Wie kent er Murat, duikinstructeur in het Kervansaray hotel in Torba. De duikschool van het hotel is verbonden aan Askin Diving in het centrum van Bodrum.
De 2 afgelopen zomers werkte Murat als duikinstructeur op de boot van Askin Diving en niet in het hotel.
Kent iemand Murat? Ik ben z’n GSM nummer kwijtgespeeld… Murat heeft begin september de duikschool verlaten om in Antalya te gaan werken, waar hij gedurende het winterseizoen vertoeft.
Ik heb het hotel en de duikschool reeds opgebeld, maar die hebben alleen maar oude contactgegevens, waar ik niets mee ben.
Ik hoop dat er iemand me kan helpen. Extra info: Murat is 31 jaar oud, afkomstige uit Antalya, heeft een zus die in USA woont, z’n vader is chirurg in Antalya.
Kusadasi Fantasia : Erkin, Mehmet, Aykut, Oscar, Hakan, Dj Piedro & Benjamin & Ice (Animation), Orhan
Bodrum CVT:Ahmet, Mevlut, Ahmet & Dursun(fotograaf), Fatih
Kusadasi Fantasia : Erkin, Mehmet, Aykut, Oscar, Hakan, Dj Piedro & Benjamin & Ice (Animation), Orhan
Bodrum CVT:Ahmet, Mevlut, Ahmet & Dursun(fotograaf), Fatih
Ik ben dan alleen in Bodrum geweest en daar ken ik…
White house: ismail, duran, ali, deniz, figo, selim, Kerim
Lifextra bar: Mesut (werkte vorig jaar in white house), hakan, murat
TMT hotel: Mehmet ali, ibrahim, fatih(werkt nu in Diamond of bodrum), tuncay(in seaside hotel), yasin, Roberto (animatie 3 jaar in tmt, nu in club forever), Cem(animatie, nu in NL), alex, burak, adnan, kerem, bidik, ozan, memet, huda, gokhan, omer, michael, banderas, umit
Uit Turgutreis:
Hotel Malama Beach: Burak, Seleb, Turgut, Cyris, Memet, Mart, Kadis
Thomas Boat: Thomas, Simon, Ibo en die andere weet ik hun naam ni meer!
Moest iemand deze kennen laat het me zeker weten! of stuur me pm!
Ja die mogen er wel wezen hé! In welk(e) hotel(s) ben je geweest?
Heb jij ooit slechte ervaringen gehad met Thomas Boat?
We hadden veel mensen horen klagen, maar wij hebben het super gehad!
nou wie ken ik allemaal teneerste mijn vriend seckin uit cetral bar
en dus ook de rest uit central!!
jah ik kan dat allemaal niet opnoemen iedereen die ik ontmoet heb in de zomer dat ik werkte 2005
uit alanya pff dat zijn er veel namen: Safak , Dilo , Ali , mehmet , Osi , Ebu(murphy’s) Kemal(janus) Ozgur(latino club) , Deniz(latino club) ,
en uit zapfhahn: Caner , Mesut , Mevlut , Huseyin , Robin , Cem ,
en nog wel meer alleen ken ik nu effe niet meer op de namen komen haha… maar 29 mei t/m 17 juni weer aanwezig in alanya
Heeft iemand foto’s van de barmannen die nu in de zapfhahn in Alanya werken? Ik ben net terug maar heb geen foto’s kunnen maken. Vooral een vande jongens die buiten staat om mensen naar binnen te halen is schattig!