Ik dacht misschien best grappig om te kijken wie we allemaal kennen in Turkije. Vindt het zelf allemaal ontzettend gastvrije mensen. Na een aantal jaren heb ik een aantal mensen steeds beter leren kennen en dan is het natuurlijk alleen maar leuker om ze weer te zien! Komen ze:
oh ja, ik ben alleen naar Alanya geweest dus daar komen ze allemaal vandaan
Sadettin en Ibrahim van Brothers
Nihat, Fatih, Simon en Willem van Sedir
Koan, Oktay, Selim, Hasan 2x van Janus
Alberto en Speedy van Sherlock Holmes
en nu ga ik even verder denken, de rest komt later B)
Ja Sammy van Golden Plate is hier ook bekend!!! Erg goed, evenals de andere obers daar: Lucky, Junior, Jimmy, Baris, Suleyman, Adnan, Sally, Bobke, etc…(Bodrum)
Verder Muzaffer van the Apple Bar in Marmaris, zit nu in het leger maar zal in mei weer in Marmaris te vinden zijn!
Yalcin en Altan van Grand Iskandil in Gumbet.
Cahit van Magic House in Marmaris.
Tuuuuuuuuuuuuuuurlijk owjee hoe kan iemand Hans nou vergeten??? En dan natuurlijk ook dingetje uit Bantur Naz, weet de naam niet meer. maarja zijn ook niet echt met hem opgetrokken.
dit is een leuk topic!!
ik had gelijk een op mijn gezichtje!!!
ging ook gelijk ff denken wie ik allemaal ken in alanya…
nou, dat zijn er best veel maar degene die ik goed ken zijn:
oer, tolga, hamza, yilmaz, ersin, oben, izlem, tuulu, weysel, baris, esmail van james dean bar.
kaan, hakan, oner, ibrahim, glesin, emrah van bellman.
apo van de souvenier winkel
umit en ahmed van medussa tatooshop
Welke osman en mustafa uit Marmaris zijn dat? Want ik ken ook wel jongens met die naam maar geloof dat half marmaris zo heet haha.
ken ook wat mensen uit marmaris; de jongens van cafe van oranje, hakan cetin sercan…
Soner en Osman van de rembrandt…
Tolga van Beverly Hills…
Yilmaz van Areena…
kaan had eerst lang krullend haar, echt van die kleine krulletjes.
hij werkte in t hoogseizoen achter de kleine bar buiten. misschien dat je t dan weet. hij heeft nu zijn haar afgeknipt maar misschien kan ik je een foto van hem sturen??
heb jij nog leuke foto’s gemaakt in de haven? want ik vind t altijd wel leuk als ik dan iemand bekends zie op die foto’s…
Waarschijnlijk zal ik dit nog een paar keer aanvullen maar ik doe mn best…
Van de x-bar : Nelly, 6-pack, alex, sonic, en nog meer maar ben de naam kwijt…
Van de beachclub: Tarik
Van het oranje cafe: Esther en Anja!!! Apo, Mevlut en de rest…naam kwijt…
dan nog Pane Vino restaurant/bar (daar heb ik ook gewerkt!!): Özgür (heheh dies van mij!!!) Fehsi, Serdar, Tuncay en Emin (bar) Mehmet, Murat, Zeki (restaurant).
Aytac die werkt overal…Deniz werkte vorig jaar bij ons dit jaar bij Captain Chinees…
En nog veeeeel meeeer maar ik weet die namen niet meer, schaam schaam…
Myrna, ik heb in de haven maar twee foto’s gemaakt, en beide bij Janus. Volgens mij is het toch iemand anders dan die ik bedoel, deze heeft geen krulletjes
pff waar zou ik beginnen, ken zoveel mensen.
Van central bar ken ik huseyin (een schatje) , mehmet, emrah, mikail (helemaal een lieverd) en zeki.
van x-bar: sonic, alex(ook al zijn hun nu weg daar) 6pack(pff die id lekker) , nelly en musti en nog een paar waar ik de namen niet weet…
van shakers ken ik alleen fillit…
Van hotel ayaz, de lieve en ondeugende receptie man…
Van Parkim palace hotel ken ik 2 mustafa’s en een is mijn skatje (niet mijn vriendje hoor) eco, en nog een paar waar ik de namen niet van onthoud heb…
Ja en voor de rest ben ik ff vergeten, ben ook al weer zo lang terug in nl…hihihi…
Krijg nu al weer zin om te gaan… Nog 5 maandjes wachten
dat zijn wel weinig foto’s die je hebt gemaakt!! ik heb volgens mij wel meer dan 100 foto’s van de haven en iedereen!! hahaha…
maar ja, kan ook haast niet anders als je er 6 maanden vertoeft.
zal ook wel niet dezelfde kaan zijn want die van mij werkt gewoon nog in bellman.
ik zie hem weer over 3 weken… ben benieuwd hoe t met iedereen is en wat er allemaal nog open is…