Wie kent Restaurant Dost in Marmaris?

sorry bregje maar wat leuk voor je lekker spannend zeg!!Iets om na uit te kijken alleen jammer dat ie het leger in moet of niet?

ja het is echt balen dat die het leger nog in moet, hij moest eigenlijk vorig jaar gaan , maar toen heeft die gewacht( god mag weten waarom, maar volgens hem omdat die dan wist dat die mij niet zou ontmoeten…) ik ken hem al veel langer, maar we zijn pas echt vorig jaar verliefd geworden. Dus hij moet nu nog weg, we hebben afgesproken dat hij het leger ingaat, als ik terug naar nederland vlieg. Dan werk ik de hele winter en zomer door, en kan ik sparen en direct als hij terugkomt daarheen gaan.

Maar ik baal er wel echt van 15 maanden zijn lang. maar wat moet dat moet. En alles komt goed, insallah.

Bregje,Ja 15 maanden zijn erg lang,mijn vriend heeft het grootste gedeelte er gelukkig opzitten:) ,maar tis wel moeilijk.Heb hem in juni gezien en moet nu wachten tot februari,:frown: normaal zag ik hem in oktober weer,maar dit jaar dus helaas niet.Maar gelukkig bestaat er msn,dus zie ik hem toch bijna elk weekend :wub:

groetjes

dus hij zit nu in het leger, en je ziet hem wel via msn? hoe doet die dat dan, ik hoop zo dat turan die mogelijkheid ook heeft om te msnen tijdens dienst, als die vrij is. En als die twee weken verlof heeft, zal ik ook die richting op gaan om hem te zien.

groetjes

Ja hij zit nu in het leger,meestal is hij 1 dag in het weekend vrij,maar dat weet hij nooit van te voren,kan ook maar zo zijn dat ze ineens op oefening moeten.Maar als hij op msn is zie ik hem wel soms is dat in een internetcafe en soms op de basis zelf,maar dan hebben ze vaak maar een uurtje.

groetjes

Weet iemand waar Bulent nu is? Hij werkt niet meer bij Dost heb ik begrepen…

Halloa Gr218,

Ik ga binnenkort naar Marmaris en ik heb er nu momenteel een vriendin wonen. Zal ik eens voor je navragen og Bulent er nog werkt? Ik kom daar zelf al 3 jr maar ik ken hem volgens mij persoonlijk niet…

Groetjes Rachel

Hallo GR128,

Ik heb het voor je nagevraagd , en Bulent werkt inderdaad niet meer bij Dost.
Ik heb begrepen dat hij nu in Holland woont. Het precieze weet ik er ook niet van maar dit is wat ik doorgekregen heb.

Groetjes Rachel