Janus Bar

Wij zijn met een paar vriendinnen naar Alanya geweest. Hebben een kei-gaaf vakantie gehad.
Janus was onze bar, waar we elke nacht waren… supergaaf muziek en ontzettend lekker sfeertje… je kunt er echt heerlijk dansen en genieten van de lieve barmannetjes :wink:
Heb daar ook Tuncay leren kennen (die stond achter de bar, met een bandana om zijn hoofd). Daarnaast heb ik “Alex” leren kennen…
hij heeft mij elke nacht een roos gegeven en uiteindelijk gevraagt of ik verkering met hem wou… maar helaas moest ik weer terug, dus heb ik hem maar gezegt dat het nix kon worden tussen ons…
thah! <_< geloof echt niet dat ze serieus zijn hoor…
wie weet wie hij na mij al die woorden heeft gezegt…
ach, daarna ben ik nog naar kusadasi geweest, daar was het ook heel mooi… en nu ben ik weer terug in nederland
heb echt zin om weer terugtegaan… en jullie???
vonden jullie Janus ook gaaf?

Hey hoiiiii,

Ik ben alweer een maand terug van Alanaya…maar mis het nog steeds gigaaaaaaaaaaaaa veel elke dag weer…enne janus was ook onze favo…was altijd erg gezellig…enne Tuncay?? ahhaha die ken ik wel…daar sms ik nog af en toe mee…het is een schatje…(hij doet maar alsof) maar goed…dat doen ze allemaal daaro…
Maar Janus is errrug leuk…viel de wc mannetje jouw ook aldoor lastig?? ahahaha hij was niet weg te slaan zeg!!
Wie ken je nog meer van de Janus? heb je ook foto’s?? ik heb namelijk wel foto’s van de janus en de boys…heb Tuncay ook op foto…een paar keer…

Liefs natalie…je mag me ook wel mailen naar natalietimmeren18@hotmail.com kussssss

eej hoe zag die alex er ongeveer uit ik ken ook een alex uit alanya hij word ook wel selman genoemt hij ging altijd om met nurri enzow
is dat dezelfde of nie?

als het die alex is die ik ken dan heeft ie nu ongeveer 30 vriendinnetjes ofzow steeds met zijn gelul over ik vind je geweldig je ben zow mooi:P alsof ik daar in trap stelletje players haha maarre ik heb zijn msn dus mocht je die nie hebben en je wilt het zeg het dan maar effe

xxx

Is Alex niet de manager daar?

Groetjes, Diamond

niet mijn tent janus bar!
vind bellman en james dean veel gezelliger!!! :smiley:

daar werken ook vrienden van me dus misschien dat t dat is hoor maar ik vind t daar gewoon leuker en je kunt ook buiten staan en dat is bij janus haast niet.

groetjes myrna :smiley:

Ben nog nooit bij Bellman en James Dean geweest. Misschien in juni maar 's kijken. Ben wel 's bij Robin Hood geweest, vond ik toen ook wel leuk. Maar bij de Janus ga ik zeker even langs!

Groetjes, Diamond

nou diamond,

ik neem je graag mee op sleeptouw naar james dean en bellman hoor!!! :smiley:
ik vind t heerlijk om hartje zomer buiten te staan en dan ben je bij janus gewoon verkeerd. bij bellman kun je heerlijk buiten staan en ze hadden afgelopen zomer zelfs als t heel erg warm was s’avonds 2 kabels hangen buiten waar dan een soort van miezerregen uitkwam. echt heerlijk!!! :smiley:

dus laat me maar weten wanneer je komt, dan gaan we zeker een x stappen!!!
vraagje nog: hoe oud ben je eigenlijk?

groetjes myrna

Hihi dat doen we!! Ben benieuwd! We vertrekken 1 juni en blijven een week. Enne…ik ben 24. Jij?

Groetjes, Diamond

jammer dat je maar een weekje blijft, die gaat namelijk veel te snel voorbij!!! <_<

ik ben 22 dus dat komt helemaal goed hihi :stuck_out_tongue:

groetjes myrna

enne… als je t niet erg vind ga ik niet met je mee naar janusbar…
nou, misschien heel heel ff dan… :smiley:

Wordt helemaal leuk denk ik! Heb er nu al zin in :smiley:

Okay, we gaan heeeeel ff naar de Janus :stuck_out_tongue:
Trouwens Selim zit nu in het leger geloof ik??

Groetjes, Diamond

hey diamond,

ik heb er ook al heel veel zin in!! hihi :smiley:

heb je een emailadres dan kunnen we ook via die manier contact houden, vooral als ik er in april al zit is dat voor mij makkelijker!!

stuur me maar een pb-tje als je dat wilt :smiley:

selim in t leger?? hij is toch al 26 ofzo?? kan natuurlijk nog maar ik dacht dat hij al in t leger had gezeten… ach hoeven we iig niet bij hem te bestellen…
ik heb trouwens nog een beter idee!! we gaan gewoon een kroegentocht houden met zijn 2en!! of zijn er meer meiden die mee willen? dat zou helemaal super zijn!! een soort van bijeenkomst met alle meiden zodat we elkaar een x in real life kunnen zien!!

laat t me maar weten!!! :lol:

groetjes myrna

Jaaa we gaan een kroegentocht houden! En inderdaad als er dan nog meer in Alanya zijn die periode dan gaan we lekker met z’n allen! Maar heb eigenlijk nog van niemand gehoord dat ze er dan ook zijn :blink: Maar we gaan in ieder geval met z’n tweetjes!!

Lijkt me trouwens leuk om iedereen die hier vaak post eens een keertje te zien, wie weet…

Ik dacht dat hij in november in het leger moest…Of heb ik het nou weer over iemand anders, ben nooit zo goed in namen :unsure:

Ik stuur je ff een pb’tje hoor!

Groetjes, Diamond

hihi ik zou wel willen maar zit waarschijnlijk dan ergens in een ander stuk van turkije :smiley:

hey nur,

waar in turkije zit je dan? in side ofzo?
vind t tof als je ook komt!!! hihi :smiley:

ik weet alleen dat die kale met die cowboylaarsen selim heet bij janus. verder ken ik er niemand… dus ik weet niet of we t nu over dezelfde persoon hebben?! :wink:

Hahaha dan hebben we toch wel dezelfde voor ogen! Vond het niet echt een leuk figuur, en ik dacht dat 'ie veel ouder was! Maar dan is hij wel degene die in november in het leger is gegaan. Hoorde tenminste van iemand anders dat 'ie er in november ook niet meer was geweest.

Nog meer mensen die in de periode 1 juni - 8 juni in Alanya zijn?

Groetjes, Diamond

hihi hoe raad je het dat ik in Side zit :wink:
maar de westkust lijkt me ook wel wat dus misschien …

hey nur,

ik weet dat nog omdat je t daar een x over hebt gehad in een ander topic!! :smiley:
maar je moet zeker toch wel een x naar alanya komen want is kei gezellig daar!! en daar is diamond t volgens mij wel mee eens… of nie diamond!!! hihi

maar dat stappen gaat zeker door!! en hoop dat er meer meiden reageren dat ze ook in alanya zijn want dat is super leuk om elkaar in real life te zien! :smiley:

groetjes myrna

Ik vind het helemaal leuk als Nur ook meegaat! En natuurlijk ook andere meiden, lijkt mij ook erg leuk om elkaar dan in het echt te zien. Ben reuze benieuwd naar iedereen!!

Groetjes, Diamond

He Myrna waar ben je? Heb je al een paar dagen niet gesproken :frowning:
Hebben je ouders al een keus gemaakt over het appartement?

Groetjes, Diamond