Wie is waar in Canada?

Hallo iedereen,
Het leek mij leuk dat iedereen die dit jaar (2006) in Canada aan het rondreizen is ff een melding kan doen in deze topic.
Misschien is er dan een andere lonely tripp(ts)er toevallig in de buurt. En kan je ev met elkaar afspreken. Misschien kun je in Juni samen 't wk voetbal kijken :banana:!

Gr.

Hoi ik ben Rik en ik ben een werkende toerist in Canada. Mijn reis begint in Vancouver en eindigt in Toronto. Waar was ik in Canada, en waar ben ik nu (onderaan) ?

Ik was in:
-Vancouver (23/01/05)

• Ik zat in Chilliwack, het leven is hier helaas niet zo Chill… (26/01/06)

• Ik zat in Langley, vlakbij Surrey. Het is hier redelijk cool. (11/02/06)

• Was weer Back in Vancouver! het was geweldig hier (25/02/06)

• Ik heb in Whistler ff lekker geboard, gefeest en gewerkt!!! (05/03/06)

• Daarna door het canadese schild gebroken, en in het koude Calgary geleefd (28/03/06)

Waar nu?

• In het zonnige Ontario, ik ben poolboy, haha

Rik

Ik ben in Banff!!

Blijf vanaf 26 januari een jaar in Edmonton

Ik ben in Edmonton en blijf hier tot half juli en vlieg dan weer naar Nederland.

Groetjes Eliane

Hoi Rick

ik ben vanaf 19 April in Vancouver, lijkt me wel leuk om daar wat af te spreken voor bijvoorbeeld het WK!

Groetjes,

Jelle Jonker

Hellaas ben ik 19 april in Alberta… Misschien al richting Ontario!
Leuk dat je naar Vancouver gaat. Echt een geweldige stad! Ik wil er dolgraag weer eens heen! Veel plezier in Vancouver!

gr.
Rik

ik ben downtown Vancouver…en denk dat k hier voorlopig nog wel effe blijf…

Vette shit daaro he! hoe is het weer?
De laatste dag dat ik daar was, was het geweldig lente weer en de bomen stonden net in bloei!
Tip: als je iets beleven wil ga dan eens naar kruising hastlings/Mainstreet. Daar heb je een community center. Het is gratis.
Trek wel je oude kleren aan! :wink:

Geniet van de stad

Rik

heheh…bedankt voor de tip, erg gezellig daar;p je komt ze overal tegen in vancouver, heb nog nooit zoveel gekken gezien in een stad, tis soort toeristen attractie aan het worden …weer is wisselvallig, zacht maar veel regen, als de zon schijnt is het prachtig

waar zit jij nu rikketik ?

Ik zit nu samen met Eliane in een gehuurde auto ergens in de rockies!
Vanavond gaan we naar Banff (29 april)
En morgen gaan we richting Jasper en de hotsprings.

Groetjes Rik en Eliane

Koud binnen op 't forum en meteen maar aan de slag: van 19 t/m 22 mei zit ik samen met 'n vriendinnetje in Vancouver.
De 23e pikken we een auto op bij Alamo en rijden we een stukje Sea to Sky highway tot Lillooet, waarna we afzakken richting Hope. Dan naar de kust om de oversteek te maken naar Vancouver Island en tenslotte steken we weer over naar het vasteland. Daar zitten we twee nachten in Gibsons en 31 mei en 1 juni zitten we dan weer in Vancouver om 2 juni weer terug te vliegen naar NL.

groeten, Tanja
Canada-firsttimer

Vanaf half juni hoop ik in Vancouver te zijn…

(moet alleen nog een ticket)

Groetjes Ingrid

Ik kom 8 aug aan in Vancouver en blijf daar in de omgeving tot ongeveer half aug om dan via de rockies naar Edmonton te gaan. Daar loop ik van september t/m januari stage bij een boys and girls club.
Ik reis alleen, dus vind het leuk om met mensen onderweg af te spreken.
Wie zijn er allemaal in die omgeving en hebben zin om te meeten?

Hey there,

Ik zit nog de komende 29 weken in Vancouver, ben er een week geleden aangekomen. Ik verblijf nu in een homestay in North Vancouver. Over drie weken verkas ik naar een andere homestay in Vancouver zelf.

Het klinkt gek maar ik ben nog maar weinig Nederlanders tegen gekomen. :wink:

Eej Hallo!

Ik zit ondertussen ook in Van! 4 weken alweer and I love it here!!
Ik woon bij mensen aan de west kant. 15 min met de bus vanaf downtown.
Al kan dat sneller op de fiets…

Het lijkt me leuk om te meeten met z’n allen!

Lijkt me leuk!
Ik zit er ongeveer van 8 t/m 20 aug.
Want ik wil ook nog wat tijd doorbrengen in de rockies!

Wat dachten jullie van vrijdag 11 augustus of zaterdag 12, ergens op een plaats die jullie kennen.
Ik ben dan al een paar dagen aan het ronddwalen in Vancouver en verwacht dan wel graag nederlandse aanspraak te willen hebben :wink:

hmz… ik heb wa problemen met mijn visum.
Ik zal pas eind Augustus in canada aankomend, dus ik zal niet aanwezig zijn 11 of 12 augustus.