Wie ken jij waarvan?

Hans ik heb een vraagje

Waarom mogen topics over jongens niet?? Het gaat toch ook over Turkije?? Het gaat om de mensen die wij kennen vanuit Turkije…Bovendien is het een topic wat veel gelezen word en waar ook op word gereageerd??

Tuurlijk snap ik dat je de site onderhoud en soms horensdol kunt worden van al dat geklep van ons dames… :stuck_out_tongue:

Toch weten vele van ons een hoop over Turkije en geven wij raad, advies en soms ook een beetje wijsheid op dit forum, mag een lolletje af en toe dan als we het beperkt houden tot een paar topics?? Zoals ´vriendjesenwie ken jij waarvan`…

Groetjes Linda

PS: ik heb via via een vacature ontvangen voor werk in Malta, enig idee onder welk land ik dit kan plaatsten?? Mijn topografie is echt triest, ben blij dat ik Turkije aan kan wijzen op de kaart!!! :smiley:

Ik kan me er wel iets bij voorstellen, waarom oa Hans hier wat moeite mee heeft.
Dit is nl een REIZIGERS FORUM, en ik vind het zelf fijn om over alles wat betreft Turkije te lezen, maar over turkse jongens ?
Daar zijn toch genoeg andere sites voor?
Wat ik ook vervelend vind is dat je heel snel in een roddelcircuit terecht komt.
Maar dat is mijn mening.

Groetjes Sem.

Ook daar kan ik me in vinden… Maar als je die topics niet boeiend vind kun je ze natuurlijk ook over slaan…Je hoeft het niet te lezen… Bedoel wat ik niet boeiend vind lees ik ook niet, en de titels van de topics lijken mij redelijk duidelijk…

En idd er zijn meer dan genoeg andere Turkije site waar wel over jongens word gepraat en idd ook heel veel word geroddeld. Dat is voor mij meteen de reden waarom je mij op de meeste site niet zult vinden…

Dat vind ik ook het positieve van deze site, overigens wereldwijzer en niet wereld reiziger??? Dat je hier nou eens niet alleen maar roddels en achterklap tegenkomt maar juist mensen die ergens van af weten en serieus mensen verder willen helpen…

Maar regels zijn regels en die hebben we meer dan genoeg hier in Nederland waar we ons aan moeten houden… Vandaar ook mijn vraag aan HANS of die 2 topics die er nu zijn, Vriendjes en Wie ken jij waarvan…Wel mogen blijven bestaan…

Liefs Linda

Zijn er genoeg andere sites over turkse jongens ed? Geef es een paar links alsjeblieft!! Altijd leuk om te lezen hoor!! :lol:

dat is zo op internet te vinden hoor.

seni-seviyorum.nl
turkije-vakantie.nl
op msn heel veel groeps, gewoon zoeken op turkije

/

fikri keskin noemde zich zelf fiko uit antalya wie ken hem ook?

hallo allemaal…
ik heb alle berichtjes hier gelezen en heel veel zijn naar alanya gegaan…
ik ben dit jaar voor het eerst naar turkije geweest wat ik eigenlijk niet wilde… omdat je een beetje raar beeld heb gekregen bij turkse mensen van de turkse mensen uit nederland…
ik ben naar kusadasi geweest… en het is daar echt geweldig…
ben zaterdag terug gekomen en ben 8 dagen geweest en dat is echt te kort… ik ben nu 19 jaar… en voor mensen rond die leeftijd is het daar echt goed om naartoe te gaan… je hebt er een barstreet waar je kan feesten tot heel vroeg in de ochtend… en veder ja genoeg stranden waar je heen kan gaan… genoeg restaurantjes waar je kan eten…
ik ben bij casablanca geweest… omdat de leuke proper david mij naar binnen had gepraat… en echt het eten was goed… mensen waren gezellig… gewoon geweldig hoe die mensen je de hele dag vermaken…
maar wat mij wel opvalt op forums is dat mensen alleen maar praten over david en alex… hebben jullie de rest niet ontmoet… want je hebt nog een mustafa die nog veel leuker is dan alex… en een mehmet die ook helemaal niet verkeerd is… mensen die naar kusadasi zijn geweest wil ik ook wel reacties van hebben wil weten hoe jullie het er vonden…

groetjes nathalie

ik ga ieder jaar naar Kusadasi, het is er echt super ! Ik moet wel zeggen: ik hou er niet van naar Barstreet te gaan. Vind ik véél te druk en er lopen veel te veel engelse hoeren rond. Ik erger me er gewoon de hele tijd, dus beter dat ik niet in barstreet kom :wink: En sinds ik mn vriendje daar heb doen we samen leuke gezellige dingen samen. Maar Kusadasi is en blijft echt top !

Dit topic is wel erg gedateerd en intussen deels overgegaan in turkish tea-time en het sub-forum turkse vakantieliefdes.

Daarom zal ik het ook daarnaar verplaatsen en hoop dat iedereen daar vrede mee heeft.

Groetjes,

Hans.

ik ken er ook een paar maar alleen uit Marmaris
Natuurlijk mij liefke Tahir en dan verder nog Cengiz, Aydin, Yassin, Hakan, Veysel, Orhan van Restaurant Dost. Hakan ( de kapper), murat, ali (Balim Hotel).

Groetjes Rachel

Ömer werkt nu in Royal Wings - Antalya

meiden daar heen gaan pas op voor hem

Enes One resort Kiris - Kiris

Murat Fame Göynük - Göynük

dit zijn alle players

Kent iemand Zek uit Bodrum?
Hij werkte in mei dit jaar in een kledingwinkel in Bodrum, die heette geloof ik Halikarnas (net zoals die grote disco op n boot?). Zijn neef werkte daar ook…
Kan iemand mij iets over hem vertellen?

Groetjes!

geen bekende in Side??En waarvan ze bekend zijn
Altijd leuk om te weten :stuck_out_tongue:

Groetjes Yvonne

P.s. Zo zie je maar hoe klein deze wereld is :wink:

Ik heb wel een aantal bekenden in Side.
De broers Yilmaz: Ayhan, Mehmet, Akif, Erdal en Ercan, allen werkzaam in de massage in de buurt van Diane Beach.
Seskin is kapper en masseur. Dimitri is masseur. Murat, is op het moment zonder werk, maar zat in de massage op het strand.
Mehmet, werkzaam in Tukan Apart.
En nog een aantal kennissen.

En niet te vergeten onze Hans, die onze forumbeheerder is.

Groetjes, Fransijn

Heb net het hele topic zitten lezen… Ik hoor niemand over Kemer praten… Nooit geweest? :wink:

Hey,
Wat een leuk topic!
Wie kent Lee van de Murphy’s en James Dean? Hij werkte bij beide.
Ook van de Murphy’s ‘Eboh’? Ik weet niet of je het zo schrijft…
Groetjes, Robin

Die speedy werkt hij ook in Oylum park hotel in icmiller?

Ik ben net een weekje terug uit Alanya. Ik verbleef er in hotel club paradiso.
Vandaar ken ik: khalil, moustaffa, leo, tarkan, ali en natuurlijk ramon(zo e lieveke)
Havana club: ali, noa, merham

Ik wil al terug!

uit de X bar gumbet: Eddie, Mario, Robin, Murat, Sean, Zaza, Fidel, Ahmet (werkt r niet meer) Halil, Ersin, Musti…