Barmannen van James dean bar Alanya

het marielle…ik zie datr je online bent…heeft ie je inmiddels terug gesmst?

liefs

filiz

Nee. Hij heeft nog steeds niks van zich laten horen. Ik zie hem er eerlijk gezegt best voor aan, dat hij nu te druk is met entertainen van andere meiden, en zo gauw James Dean gesloten is hij misschien wel tijd/zin heeft om iets van zich te laten horen.
Maar dan krijgt hij het nog van mij te horen!! :bored:

heey meiden

ik ben in juli ook 2 weken naar alanya geweest en heb het super gehad. ik kwam ook zowat elke avond in de james dean, en natuurlijk was dara een leuke jongen. haha ik ben alleen zijn naam vergeten. heb je mischien een foto van die hasan of cobra? zou wel willen weten of het de zelfde zijn haha:)
groetjes maaike

Heeey Maaike!!
Goed te horen dat je het ook erg naar je zin hebt gehad… Ik heb eigenlijk alleen maar contact gehad met de barmannen van JD. Dus niet de vaste bezoekers die daar komen… weet niet of jij dat ook bedoeld?
Van Hasan heb ik helaas geen foto maar als ik hem omschrijf weet je vast wel wie ik bedoel: Wenkbrauwpiercing, piercing onder zn mond, tattoo op zn arm, iets van 1.80 m, en hanenkam-achtig iets die recht overeind staat van de hoeveelheid gel hahaha.
Dit is Cobra:

http://img86.imageshack.us/img86/8357/cobrard8.jpg

Dit zijn Metin en Guven:

http://img84.imageshack.us/img84/5037/metinenguvenjdmp7.jpg

En verder hadden we ook nog contact met een jongen die iedere avond binnen, bij de ingang (openlucht gedeelte) rondliep. Ben zn naam alleen vergeten. Dat was een oprecht aardige jongen.
En de jongen met dat langere haar, sluik langs zn gezicht… die haalde iedere avond glazen op enzo.
En 1 jongen die echt iedere avond met een ontzettend chagerijnig hoofd rondliep… maar als je hem beter leerde kennen was het ook een aardige jongen.

Herken je toevallig iemand? of ken je misschien nog meer die bij JD werkten (met foto? ) ? Ben ik eigenlijk wel nieuwsgierig naar…:smirk:

heyy:)

nou de jongen die ik bedoel is ook 1 van de barmannen. als bij de openlucht ingang naar binnen ging, was hij meestal aan het begin dara aan het werk. maar het was niet 1 van de foto’s.
vind het wel jammer… t was echt een leuke jongen. mara heb je nou eigenlijk al wat gehoord van die cobra?
groetjes maaike

How. ik heb nog 2 foto’s gevonden. Met deze 3 hebben we de laatste avond alleen maar coctails gemaakt bij ‘hun’ bar in de JD. Als je binnenliep, in het openlucht gedeelte, dan liep je er recht tegenaan. Namen ben ik ook vergeten. Oeh daar ben ik zoo’n ramp in. :hihi:

http://img237.imageshack.us/img237/9127/coctailmakertjejp8.jpg

http://img237.imageshack.us/img237/8794/coctailmakertjesjdbq6.jpg

Maar met een andere barjongen had ik gewoon gezellig contact. dat was die jongen, waar ik het eerder over had, die rondliep in het openlucht gedeelte tussen alle tafeltjes en stoelen/banken. Dus hij stond niet achter de bar. Mn laatste avond raakte ik in contact met hem, leuk met hem gesproken… en ik zou hem zien in Auditorium. Helaas ben ik hem niet meer tegengekomen want het was best druk…
En Cobra, tsjaa… voor mij einde onderwerp. Heb van de verloofde van Hasan verhalen over hem gehoord die echt erg zijn. Ik geloof haar ook, want waarom zou ze zoiets verzinnen. Toch jammer… want op mij kwam hij heel anders over… maarjaa schijn bedriegt.
Ik kan gewoon zeggen dat ik er mooie herinneringen aan over heb gehouden… :smirk:

Was er tussen jou en die jongen nog iets gebeurd dan? sorry… ben een klein beetje nieuwsgierig…:unibrow:

Hey,
Ik ben nieuw op dit forum, ik ben net afgelopen zaterdag terug gekomen uit Alanya. Ik ben ook een aantal keer bij James Dean geweest, en daar heb ik een jongen leren kennen die daar werkt. Hij werkte eerst voor de Murphy’s, maar die ging voor het seizoen dicht, waarna hij bij de JD aan de slag ging.
Zijn naam was Lee. We hadden onze laatste avond afgesproken in het Auditorium, maar daar heb ik hem niet kunnen vinden, wat heel jammer was omdat we daar hadden afgesproken, waar we ook nummers zouden uitwisselen. Ook gingen we om met een vriend van hem. Zijn naam klonk als Eboh, ik weet niet hoe je het schrijft.
Misschien kent 1 van jullie hun?
Dit is een foto van ze!

