Ik ben net terug van mn vakantie in Turkije, alanya en heb daar echt een super tijd gehad! de mensen zijn daar zo vriendelijk, open, behulpzaam en maken zich nergens druk om. Ik mis het nu al.
Ik ben daar een paar avonden naar de James Dean bar geweest in de haven. Daar heb ik een leuke barman ontmoet… hij heette Marco, we hebben er samen een leuke tijd gehad, hij was niet zoals die andere opdringering enzo maar echt oprecht aardig en geinteresseerd. Maar door een plotseling vertrek van mij heb heb ik helemaal niet telefoonnummers op email kunnen uitwisselen. Ik baal hier echt heel erg van want ik heb niet eens afscheid kunnen nemen, nu ben ik al opzoek gegaan naar de website van de James dean… maar die doet het niet. Nu is mijn vraag of misschien iemand anders hier toevallig een email adres heeft van die discotheek of van 1 van die barmannen zodat ik via via aan het email adres van Marco kan komen…
Ik hoop het zo want ik zou hem echt graag weer willen spreken…:embarrese
ehhh wil niet meteen negatief doen maar ik zou niet al te veel hoop koesteren want de barmannen van de James Dean staan op internet flink bekend. Heb er al veel over gelezen in elk geval. Misschien kunnen sommigen hier er iets over vertellen en je email geven maar gewoon even zoeken op internet en dan vind je miss wel iets.
Jaa ik weet het.
Maar hij leek zo oprecht, en ik wil gewoon even met hem praten, bijpraten. Want we hadden een leuke tijd samen.
Maar ik ben al op wat andere sites geweest en nu ben ik ook in contact gekomen met een duits meisje, en die is dus verloofd met Hasan, ook een barman van de james Dean, en die heeft vorige week gewoon nog met een vriendin van mij gezoent en hij wilde meer, maar dat heeft mn vriendin afgewezen. en hij is gewoon verloofd!!! en ze gaan over een half jaar trouwen!!!
echt te maf gewoon.
maar ik wil verder geen relatie aangaan met marco ofzo, maar ik wil gewoon even met hem bijpraten. :whistle:
hmm. ben er nu al achter dat hij geen Marco heet maar Cobra. Heb zn nummer ondertussen ook al en hem een sms gestuurd, daar heeft hij op gereageerd met een paar vragen erin, ik weer terug geantwoord en ook een paar vragen gesteld… nu nog even afwachten op een antwoord…
hij zal nu vast wel aan 't werk zijn in de James dean… dus verwacht vanacht misschien een sms.
het heeft toch allemaal geen zin, neem het maar van mij aan. ik heb in alanya in ons hotel ook een superleuke jongen leren kennen en hij was ook heel anders dan de rest. maar ik zit ondertussen weer in nederland en ben 250 euro lichter door mijn telefoonrekening. de enige manier om hem weer te zien is weer terug op vakantie te gaan naar alanya. als hij ondertussen niet weer 10 nieuwe meiden heeft gehad. mooie praatjes allemaal maar ze hebben ondertussen niet meer voor jou over dan voor anderen.
ik scheer ze ook niet allemaal over 1 kam… er zullen ook zeker wel jongens tussen zitten die er wel alles aan doen om naar hun meisje toe te komen. maar vertrouw er niet al te snel op… niet dat ik er spijt van heb dat ik met hem zo’n leuke week heb gehad en hij liep echt niet achter andere meiden aan daar, maar als iemand zegt dat ie zo veel om je geeft en dan toch niet terug komt, wat moet je dan?
Ik weet het. De meeste hebben mooie praatjes daar die ze de ene week aan jou verkondigen en de volgende week weer aan een ander meisje. Daar ben ik me ook goed van bewust.
Maar met Cobra (ik ben er ondertussen achter dat hij helemaal geen Marco heet) kon ik het wel goed vinden. Hij wilde meer van mij, maar ik heb de boot een beetje afgehouden. Hij accepteerde dat en we hebben toch samen nog een hele leuke week gehad. Heb met hem over vanalles en nog wat kunnen praten en ook veel lol gehad.
