en zullen we dan nu maar weer proberen antwoord te geven op de vraag waar onze ts mee begon?
hallo allemaal,
ik zit in mijn examenjaar van het vwo en ben bezig met mijn profielwerkstuk. Dit is een belangrijk eindverslag voor mijn examen.
Mijn onderwerp is het toerisme in indonesië, en dan vooral de invloed van het toerisme op de verschillende eilanden. Ik heb een aantal vragen die ik aan de indonesische toeristen moet stellen, om verder te kunnen met mijn onderzoek. Zouden jullie mij kunnen helpen door dit interview even in te vullen? Het kost je waarschijnlijk 5 minuten tijd.
Alvast bedankt!
Liefs
interview opkomst toerisme indonesië
naam:
datum:
Hoe vaak bent u op vakantie geweest naar indonesië?
Wanneer was dat voor het laatst?
Welk(e) eiland(en) heeft u toen bezocht?
Wat voor een vakantie heeft u toen gehouden? (strand, cultuur, vooral dingen bezocht, beide gecombineerd, werkvakantie etc.)
de volgende vragen gaan over de invloed van het toerisme op indonesië. Denk bij uw antwoord o.a. Aan de infrastructuur, cultuur, bevolking, opbrengsten/kosten, natuur, bevolking, economie etc. Geef alstublieft een duidelijke beredenering bij uw antwoord.
Denkt u wel eens na over wat het toerisme zou betekenen voor indonesië?
Wat denkt u dat de negatieve gevolgen zullen zijn van het opkomende toerisme naar de ontwikkelde gebieden van indonesië? (denk aan java, bali)
Wat denkt u dat de positieve gevolgen zullen zijn van het opkomende toerisme naar de ontwikkelde gebieden van indonesië? (denk aan java, bali)
Wat denkt u dat de negatieve gevolgen zullen zijn van het opkomende toerisme naar de onderontwikkelde gebieden van indonesië? (denk aan papua, borneo)
Wat denkt u dat de positieve gevolgen zullen zijn van het opkomende toerisme naar de onderontwikkelde gebieden van indonesië? (denk aan papua, borneo)
Als u de vragen en antwoorden van vraag 5 t/m 9 bekijkt, denkt u dan dat de opkomst van het toerisme vooral positief of negatief zal zijn voor indonesië? (splits eventueel de ontwikkelde en de onderontwikkelde gebieden) en heeft u hier wel eens bewust bij stilgestaan?
bedankt voor uw medewerking.
ketut
4 januari 2009 om 10:45
78
Dit onderwerp leek even vrij te kunnen blijven van over en weer gezanik. Helaas hielden een aantal leden dit niet vol. Posts die niets met dit onderwerp te maken hebben zijn verwijderd.
Mocht iemand de enquete nog willen invullen kan dit via een persoonlijk bericht aan “Profielwerkstuk”