Jaa ik ben idd zwaar jaloers!!! Wil ook naar Turkije!!!
Nee hoor wijffie geniet ervan, heb je Kaan nou nog gezien??? Ben heel erg nieuwsgierig!!!??? Geniet ervan en houd ons op de hoogte!!
Liefs Linda
Jaa ik ben idd zwaar jaloers!!! Wil ook naar Turkije!!!
Nee hoor wijffie geniet ervan, heb je Kaan nou nog gezien??? Ben heel erg nieuwsgierig!!!??? Geniet ervan en houd ons op de hoogte!!
Liefs Linda
hey meýden,
1ste kerstdag was bellman nýet open dus ben alleen naar james dean geweest. was wel gezellýg maar helemaal nýet druk!!
2de kerstdag heb ýk de hele dag met kaan doorgebracht ![]()
we zýjn eerst wat rond gaan rýjden ýn de auto en toen lýep t allemaal nog een beetje stroef, want hýj was een beetje chagerýjnýg. we zýjn toen ff ergens wat gaan drýnken en eten en gelukkýg werd t toen gezellýger… rond 21 uur naar zýjn huýs gegaan en ben daar de hele nacht gebleven. hýj heeft me vanmorgen weer býj mýjn hotel afgezet. ![]()
maar jammer genoeg zýjn we t wel met elkaar eens dat we beter gewoon vrýenden kunnen blýjven. (ýk ben t er eýgenlýjk helemaal nýet mee eens maar ja, wat moet je dan zeggen he?) dus we hebben gewoon genoten van elkaar en ýk kan nu eýgenlýjk wel janken dat ýk hem straks weer 4 maanden moet mýssen…
dýamond, ýk heb nýet echt ruzýe met ýemand daar maar ýk wýl hem lýever gewoon nýet zýen en dan heb ýk t over selým. je kent hem vast wel…
nou meýden ýk ga nog ff lekker genýeten van mýjn laatste dag en hoop dat ýk mýsschýen kaan nog ff zýe voordat ýk wegga morgen.
dýkke kus myrna
Hey Myrna,
Zie dat je online bent, wilde je even een hele fijne laatste dag wensen en ik hoop dat je Kaan nog ziet en dat je gelukkig terug naar huis komt. Hoe moeilijk dat ook zal zijn…
Meid sterkte enne tot gauw!!!
Liefs Linda
He Myrna,
Jammer joh dat het er alweer bijna op zit he, gaat altijd zo snel ![]()
Ben je ook wat wijzer geworden wat je daar volgend jaar zou kunnen/willen gaan doen? Fijn dat je het zo leuk hebt gehad met Kaan, alleen wel moeilijk hoe het nu verder moet he kan ik me zo voorstellen?
Ik ken Selim inderdaad wel, is ook niet echt mijn favoriet :huh:
Hoop je in ieder geval snel weer te spreken!
Liefs, Diamond
hey lýnda
bedankt voor je steun!!!
heb hem net een sms gestuurd dat ýk hem nog heel graag wýl zýen vanavond…
hoop dat t goed komt allemaal!!!
heb constant vlýnders ýn mýjn buýk maar voel me tegelýjkertýjd ook heel erg k*t!!!
je hoort t morgen nog wel van me als ýk weer back ýn holland ben!
groetjes myrna
hallo
ik ken mijn vriend INAN van uit kusadasi al een tijdje B)
groeten efes ![]()
Gumbet:
Hotel Ayaz: Niyazi, Musti, Ploppie (Olgun) en anderen (naam?)
Restaurant Tino’s: Aydin, Hakan en Serach
X-Bar: Kyle, Nelly, Al Paccino, Murat, Deurmannetje en anderen (naam???)
App. Club Alka: Nusret, Unal en Fatih
Overig: Ugur (ijscoman) Luciano (Bar en winkeltje, geen idee wat de naam is) Zaza, Ali
Groetjes Tallie
Hoi Tallie en allemaal! ![]()
Ik ken nl. ook n ‘Ali’, die in n tassen-en schoenenwinkel werkt int centrum van Alanya. En hij gaat ook regelmatig uit in de haven, naar ‘Robin Hood’ bijvoorbeeld. Kennen jullie hem misschien? :rolleyes:
Tallie, k vroeg me af welke ‘Ali’ jij bedoelt
Ook misschien vant n winkeltje? :rolleyes:
Groetjes,
Ita
Hoi ITA,
Waarschijnlijk hebben we het niet over dezelfde Ali…
Ik ken 'm namelijk van Gümbet. De Ali die ik ken lijkt in ieders geval enorm op Jody Bernal…
Groetjes Tallie
heel veel heten er Ali, of Mehmet enz… dus…
Oh, dan is t niet de Ali van “mij”
Die lijkt niet op Jody Bernal, maar op die ene jongen van dat ene tandpasta-reclamespotje, die zn mond spoelt. Ja, weet niet zo 1-2-3 van welke tandpasta t was :blink:
Maar das waar
Ze heten bijna allemaal t zelfde ![]()
Oke, iedereen ken veel namen.
