Ik kom net terug van mijn vakantie naar Alanya, ik ging elke avond naar bar robin hood. Daar leerde ik de barman Mehmet kennen. Wie kent hem ook? Hij zei dat hij geen player was dat controleer ik nu even want ze hebben daar mooie praatjes!
ik heb 2 jaar geleden in turkije gewerkt en het jaar daarna ben ik er weer geweest, ik heb toen iets met mehmet gehad, hij werkte toen in the irish pub, maar het jaar daarna (dit jaar dus) zou hij bij robin hood gaan werken, ik weet natuurlijk niet of het dezelfde mehmet is, maar tegen mij zei hij ook dat hij geen player was, maar dat zeggen ze uiteraard tegen elk meisje! Ik kan je wel vertellen dat de meeste turkse jongens die in een hotel of discotheek werken aardig wat meisjes versieren!sowiezo is het heel moeilijk om een relatie in stand te houden als je weer terug bent in nl, dan ga je pas de cultuurverschillen merken en de afstand!ik heb het toen nog 2 maanden volgehouden, maar op een gegeven moment ging het gewoon niet meer!ik hoop dat je hier iets aan hebt!groetjes rieneke
Ik ben net terug van Alanya en ik ging ook elke avond naar Robin Hood. Toevallig heb ik ook iets met een Mehmet gehad die daar werkte. Om even te checken of 't dezelfde is; klein, kaal (hij vertelde wel dat ie eerst lang haar had).
Zijn vriend die daar ook achter de bar werkt (hij noemt zich Mario, maar hij heeft said) had iets met mijn vriendin. Ken je hem toevallig ook?
Mehmet is een lekker ventje, maar je kunt beter het beter bij leuke herinneringen houden! Doe ik ook.
Hey Kim,
ik ben in de herfstvakantie ook naar Alanya geweest en ook ik ben naar Robin Hood geweest, mijn vriendin, met wie ik samen op vakantie was, ging ook met Mehmet, dus ik weet niet of ik hem zou geloven als ik jou was. Succes ermee.
Groetjes Simone
he meiden ik ben miranda
ik ben nu al 6 keer in alanya geweest en robin hood is mijn favo bar daar en kan jullie helaas vertellen dat t erg leuke jongens zijn maar wel players en dat t leuk is voor een vakantie maar zodra je weg bent ze zo weer een ander hebben zijn jullie er ook al meerdere keren geweest of niet ik ben in ieder geval helemaal verkocht aan alanya en ga in april weer kus miranda
wow die Mehmet uit de Robin Hood heeft het maar druk gehad zeg…
maar goed…dat kan je van de meeste jongens daar wel verwachten…
ik heb 4 maanden in Turkije doorgebracht met werken…
Ze huilen bij het afscheid nemen en de volgende dag hebben ze de volgende al weer hoor…
Als je dat van je af kan zetten is dat geen probleem, maar wie in love raakt op zo gozer…oeff…
Je kan het maar beter als vakantie snabbel noemen…
Ik heb trouwens een jaar wat met een Mehmet gehad uit Alanya, alleen werkte die niet in een discotheek maar een hotel = dus net zo erg…hehe…
t is inderdaad zo dat die jongens pakken wat ze pakken kunnen.
ik ben afgelopen september in alanya geweest, maar ging altijd naar de james dean bar. echt super gaaf!!
maar nu ben ik aan t chatten met een jongen die daar werkte afgelopen zomer. echt een schat van een jongen.
hij weet ook dat ik in april naar alanya ga om daar te werken voor een half jaar, en hij zegt dat ie niet kan wachten!!
ja, en zo begint de ellende!! dus ik bereid me goed voor en verwacht niet te veel als ik daar ben…
dat is denk ik de beste manier, maar ik heb altijd gezegd dat ik nooit zo’n meisje wil worden die een vriend heeft in t buitenland…
maar begint toch de verkeerde kant op te gaan ben ik bang voor!! haha
ik hoor graag verhalen van jullie!!!
Ik kom net vandaag terug uit alanya…en heb daar de tijd van mijn leven gehad…dit was mijn tweede keer voor dit jaar…en toevallig las ik overal iets over mehmet in de Robin Hood…ik ken er ook eentje alleen schrijf je zijn naam Memet…enne hij is een proper bij de robin hood…ik heb hem goed leren kennen denk ik…maarre hij zei dus ook dat hij geen player was…al was ie wel heel eerlijk dat ie 10 one night stands heeft gehad in zijn leven…maar over welke memet hebben jullie het?? ik hoop echt niet over de zelfde!! niet dat ik iest met hem hem…maar we hebben het heel leuk samen gehad en om eerlijk te zijn mis ik hem nu al!! :unsure: hij heeft een tatoo in zijn nek: XXX triple X net als die van de film met Vin Diesel…enne hij heeft een black and white teken op zijn onderarm…en nog een trible op zijn bovenarm…hij heeft vet gave haar…zwart met boven en aan de achter kant een kleurtje!..hij is 20 jaar…hebben jullie het allemaal over hem?? of gaat het over een ander?
