Wie ken jij waarvan?

He Myrna jij hebt veel foto’s gemaakt zeg, leuk! Ik maak er de volgende keer ook een stuk meer, altijd leuk om weer terug te zien!
Ben ook benieuwd wat er allemaal nog open is en wie er nu nog werken. Wou dat ik met je mee kon hahaha :smiley:

Groetjes

hey diamond,

had me ook wel leuk geleken als jij (of iemand anders) mee gaat, want ik ga helemaal alleen!! :unsure:
dus is ff afwachten hoe dat gaat lopen vooral met de kerstdagen. zijn toch al van die rotdagen…

groetjes myrna :smiley:

Ik was graag met je meegegaan Myrna. Ik heb helaas alleen geen dagen en geen geld. Ben al heel hard aan het sparen voor mei! :smiley:

het hetik ken alleen mensen uit gumbet
mermaids: hakan, kevin, tom, david, tom, jason, kadir, billy eddy…en die andere ook allemaal…heb namelijk t gevoe dat ik iemand vergeet maar ken ze iig allemaal
salinas beach( nu bretagne beach): murat, sinan, murat, cem, omer, franky, de tatooman:P(weet zijn naam niet meer)
enne van ayaz aqua: aslan(schatje) ismael, les, murat, mustafa…de andere namen weet ik niet meer
jimmy en ali van t winkeltje naast mermaids
yilmaz werkte afgelopen seizoen bij roxys maar daarvoor bij mermaid
en verder breave(zijn engelse naam zijn turkse naam weet ik niet meer) hij werkte in een restaurantje maar weet niet meer welke…

:rolleyes: Ik ben dit jaar in selge beach geweest in manavgat en daar ken ik: Mustafa, Tufan, Multiz, Fatih, Sarkan, Hilmi (ofzoiets) en nog n paar, weet de namen niet meer zo! Leuk animatie team by the way! xxx

:huh: Eigenlijk vind ik jullie best naief, hoop dat ik het mis heb hoor voor je, maar volgens mij schrok hij van je berichtje, misschien wil ie wel helemaal niet dat je komt. Kan het mis hebben natuurlijk… :huh:

hoi clarabella,

bedankt voor je pb, maar ik vond t wel net zo sympathiek om de rest ook ff te laten weten hoe jij erover denkt…
ten eerste ben ik niet naief, dat WAS ik toen ik 16 jaar was. gelukkig zijn er al 6 jaar verstreken en ben toch wel wijzer geworden!! en laat ik vooral voorop stellen dat ik TURKIJE MIS EN NIET HEM!!! tuurlijk schat van een jongen maar er is meer in mijn leven dan dat, en hoe avontuurlijk ik ben ingesteld heb ik nog geen zin in een vaste relatie en ben van plan om nog meer landen te bezoeken dan alleen turkije… dus hoop dat t allemaal duidelijk is voor jou! :wink:

maar ach, ik heb ook gevoelens en dromen en stel, stel dat t wel iets wordt tussen hem en mij… ik zie wel wat t leven mij brengt! maar ik ga hem niet achterna lopen en ik weet dat er nog wel wat mannen in mijn leven zullen komen en gaan voordat ik ‘de ware’ heb gevonden. en wat mij betreft mag dat nog wel ff duren hoor!!

hoop dat je nu wel snapt dat niet iedereen op deze site wanhopig is en naief zoals jij denkt, maar dat er gewoon veel meiden zijn die net zoals ik genieten van t leven en dat sluit niet buiten ook genieten van ons liefdesleven!! :stuck_out_tongue:

groetjes myrna :smiley:

zei ze dat? jeetje

vind je reactie weel heel goed :slight_smile:

thanx nur!!

ja vond t een beetje over 1 kam geschoren van haar dus vond dat ik daar wel iets op mocht zeggen!!! :smiley:

en verder: IK VERTREK VANDAAG!!! :stuck_out_tongue:

ik houd jullie op de hoogte van mijn gebeurtenissen daar!

groetjes myrna

Myrna, ik had je nog veel plezier willen wensen maar wist niet meer precies wanneer je ook al weer ging. Ben dus al te laat want je bent al weg :frowning: Mocht je daar ook nog op deze site komen: heel veel plezier en geniet ervan!

