tja, die blog neerzetten zijn we wel van plan, tenminste als je ziet wat er allemaal aan communicatieapp. meegaat
hee!
Ik ben vanaf 1 augustus in Canada, drie weken tijd voor de Rockies en bezoek van kennissen.
Vanaf 21 augustus richting Vancouver, Vancouver Island en weer richting Calgary om daar
4 maanden te gaan studeren
Iemand ook te vinden in de hostels in Vancouver vanaf de 21e?
groetjes Loes
Mijn man en ik hopen 18 september te vliegen naar Vancouver en overnachten daar 2X in Hotel Best Western om vervolgens de camper op te halen waarmee wij naar de Yukon willen reizen en als het weer en de tijd mee zit; doorreizen naar Alaska in de hoop goud te vinden! Ha,ha.
We moeten op 7 oktober de camper weer inleveren in Calgary. We hopen op net zulke fantastische ervaringen als in 2008.
Ha,
Vanaf gister zit ik voor 12 maanden in Hensall (bij London, ON) voor mijn stage.
Ik ben op rondreis van 1 tot 23 september 2010. We gaan de eerste dagen direct naar het WK mountainbike net boven Quebec in Mnt saint anne
Ah cool! Je weet meer dan ik (geen idee dat er bij ons een WK Mountainbiken aan zat te komen).
Zwaai even als je door Québec komt.
Zal ik doen!
Hoi Mensen!
Van 9 Sept t/m 23 Sept zit ik in Nova Scotia, Halifax…
Maar ik geloof dat daar nooit iemand komt haha!
Gr Tanja
Jawel, ik ga er over een week naartoe (maar voor een paar dagen).
Ja vorig jaar ben ik er 5 weken geweest en vorige maand ook nog een week en ben er meerdere Nederlanders tegengekomen en vooral in Cape Breton Duitsers.
Cor
Zitten Nederlanders niet overal Ik dacht ook die richting uit te gaan, maar plannen zijn er om te veranderen …
Ik ga richting Antigonisch…van daaruit zullen we met auto en tent verder gaan.
Ik vlieg met Ijslandair, iemand ervaring?
Ik ben een paar keer met Iceland Air gevlogen. Het bevalt me goed juist omdat de vlucht in tweeën wordt gebroken.
Op Keflavik luchthaven is weinig te doen. Een paar winkels en restaurants en erg duur zelfs voor luchthavens. Twee maanden geleden kon je er zelfs flesjes met vulkaan as kopen . Ach gewoon een boekje lezen of puzzeltjes oplossen. Op de heenweg ben je er 3,5 uur en terug 2,5 uur het verschil merk je wel.
De vliegtuigen zit wel verschil in, hetzelfde vliegtuigtype maar de een wat gemoderniseerd en de andere niet (zoals beeldschermtjes in de stoelleuning en zelf te bedienen of een gemeenschappelijk beeldscherm), maar ik geef daar niet zoveel om.
Ik neem aan dat je opgehaald wordt en in Antigonish een auto huurt, dat maak ik op uit je tekst.
Antigonish is een leuk studenten stadje met een bekende universiteit (St. Francis Xavier University). Je bent alleen te laat voor de Highland Games en dat wil ik zelf ook nog weleens bezoeken (ja je kan niet alles).
Ik neem aan dat je dit bedoelde.
Veel plezier
Cor
Hallo,
Wij gaan van 18 september t/m 8 oktober naar Canada. Na (bijna) alle reisgidsen te hebben doorgelezen zijn we tot een voorlopige planning gekomen;
dag 1 Aankomst Vancouver, doorrijden naar Victora
dag 2 Whaletour in Victoria-Tofino
Dag 3 Tofino
dag 4 Parksville
dag 5 Whistler
dag 6 Clearwater -Wells gray
dag 7 Clearwater
dag 8 Jasper
dag 9 Jasper
dag 10 Banff
Dag 11 Banff
dag 12 Nelson
dag 13 Nelson
dag 14 Revelstoke
dag 15 Revelstoke
dag 16 Kelowna
Dag 17 Harrison Hot Springs
dag 18 Harrison Hot Springs
dag 19 Vancouver
Dag 20 Vancouver
dag 21 terug naar huis…
Graag zou ik van de ‘kenners’ advies/tips over deze reis willen. Als jullie suggesties of verbeteringen hebben dan hoor ik het héél graag!!
Hey Loes,
Ik kom aan op 24 augustus en ben dan iig de eerste 3 nachten in Vancouver. In het Hostelling International - Vancouver Downtown
1114 Burnaby St., Vancouver, BC V6E 1P1
Tel: (604) 684-4565 ; Fax (604) 684-4540
En jij? Misschien is het leuk om te meeten?
Groetje:wereld:
Ik vlieg op 6 oktober naar Vancouver. Hier hoop ik gedurende de winter een vaste baan te hebben. In het voorjaar wil ik naar Alaska en en van daaruit naar Toronto om vervolgens in oktober 2010 weer terug naar Nederland te vliegen.
verlenging van werkvisum gekregen, dus zeker weten voor nog eens 16 maand rond de hamilton (ontario) area.
dat is tot 17 februari 2012
Ik ben tm mei 2011 in Montreal, Quebec en omgeving.
Ik ga vanaf eind november 2010 tot half mei 2011in Port Rowan (nabij Simcoe, Ontario) wonen om regelmatig bij mijn gehandicapte zus op bezoek te kunnen gaan. Als het me goed bevalt wil ik dit iedere winter herhalen. Maar zou het uiteraard leuk vinden om ook af en toe andere Nederlanders te ontmoeten: wie zit er in de buurt???