Wie is waar in Canada (2010)?

Omdat het vorige topic inmiddels een stuk minder actueel is, een nieuw topic voor dit jaar!

Wanneer bij jij in Canada? En waar?

In het verleden hebben sommige forummers elkaar op lokatie ontmoet voor een drankje, samen naar het WK-voetbal kijken, etc.

Om met de deur in huis te vallen: de rest van het jaar zit in voornamelijk in Québec-City. Andere trips (nog) onbekend…

Wie vult aan? :zon02:

(Wie is waar 2006-2009.)

Ik zit in ieder geval nog tot het einde van dit jaar (2010) in Vancouver. Nog geen tripjes elders in Canada gepland maar ik ben wel van plan weer een aantal trips, met name in BC, te maken!

Wij, mijn man en ik, zijn van 25-7 tot 8-8-2010 in Canada. We beginnen in Calgary en eindigen in Vancouver. Onze route is: Calgary-Canmore-Banff-The Crossing-Jasper-Clearwater-Sun Peaks-Whistler-Parksville-Tofino-Victoria-Vancouver.
Jeanny Liebregts

nog wel een tijdje in hamilton ontario.
met zo nu en dan uitstapjes richting de states, en een beetje noordelijk en oostelijk.
als laatste een grote rondreis door de states richting BC, en vandaar weer terug naar ontario door canada.
de datum van hoe en wat moet nog bedacht worden.
hangt ervanaf of ik verlenging van de werkpermit krijg.

Van 22 mei - 11 juni maken wij een rondje BC…

Vanaf 3 juni 5 weken New Brunswick, we kijken ernaar uit.
Cor

Nog geen concrete plannen maar als het er van komt komende zomer 3 weken Whitehorse en omgeving (deels vakantie deels ter voorbereiding op…).
Rob

Hee!

Ik zit tot half oktober in Vancouver :slight_smile: vorige week aangekomen, en ik heb de stad inmiddels een beetje leren kennen. Ik loop stage aan UBC, van de zomer wil ik ongeveer een maand rondreizen in canada/bc. Het lijkt me eigenlijk best leuk om een keertje wat af te spreken, gewoon om wat ervaringen uit te wisselen. Cavok? :stuck_out_tongue:

Hoi Evelien, jahoor dat kan altijd, ik woon in de buurt! :slight_smile: Ik heb je een PM gestuurd.

Hey hoi,

Ik zit vanaf eind augustus tot 1 oktober in BC en Alberta… wat en hoe nog niet heel concreet… wil graag starten met een aantal dagen meewerken op een ranch… iemand nog tips?

En twijfel nog of ik auto zou huren of met de trein en bus…

Veel plannen maar nu nog uitvoeren…

Groetje

Hoi, Wij mijn man en ik zijn van 26 juli t/m 22 augustus in BC. We komen aan in Vancouver en vertrekken vanuit Calgary. Het plan is vancouver, vancouver island zo richting banff, medicine Hat en Calgary. Wat er tussendoor nog bekeken gaat worden, moeten we nog even zien en uitzoeken. Nog suggesties???
Wel de eerste twee nachten in Vancouver geboekt een leuke [EMAIL=“b@b”]b&b.
Groetjes,
Miriam

Hoi Jurjenb

Ook wij zijn van 22 mei t/m 11 juni in BC. Maken een camperreis. We blijven eerst twee dagen in Vancouver, dan een volle week Vancouver Island, en daarna via Osooyoos, Kamloops, Jasper, Harrison hot springs, Bannf naar Calgary.
Mocht je nog tips hebben voor: to do , or not to do, dan houden wij ons aanbevolen!

Groetjes! Anky

Ik ben nog tot 3 Juli in Hamilton, Ontario en daarna 3 weekjes rondtrekken in het Oosten (Toronto, Ottawa, Montreal en Quebec).

Hoi iedereen,
ik, Francine van 25 jaar, vertrek maandag 24 mei naar Vancouver om vervolgens half augustus weer terug te gaan naar Nederland vanaf Toronto. Ik zou het leuk vinden eens af te spreken met iemand in Vancouver, zeker gezien het WK er aan komt, dit leuker is te volgen met nederlanders en ik dit sowieso niet wil missen!

Groetjes!

He Francine,

Ik zit ook in Vancouver, en t lijkt me leuk om wat af te spreken als je dr bent :slight_smile: Veel succes met de laatste voorbereidingen!
Stuur maar een berichtje tegen die tijd!
Groetjes, evelien

Wie gaan er naar de rockies? Ik midden juni tot eind juli, daarna 2 weken vancouver en island.

Grutzen

Victoria BC van 12 Juni tot 25 Augustus…heerlijk vakantie vieren. Mijn laatste twee maanden als student…Nog ff genieten van mn luie leventje pfff. Nog meer mensen in (de buurt) van Victoria?

Half augustus roadtrip van Québec via Gaspesie naar Halifax! (En weer terug uiteraard…)

Wij (helen en Ferry) gaan 22 augustus naar Calgary, bezoeken daar familie van Helen en gaan per auto tot 1 september rondtouren, een bezoek brengen aan Yellowstone en dergelijke

Daarna met een camper (gehuurd via Jan Doets) 8 dagen rondreis door Canada

Tenslotte schijnen we ook terug te moeten en dat doen we dan maar op 11 september 2010

We zijn nu alles aan het voorbereiden, de voorpret is al groot

ga je een blog online zetten?
Groeten,
Wendy