Groetjes, Diamond

hey dýamond,

natuurlijk kom ik op deze site!!!
thanx dat gaat zeker lukken, heb al veel vrýenden gezýen en dat ýs super leuk haha
maar t weer ýs nýet zo goed dat ýs wel jammer en wat ook jammer ýs ýs dat ýk kaan nog steeds nýet heb gezýen… maar ach, ýk ben hýer nýet specýaal voor hem…
výnd t wel jammer dat ýe nýets van zých laat horen en hýj kan op zýjn mýnst wel een berýchtje terug sturen toch?
maar jullýe horen t nog wel van mýj deze week!!!
ga vanavond lekker chýllen met vrýenden en lekker wat drýnken
groetjes myrna van uýt turkýje!!! :stuck_out_tongue:

Heej Myrna,

Heeeeeeeeeeeeeel veel plezier nog!! Geniet ervan!!!

Liefs

merhaba myrna!

heeeeeeeeeeeeel veel plezier daaro!! Geniet ervan!!!
en ik ben zoooooooooooooooooo jaloers op jou! :):wink:

xxx

Hey Myrna, wat leuk dat je vanauit daar reageert!! Ben blij dat je het zo naar je zin hebt, geniet er lekker van! Ben benieuwd of je Kaan nog gaat zien, we horen het wel :smiley:
Hoe is het trouwens bij de Janus, nog bekende gezichten? Wie werken er nu allemaal nog? Ben zoooo benieuwd!! Ik heb trouwens 'n optie voor 25 mei, ga d’r deze kerstdagen nog ff over denken…

Nogmaals veel plezier!!

Liefs, Diamond

Hey Myrna,

Ben nog niet helemaal wakker, maar begrijp ik nou goed dat jij op dot moment in Gümbet zit???Je bent iig in Turkije en hebt het naar je zin ontzettend veel plezier nog…

Liefs Linda

Linda, ze zit in Turkije ja, maar in Alanya :smiley:

Groetjes, Diamond

Aha,

Thanks

Liefs Linda

hey meýden (en jongens???),

wat gaaf dat jullýe allemaal reageren!!!
výnd ýk echt heel leuk om te lezen allemaal, want t ýs hýer helemaal nýet druk en voel me net een echte turkse dýe de hele dag nýets loopt te doen en vooral langs gaat om te hangen en thee te drýnken…
haha :smiley:

maar desondanks kan ýk jullýe allemaal begrýjpen dat jullýe heel jaloers op mýj zýjn, want ýk zýt toch maar weer ff ýn turkýje!!! :stuck_out_tongue:
sorry, beetje gemeen van mýj (maar ýk kon t nýet laten!)

nou dýamond, ýk heb kaan ondertussen gezýen!!! heel raar om hem weer te zýen en om hem weer aan te raken en zo. net of ýk aan t dromen was… maar ýýg, ýk weet t allemaal nýet hoor tussen hem en mýj. ýk výnd hem gewoon heel leuk en verder ja, ýk weet t nýet. we hebben ook nog nýet echt kunnen praten enzo want we zaten býj hem thuýs en zýjn broer lýep er ook rond. maar goed, hýj moet vanavond werken als t goed ýs en dan ga ýk wel ff langs om hoý te zeggen en wýe weet komen we dan ýets verder dan alleen hoý en hoe gaat t?.. ýk laat t je wel weten!!!

verder vandaag heel lekker weer geweest hýer en t zonnetje scheen dus mýjn 1ste kerstdag ýs tot zover goed verlopen!!

tot later allemaal,
groetjes myrna

oh by the way, zýt nu ýn t ýnternetcafe dýt te typen en de collega en goede vrýend van kaan zýt nu gewoon naast me !!! hahah grappýg of nýet?? moet nu echt mýjn lach ýn houden anders denken ze weer wat een raar wýjf!!! :smiley: mýjn vrýenden hýer výnden me toch al crazy en fuckýng strange!! haha

maar dýamond, ýk ben nýet naar janus geweest výnd dat namelýjk nýet zo leuk daar, en heb een beetje ruzýe met ýemand daar dus laat maar zýtten dan… :smiley:

groetjes myrna

fijn dat je het daar zo naar je zin hebt. ben ontzettend jaloers. :smiley:
heel veel plezier nog daar

He Myrna, heel veel succes met Kaan, ben benieuwd hoe het gaat verlopen tussen jullie! Hou ons op de hoogte :smiley:
Fijn dat je een leuke 1e kerstdag hebt gehad, met ook nog het zonnetje erbij, heerlijk! Wat ga je vandaag doen?

Met wie heb je ruzie dan? Als je het niet wilt zeggen is het ook goed hoor, maar ben wel benieuwd :stuck_out_tongue:

Veel plezier nog en tot snel!!

Liefs, Diamond