Mijn zij orhan, kadir, gohkan jr, mustafa, devrim, mohamet
micheal, susan. ach ja gam aar door he
groetjes jac
o ja ozzy
ik ken uit kusadasi
Fatih,yilmas,mustafa,omar,willy restaurtant dedem k
alex,david, van casablanca restaurant
josepf,romeo,cool,ali,erdem,oscar,tommie, en er zijn er nog wel meer van paradise bar
ray van kitty’s bar
soner van een juweliers zaakje
Martin van kleding zaak atilla
en er zijn er nog wel een hoop maar kom even niet op de namen
groetjes kiekje
Dames,
Kunnen jullie dit voortzetten op jullie persoonlijke MSN?
Jullie Forumbeheerder,
Hans.
Hoi Hans
Ik snap dat je soms een topic moet beoordelen, maar af en toe vind ik je erg streng!
Zoals nu denk ik: Laat toch, het is een topic die behoorlijk loopt, en waar de dames/meiden heerlijk genieten en lol maken.
Ik wil je niet aanvallen, laat ik dat duidelijk stellen, ik snap het alleen gewoon ff niet!
Annemiek
Beste Annemiek,
Dit forum is opgezet voor informatie over Turkije.
Als forumbeheerder onderhoud ik dit.
Ben niet streng zoals jij oordeelt,volg de richtlijnen van mijn redactie,dit topic geeft geen inhoudelijke toevoeging,dus meen juist te handelen.
Indien je het daar niet mee eens bent,neem dan gaarne contact op met de redactie.
Hans.
Hans
Snap het nu, dus begrijp ook jou reaktie. Bedankt voor je uitleg
Annemiek
in alanya heb ik ontmoet mustafa ergun, huseyin sezis, hilmi aksahin, alatin aksahin, mehmet wie kent hun ook?
Originally posted by myrna@25-12-2004, 17:44:22
** hey meýden (en jongens???),
wat gaaf dat jullýe allemaal reageren!!!
výnd ýk echt heel leuk om te lezen allemaal, want t ýs hýer helemaal nýet druk en voel me net een echte turkse dýe de hele dag nýets loopt te doen en vooral langs gaat om te hangen en thee te drýnken…
haha
maar desondanks kan ýk jullýe allemaal begrýjpen dat jullýe heel jaloers op mýj zýjn, want ýk zýt toch maar weer ff ýn turkýje!!!
sorry, beetje gemeen van mýj (maar ýk kon t nýet laten!)
nou dýamond, ýk heb kaan ondertussen gezýen!!! heel raar om hem weer te zýen en om hem weer aan te raken en zo. net of ýk aan t dromen was… maar ýýg, ýk weet t allemaal nýet hoor tussen hem en mýj. ýk výnd hem gewoon heel leuk en verder ja, ýk weet t nýet. we hebben ook nog nýet echt kunnen praten enzo want we zaten býj hem thuýs en zýjn broer lýep er ook rond. maar goed, hýj moet vanavond werken als t goed ýs en dan ga ýk wel ff langs om hoý te zeggen en wýe weet komen we dan ýets verder dan alleen hoý en hoe gaat t?.. ýk laat t je wel weten!!!
verder vandaag heel lekker weer geweest hýer en t zonnetje scheen dus mýjn 1ste kerstdag ýs tot zover goed verlopen!!
tot later allemaal,
groetjes myrna **
hello u all! ![]()
I’m sorry I don’t speak Dutch well enough to write it down here… but I can understand what u’ve been writing about Kaan is Bistro Bellman. How is he doing nowadays, does any1 of u know? ![]()
hi kelebekler,
yes i wrote about kaan from bistro bellman! do u know kaan?? ![]()
i met him last summer when i worked in alanya for 6 months.
tell me, where do u know him from?..
are u also turkish? do u live in alanya???
sorry, want to know alot of things at one time!!!
u can also send me an email if u like: myrnapeters@hotmail.com
kendine iyi bak, myrna ![]()