Maarre het uitgaan in alanya is zo superrrrrrr…we hadden met iedereen vette contacten…ook met de boys van Janus…toen ik weg ging kreeg ik een cd van de dj…en hij draaide altijd onze favo songs…en van Tuncay kreeg ik zijn bandana…en van Tomi kreeg ik een ketting…echt het was zo superrrr…enne nee ik ben geen player als jullie dat denken…want ik heb al een relatie…en dat wisten hun ook…
Maarre ik zou graag willen weten of het over deze memet gaat? of wie hem ook zo heeft leren kennen of meer van hem weet…ik weet dat het geen lieverdje is…tenminste hij ziet er niet zo lief uit maar ik vind hem dat wel
goh heeh iedereen heeft het dus hier naar z’n zin gehad ik ben maandag ochtend weer aangekomen in holland was echt heelleuk in turkye , en jaa ik had ook met een barman , van de jeams dean echt een schatje En ik mis hem ook nu al
ben net een paar dagen terug uit Alanya, heb een te gekke vekantie gehad. Kwam vaak in Robin Hood. Kent iemand Tommy??? Werkt op helemaal beneden en staat altijd bij de ingang bij de trap.
Mmm die naam zegt me zo niets, hoe ziet ie eruit? of heb je een foto? want ik ken een heleboel van robin hood…
Ken jij Memet ook? hij staat altijd buiten,heeft XXX tatoo in z’n nek, een trible op zijn arm,black & white tatoo op arm…Heeft een matje en er zitten rode plukken haar doorheen,20 jaar…Ben benieuwd of je hem kent…
Dus jouw vakantie was ook al zo geslaagd??de mijne ook joh…ik ga waarschijnlijk volgend jaar met een vriendin 4 maanden naar alanya toe, wonen,werken en holiday vieren ofcourse…
Ik ken Mehmet al een hele lange tijd. Het is zeker geen lieverdje.
Heb jij iets met hem gehad dan en heb je nu nog contact met hem?
Ik hoop voor je dat je geen gevoel voor hem hebt want ik kan je zeggen dat hij daar niet goed mee om gaat.
Ik weet ook niet waarom k hier op reageer maar ik vind het gewoon zo grappig dat hij blijkbaar net voor ik kwam nog met iemand was terwijl hij nog zo zat te claimen dat hij met niemand was.(Niet dat ik dit geloofde na alles wat ik met hem heb meegemaakt).
het is alweer een tijd geleden dat ik daar voor stage was… maar wat ik me kan herinneren… de ‘mannen’ daar zijn een pot nat… ik heb helemaal met niemand wat gehad gelukkig maar achteraf bleek. de helft is getrouwd. ik kreeg bijna klappen van iemands ex, omdat ze dacht dat ik wat met hem had… mocht ie willen… hahahaha… ik werd gebeld in NL door iemands vrouw… ze zijn allemaal heel aardig, maar laat je niet verleiden door praatjes. Voor je het weet is je hart gebroken of erger. Door de wekelijkse kroegentocht was ik overal te vinden. Mijn favoriete bar is James Dean in Alanya…Ben benieuwd eigenlijk of het nog steeds zo leuk is daar…
ik ben ook net een week terug uit alanya! wat was dat een leuke vakantie! ben ook bijna iedere dag in de robin hood bar geweest en heb daar ook een barman ontmoet…hij werkte op de 2e verdieping en heet ramazan… kent iemand hem ? maar goed wat ik eigenlijk wilde vragen aan MYRNA ik wil ook in april voor een half jaar naar alanya… maar hoe heb jij dat geregeld? heb je alles vanaf hier geregeld?kan je me er wat over vertellen? alvast bedankt!
ik ben inmiddels weer terug uit alanya van een half jaar werken en t was in woord GEWELDIG!!!
hoe ik dit heb geregeld is zo: ik heb al eerder voor een entertainment bedrijf in mallorca gewerkt en nu had ik hen opgebeld met de vraag of ze werk voor mij hadden in turkije. en toeval, ze hadden net een deal gesloten met een reis organisatie dus kon ik aan de slag in alanya als kids entertainer.
wat t uigaan betreft: ECHT SUPER VET GAAF!!!
ik ging in t begin heel vaak naar james dean maar nadat ong. 25 jongens en meiden daar zijn gestopt met werken ging ik ook vaker naar bellman toe. ging nooit naar robin hood, vond t daar niet gezellig en ik hoorde dat turkse maffia daar alles behoorlijk in handen had. dus dat vertrouwde ik niet zo. heb namelijk ook een paar x een schietpartij meegemaakt of een steekpartij.
maar verder was alles super gaaf en wil deze winter weer zo snel mogelijk terug om te werken daar en wonen.
Dag allemaal,
Ik ben afgelopen zomer in alanya geweest.
Ik heb daar een jongen ontmoet die werkte in het restaurantje green star vlakbij baronessa apart, zijn naam is Kadir en hij zei ook tegen mij dat hij geen player was en dat hij me erg leuk vond en gaf een ketting die hij vanaf zijn derde droeg (waarvan ik nu niets meer geloof) 6 weken later kwam hij met een verhaal dat hij 500 euro aan robin hood moest betalen en dat hij nog een week had anders moest hij de gevangenis, hij zei dat ie 250 euro nog nodig had en dat ik zijn laatste hoop was, natuurlijk ben ik niet gek om hem geld te sturen dus ik zei dat hij geen cent van mij kreeg waarop hij dus zei dat ik hem niet leuk genoeg vind:S dus toen was ik er ook helemaal klaar mee. Kent iemand ook kadir? lang haar, klein, meestal had hij een zwarte broek met een witte blouse en een zwart blousje erover heen. Ik hoop dat er iemand is die hem kent en misschien ook een verhaal over hem heeft.