Maar ik heb het nummer van hem nu dus via via gekregen (van de verloofde van Hasan, en Hasan is een collega van Cobra van de James Dean) Ik heb hem 2 smsjes gestuurd maar daar heeft hij nooit op gereageerd, toen dacht ik; laat ik 'm eens even kort bellen. Maar toen nam Hasan op. (die heb ik ook leren kennen daar) Hasan wist nog wie ik was, even kort een praatje gemaakt en toen vroeg ik naar Cobra maar die was niet in de buurt ofzo (wat ik ervan kon maken) maar Hasan zou tegen Cobra zeggen dat ik gebeld had. en toen hingen we op. Dit is ondertussen 2 dagen geleden en ik heb nog niks van Cobra gehoord.
Kijk, ik wil verder helemaal niks van Cobra… alleen een beetje het contact onderhouden omdat ik in mei/juni weer terug wil gaan. En dan lijkt het me leuk om hun weer te zien. Maar ik heb dus echt totaal geen zin om de hele tijd achter hem aan te lopen, te smsen/bellen enz.
Dus wat zouden jullie doen? moet ik hem nog 1 sms sturen met daarin de vraag of hij ook gewoon contact met mij wil en zoniet dat hij het gewoon moet zeggen en dat ik hem dan verder met rust laat? of wat?
hmm… ik kom nu nogal wanhopig over, maar zo bedoel ik het niet, ik wil gewoon weer het normale contact met hem wat ik ook in Alanya met 'm had… gewoon gezellig
Als ik jou was zou ik hem gewoon nog een keer een sms sturen en vragen wat je vragen en weten wil.Als hij dan nog geen contact met je zoek dan weet je wel genoeg toch.Ook zou je Hasan nog een keer kunnen bellen,misschien dat hij meer weet.terug gaan kan altijd toch ook als hij geen contact met je zoekt?
Jaaa ik ga zowieso nog een keer terug. Ook al heb ik geen contact meer met Cobra. Maar ik heb nu gewoon een gezellige tijd met hem gehad, en 't leek me leuk omdat in mei/juni te gaan vervolgen.
Maar van bellen word ik niet zo heel veel wijzer, ik had Hasan aan de telefoon en die kon ik heel moeilijk begrijpen… dus ik denk dat ik Cobra maar gewoon een sms ga sturen…
denk ik… hahaha
ik zou hem ook nog gewoon een keer sms’en. en als iedan niks laat weten, zou ik de hoop opgeven. dan zie je hem volgend jaar wel weer, grote kans dat ie dan toch nog wel weet wie je bent.
Nou… we zijn ondertussen alweer een paar dagen verder.
En hij heeft nog steeds niks van zich laten horen…
Nou dan lijkt het mij wel duidelijk,
't is jammer maar ik ga er verder ook geen aandacht meer aan schenken.
Voor mij is Cobra einde onderwerp.
Ben benieuwd wat hij zou zeggen als ik hem weer inTurkije zou tegen komen en hiermee zou confronteren… Maargoed… de kans dat ik hem tegenkom duurt nog heeeel lang.
Jammer voor je,ook dat het nog een tijd duurt voordat je hem misschien weer tegen komt en dan is het ook nog maar de vraag of hij daar dan nog werkt.Je hebt er in iedergeval alles aan gedaan om contact te houden.
Jaa ik heb idd mn best gedaan. Meer kan ik niet doen
Het moet natuurlijk wel van 2 kanten komen.
Enja het is ook nog maar de vraag of hij er volgend jaar ook nog werkt… Maar dat zie ik dan wel weer. Kan ook zonder hem een leuke tijd daar hebben
En ik heb er nu weer een mooie herinnering bij
He misschien is mailen een optie als het seizoen daar afgelopen is.
Zo ben ik ook begonnen met Tahir. Ik heb hem ontmoet in Marmaris. Ik had toe een vakantie geboekt voor 12 dagen. Op de laatste dag 3 uurtjes voor ik naar huis zou vertrekken heeft hij me gesmst dat hij me leuk vond. Wij zijn toen naar het strand gegaan en hebben toen een uurtje met elkaar doorgebracht ( koffie gedronken). Na dien hebben we al die tijd nog contact gehouden via sms en later msn. Dit jaar ben ik weer terug gegaan naar Marmaris en het was geweldig om hem weer terug te zien. Ook nu msnen we elke dag.
Je ziet wel dat het niet altijd foutafloopt. Geef het gewoon wat tijd en wie weet hoe het eindigt.
Ik hoop dat hij nog iets van zich laat horen, en dat jullie gewoon contact kunnen blijven houden.