Lee:

http://tkfiles.storage.msn.com/x1pfVtmoboGJU5X0PrHhQrZiuC4F1kFaZ8EKwGqUq60wWwLs3VBDiOSh7WuVkJW0hx0_cD6D0H_XUoHLmT8QT8FosQWkE0tydpcu2eDHfpOQXfyiE9gn0p_kwnr93mx501bvOPHl-dWUTM

Eboh:

http://tkfiles.storage.msn.com/x1pfVtmoboGJU5X0PrHhQrZikZZ4mxI74Lpb6YYbzXss-P45LP96SyH-5OhuRSP2vH10QZyZMJc3K1JyurWXATmDsbL5xA0-rWdBF0jzwEBt4XkJrSAhjlYGcHRjTYRYPDj37VpihgUGps

Alvast bedankt!
Robin

heyy meide sorry voor het late antwoord, ben tijdje niet geweest. helaas zit hij er nog niet bij op de foto´s.
maar je wou weten wat er was gebeurd… nou niet veel eigenlijk… elke avond in james dean gepraat… en hy vroeg aan me of k op hem wou w8en tot na het werrk enzo maar dat heb ik niet gedaan. hij zei me de hele tijd dat hij gek op me was enzo maarja k geloof dara niet zo in en heb hem daarom ook niet mijn nummer gegeven. maar daar heb ik achteraf wel spijt van. maar eigenlijk het klinkt hard maar alle jongens zijn hetzelfde.:tssk:

@robin123* : nee sorry, ze komen me allebei niet bekend voor. Maar het is echt jammer dat je hem bent misgelopen… Ik hoop voor je dat je via via nog aan zn nummer kan komen. Met een beetje moeite is het wel te doen (ik spreek uit eigen ervaring) maarjaa dan is het ook nog maar afwachten of het loopt tussen jullie zoals jij wilt… :slight_smile:

@Maaik: jammer dat je achteraf toch spijt heb gekregen. Maar je hebt wel een beetje gelijk; de MEESTE jongens zijn daar hetzelfde en willen vaak 1 ding. Ze vroegen mij ook om te wachten totdat ze klaar waren met werken. Ik deed dat ook, maar eigenlijk wel voor eigen belang; ten eerste vond ik het super leuk in JD dus wilde zeker tot het einde blijven maar vond het jammer dat het al om 3 uur dicht ging en Cobra en Hasan enzo die gingen vaak nog naar Auditorium dus dan gingen wij mee. Nog ff lekker een paar uurtjes door.
Maar ik was dus in contact met Cobra. en hij kwam ook iedere dag speciaal voor mij naar het strand, gingen we samen zwemmen enzo. En dan zei hij ook allemaal van die lieve woordjes; dat hij me echt leuk vond, ik speciaal voor hem was, dat ik mooi was, dat hij met mij echt serieus verder wilde, dat hij mij in zn leven wilde enz enz. Je kent het wel :wink: Ik heb de boot toen een beetje afgehouden en maakte een paar opmerkingen van; jaa over een paar dagen zeg je dat weer tegen een ander schatje van je. Nou ik kan je zeggen; dat vond hij echt NIET leuk om te horen, Ik was ‘cold as ice’ volgens hem en hij was boos op me. Uiteindelijk was het wel weer goed… en had ik nog een gewone leuke tijd met hem. Terug in nederland heb ik via via toch nog zn nummer weten te bemachtigen, maar hij belt niet terug en smst niet terug… Nou als hij diegene is die ‘serieus met mij verder wilde’ dan mag hij toch wel 's wat van zich laten horen haha. Maar wat ik er dus mee wil zeggen is dat ze vaak allemaal dezelfde praatjes hebben. Misschien moet je blij zijn dat je de mogelijkheid niet hebt om weer met hem in contact te komen. Want ik baal er toch wel ontzettend van dat ik geen contact meer met hem heb terwijl zijn nummer wel in mn telefoon staat…Frustrerend!

Ik Heb 7 maanden in Turkije gewerkt. En heb nu al 6 maanden een relatie met hasan van de james dean. Ik ben in oktober ook mee naar zijn ouders geweest in Izmir. Het is in juli en augustus wel 2 weken uitgeweest. Mja hij is niet verloofd met een duits meisje. dat is adil. die werkt ook achter de bar in James dean. Cobra is een hele lieve jongen.Die gebruikt echt niet zomaar Meisjes. Metin wil daar kun je beter uit de buurt van blijven

ik snap er niet veel meer van. Al die verschillende verhalen… Maar het interesseert me niet meer…
Heb andere dingen om me mee bezig te houden: de liefste jongen ooooooooooit uit Turkije… =)

haha…nee hoor;) ik heb de liefste…hehehe

JAMES DEAN BAR IS LEUK,
MAAR DE BELLMAN IS LEUKER! KOMT OOK WAT OUDER VOLK~!!
EN DAARNA LEKKER DOORGAAN IN HET (AUDITORIUM)!!!:lol:

je kan se seker niet over 1 kam scheren want ik ben verloofd met een jongen uit james dean;)

Met welke kjongen uıt james dean ben je verloofd?
Mıjn vrıend heeft daar ook altıjd gewerkt. Ik ben momenteel ın Alanya voor werk.

met mustafa (kleine) mar hij zit momentel in het leger in sivas:thumbsdown:

Heey ık weet wıe je bent…
Ik heb je vorıg jaar ook gezıen

ja dat kan kloppen heb daar 3 maanden gezeten :smiley: dus dan moet je me wel gesien hebben

jaqiiieee ik weet nu ook wie jij bent sgat je wil niet weten hoeveel moeite ik heb gedaan om je te vinden zo heb je volop veel te vertellen gek zoooo opeens sag ik dit berichtje hoe is het nu met hasan???

xxxx jasja

ebotjeeee is een sgatjuh egt hoor ik heb hem bijna nooit daar met meisjes gesien
tuurlijk af en toe wel maar ik ben ook samen met een jongen van james dean en wat denk je zelf dat die voor mij niet met andere meisjes ging dus maak je niet druk meisje het kan goed komen :wink: