik zat in de buurt van pineta deluxe, pasa beach.
groetjes besmile
ik denk het.
Ik ken hotel balim wel. kwam er in augustus vaak langs met bus toen ik naar mijn hotel ging.
Ik zat in de buurt van pineta deluxe, pasa beach.
groetjes besmile
hey iedereen!
wat leuk om te lezen dat wij niet de enige zijn die ut zo gaaf hebben gehad met de mensen van dost! buland heeft ook achter mij (mieke) aan gezeten maar ook deze keer is het hem niet gelukt! wij zouden graag wat meer willen weten over ishan. zijn er meer meiden waar hij achter aan heeft gezeten, want tegen ons werd verteld dat hij nog nooit gezoent had en nog nooit un vriendinnetje had gehad…dat ie nog nooit gezoent zou hebben heeft mijn vriendin (lana) gelijk gelooft toen ze met hem gezoent heeft. en wie weet al zkr dat je terug gaat naar marmaris? wij weten ut nog nie zkr namelijk (niet omdat we niet willen maar om andere redenen)
groetjes mieke en lana
Heej,
Bulent is gewoon een grote charmeur met een nog groter hart en de allergrootste praatjes!! We hebben evengoed super veel lol met 'm gehad hoor!! Grappig dat het 'm weer niet gelukt is!! haha!!
Isaan, uhmm… geen idee of ie ooit een vriendinnetje heeft gehad, vond hem beetje een verlegen (lief jong klein) mannetje, maar wel super aardig!! Hoe was het met de rest? Wanneer zijn jullie daar geweest?? Nog contact met iemand? Groetjes Miran LBE
hey
bulent is un schat! we hebben heel erg met het gelachen! wij waren daar van 7 t/m 21 juli en we hebben weer de vakantie van ons leven gehad. we hebben nu geen contact meer, maar als we er weer zijn is ut alsof we nooit zijn weg geweest. met wie heb jij nog contact?
groetjes mieke en lana
'Looo iedereen
Daar izz ik weer.
Kreeg net een smsje van Yasin (blondie van Dost) het is 12 graden in Marmaris, en vanochtend regende het…
B)
hoi hoi…
nee dost ben ik nog nooit geweest…ligt dat naast de selam dan?
jaja van de zomer weer terug naar de selam heb er zo zin in
kan niet wachten om m´n schatje weer te zien…op de cam elkaar zien gaat ook gauw vervelen he
verder nog mensen die de gasten van de selam ook kennen?
groetjes van mij
p.s. sami love u baby
Bulent is verleden week getrouwd.Groet
he allemaal,
ik ben net een weekje terug uit Marmaris en ook wij (2 vriendinnen) zijn de eerste dag bij Dost terecht gekomen en niet meer weggegaan. Dost is inderdaad meer een restaurant nu dan een bar/cafe, maar wij waren erg vroeg in het seizoen en zijn op sommige dagen vroeg weggegaan. Dus weet ik niet hoe het er laat op de avond aan toe ging. Onze een na laatste avond was supergezellig en heel leuk. Bulent is echt knettergek, Ihsan is een schatje, Abidin erg leuk en Oguz heeft ontzettend mooie ogen. Helaas zijn niet al onze foto’s gelukt en heb ik dus geen goede foto van Oguz en al helemaal geen foto van Ihsan!!! Ontzettend jammer!! Wij vonden ze erg leuk!Dus mocht iemand een goede foto hebben van Oguz of Ihsan, wij houden ons aanbevolen.
Wij gaan volgend jaar echt wel terug naar Marmaris en zeker terug naar Dost!!
Haaii haii mensjes, dacht laat ook nog maar’s wat van me horen. Heb weer even het hele forum doorgelezen en ben weer beetje bij… moet zeggen doet met toch wel pijn om alles te lezen, dit jaar geen Marmaris voor mij!!! Hoe dichterbij de vakantie komt hoe meer ik ga balen… vind’t echt jammer. En dan de verhalen van iedereen die dus wel gaat!!! Snif…
Bluelady, wat leuk dat je net pas terug bent!! Was het al beetje druk??? Wie waren er al allemaa?? Iedereen?? Kweet van mezelf dat Bulent (msn), Cengiz (msn), Yasin (via Randy) en Mehmet (msn/sms) er alweer zijn, al paar weken, meteen vanaf het begin… en neem aan dat de rest er ook al is. Super… ben gewoon echt stikkend jaloers!! Oguz… hmm, geen (sorry) flauw idee wie het is, leg effe uit, wat deed ie, hoe zag ie eruit?? Heb je ook niet een beetje wazige foto? Effe kijken of ie er het vorig jaar ook al was. Van Ishan heb ik helaas geen foto, of maybe toch… uhmm… volgens mij niet. Kweet wel iemand die er wel heeft, Randy, super meid hier vant forum, zou je haar’s moeten vragen!!!
Nou… kga weer verder treuren om het feit dat ik niet naar Marmaris/Dost ga deze zomer… :unsure: :huh:
xxx Miran, LBE
Dat Bulent getrouwd is weet ik. Heeft ie mezelf verteld paar weken geleden, ofja in ieder geval dat ie zou gaan trouwen!! Maar… met wie eigenlijk?? Een Nederlands meisje heb ik begrepen, dat ie vorig jaar zomer al had leren kennen in Marmaris?? Ik weet het verder ook niet…
Nelus? Jij misschien…
Groetjes Miran - LBE
Hallo hallo,
Hier Randy B)
Ik ben net 1 daagje terug uit JAJA Marmaris…! Ben weer bij Dost geweest, en ja, heb ook een foto van Ihsan van dit jaar, alleen sta ik daar zelf ook op, hope you don’t mind…
roept u maar!
xx Randy