Vertaling Nummer Mustafa Sandal

Weet iemand de vertaling van dit nummer? Had het er op vakantie over met iemand maar had geen idee waar het over ging en ben wel heel benieuwd. Dus als iemand het weet, dan hoor ik het graag :smiley:

Welk nummer?

Ow stom, was ik vergeten :unsure:
Ik bedoel Isyankar.

Groetjes, Diamond

hey diamond,

ergens op de site staat al een vertaling hiervan.
maar t gaat iig over onvoorwaardelijke liefde.

hij zingt zoiets als: ik verschuif bergen voor jou en geef je al mijn liefde…

dus als een jongen dit voor jou zingt dan mag je heel gelukkig zijn!! :smiley:

groetjes myrna :smiley:

Heb je enig idee waar 'ie ergens staat? Hihi iemand zong m inderdaad voor me, good guess :smiley:

Isyankar Mustafa Sandal:

Don’t be afraid, get closer with your feelings
Don’t you think that your heart knows that you headed a step?
Would a life pass? (would a life pass like this)

If you want, the mountains
will move will move.
My heart which is endurance
Is uprising for your love

en refrein in het nederlands:

Als je wil (als je ja zegt tegen mij)
Dan bewegen (beweeg ik/verplaats ik) bergen voor jou
het is slechts de liefde voor jou
waar mijn hart geen geduld mee heeft…

zo, t was ff zoeken maar ik heb t voor je gevonden!!! :smiley:

je krijgt er zeker weten kippenvel van als je dit leest en ik weet bijna zeker dat jij die jongen nu wel heel erg leuk gaat vind!! :stuck_out_tongue:

groetjes myrna :smiley:

He Myrna, bedankt voor t zoeken! Vindt het inderdaad erg leuk om te lezen. Heb alleen een vriend hier in Nederland dus doe er verder maar niks mee, maar wel vleiend dat t voor me gezongen is :smiley:

Diamond, ik had precies hetzelfde als jij. Voor mij werd het ook gezongen, maar ook een vriendje hier. Krijg je toch wel stiekem vlinders van hè!!!

Heb je nog contact met die jongen? :rolleyes:

Hey Holidaylover,

Inderdaad wel 's stiekem kriebeltjes ja :rolleyes:
We sms’en nog wel eens met elkaar, maar heb eigenlijk meteen heel duidelijk gemaakt dat ik een vriend heb. En jij?

Groetjes Diamond

Ja, eigenlijk precies hetzelfde. Alleen is het sms-contact nu over…was ook heel duidelijk maar kon hem ook wel weer een beetje aan het lijntje houden, heel onbewust (echt niet expres). Ik bedoel, vond het leuk als hij belde maar aan het einde van het gesprek zei ik steeds dat hij wel 100 meiden kon krijgen en dat ook moest doen…blablabla!! Op een gegeef moment had ik een tijdje niks laten horen en toen belde hij weer en toen liet hij niks meer horen, toen heb ik hem nog wel een keer gebeld…maar toen nam hij al niet meer op. Is ook logisch! Tja en aan de andere kant dacht ik ook steeds dat hij me in de maling nam, want ja wat had hij aan mij, heb inmiddels een vriend!

Maar nog denk ik er wel aan…ook al is het niks…maar het was gewoon zooooo gezellig!

Kan die van jou goed engels, die van mij was vrij gebrekkig waardoor de gesprekken en sms-jes ook niet zo bar gingen…constant hetzelfde etc.

Oja, en later via een andere site kwam ik met een meisje in contact die ook met hem was omgegaan, dus over hem hoef ik absoluut niet in de war te zitten…hahaha was wel grappig!

Maar toch blijft ie leuk!!! :wacko:

Het grappige was ook dat hij dat liedje ook voor dat meisje zong, dus echt speciaal was ik denk ik toch niet…wat waarschijnlijk gewoon beter is…hahaha!

Hahaha we zijn toch niet allemaal door dezelfde toegezongen he :stuck_out_tongue:

[/QUOTE]
Maar nog denk ik er wel aan…ook al is het niks…maar het was gewoon zooooo gezellig!

Zo was het bij mij hetzelfde :smiley:
Wat vond je vriend ervan dat je met hem belde?

Groetjes Diamond

Tja, mijn vriend wist wel dat we goed met elkaar omgingen, dat zag hij natuurlijk aan de foto’s maar van dat bellen dat heb ik eigenlijk niet echt gezegd. Hij weet wel dat ik contact had, een paar x een sms en dat ik 2 cd-tjes en foto’s naar hem heb gestuurd maar hij zocht er niks achter. Gelukkig maar, want ondanks dat er niks was had ik toch moeite gehad om uit te leggen hoe ik erover dacht…denk ik…kweenie eigenlijk… :huh:

En bij jou?

Oh of we door dezelfde zijn toegezongen…dat van mij was in Gümbet, jij bent naar Alanya geweest toch? Ik heb by the way wel de CD meteen gekocht…zit ik nu lekker mee te blèhren in de auto!! :lol:

Hahha, erg grappig allemaal om te lezen. Ja ik voelde me ook erg speciaal, ik ben dus dat andere meisje waar holidaylover over schrijft haha.

Hi Vita, ik verwachte je hier al…daarom had ik je naam er nog niet bij gezet…hahahaha!

Hoor je eigenlijk nog weleens wat van hem?

Vraag me ook nog steeds af of Yalcin nou echt wat met die Miranda heeft, wat laatst op lokum stond… jullie waren daar toen tegelijkertijd…

X

Nee, ik heb niets van hem gehoord, maar dat vind ik eigenlijk wel okay, heb ook gezegd dat ie niet per se hoeft te sms-en of bellen. Ik vind het van miranda zowiezo een raar verhaal, maar goed, als zij er gelukkig mee is…

Ja, voor mij is het ook oké…stel je voor dat ik echt zou gaan twijfelen…kannie hè!

Zeker vreemd van die Miranda, jullie zouden dat toch gezien moeten hebben! Maar, ja wie weet…

In mei gaan 2 meiden uit Den Bosch (heb ik weleens contact mee) er weer heen en hun kennen Y en A al jaren, dus dan zal ik wel horen hoe het met ze is…blijf toch wel een beetje benieuwd!