Canada okt 2010

Hallo,

Ik heb voor 2010 een WHV voor Canada. Ik ben van plan om in oktober die kant op te gaan. Zijn er meer mensen hier die ook in die periode heen gaan?

Ik ga eerst richting vancouver en wil vanaf daar naar het oosten gaan.

Het lijkt mij leuk om andere mensen die daar zitten te ontmoeten. Ik ken niemand daar. Op deze manier kan ik mensen ontmoeten.

Hey Jolanda, ik zit sinds april in Canada met een whp visum, en heb het grootste deel in Banff gewoond. Nu ga ik over een week naar de Yukon, en vervolgens waarschijnlijk naar Vancouver (island) zou leuk zijn om je daar te ontmoeten, ga je daar een baan zoeken? Ik raad je aan om in de winter naar Banff te gaan, een baan bij een skipiste of een hotel die een goeie deal daarmee heeft te nemen en je kunt de hele winter gratis skien snowboarden als je daar van houdt ten minste xD

Ik vlieg 6 oktober naar Vancouver en en wil daar een baantje zoeken en in het voorjaar wil ik gaan rondtrekken. Wanneer vlieg jij en voor hoelang ga je?

Hallo!

Ik vertrek 30 november! Zal eerst een paar weken rondtrekken langs de oostelijke steden en rond kerst wil ik richting Vancouver gaan.
Mila wat jij vertelt over werken in Banff klinkt erg interessant! Heb jij daar wat meer informatie over? Websites oid? Ik moet namelijk vrij snel een baantje vinden, anders moet mijn Canada avontuur eerder worden stopgezet :slight_smile:

Bedankt!

groetjes,
Anouk