Iemand in Canada tussen maart 2010 en oktober 2010?
ik ga waarschijnlijk naar Canada in 2010, weet nog niet in welke periode, misschien tussen mei en oktober.
Ik wilde van mei tot sept 2010 in Canada zitten. Doordat mijn vader ongeneeslijk ziek blijkt te zijn weet ik niet of dit nog doorgaat, maar ik hoop het wel.
Ik hoop het voor jou ook; en zeker ook dat je vader toch nog draagelijk door het leven kan
Tussen 23 juli en 15 augustus ben ik in Vancouver en heb ik tijd om te reizen en BC en Vancouver Island te ontdekken o.a Rockies, Inside passage… Jij ook? PB’en maar!
Hoi!
Ook heb ik plannen om van de zomer in canada te zijn! Ze staan nog niet vast, maar de kans is erg groot. Heb je al plannen wat je allemaal gaat doen en zien?! ben benieuwd! Groetjes Julia
ik ben van 8 mei tot 8 augustus in Canada, ik bezoek Vancouver Island en de Rocky’s.
Hallo, ik ga van 14mei tot eind augustus naar Canada, misschien kunnen we een deel samendoen.Laat eens horen wat je allemaal van plan bent.Ik wil van oost nr west gaan.Ik ben van W-Vl. grtjs Wilfried
Hallo, ik ga van half mei tot eind augustus naar Canada, misschien kunnen we wel samen reizen of gedeeltelijk, laat eens iets van je horen.
Hallo Mie, ik ga van half mei tot eind aug. naar Canada. Misschien een deel samen reizen?
Hoi,
welk deel wil je in die periode doen??
Dag Mie, vooreerst blijf ik een paar dagen in Montreal waar ik aankom en mijn bedoeling is dan om naar het westen te trekken, misschien met een wagen of met de trein of autostop. Dan wil ik een tijd in de Rockie’s blijven en eventueel naar de eilanden waar de Haidaindianen wonen.Ik zou toch graag een tijdje verblijven bij een indianenstam.Ik hou eigenlijk alle opties open omdat ik er niet zoeer een “geplande” reis van wil maken.Als je nog steeds interesse hebt kunnen we misschien best eens afspreken, ik vind dat wel gemakkelijker en beter, we zien dan wel verder hoe het gaat, groeten
Dag allen,
Ik wil ergens in de periode juli / augustus naar Canada gaan. Zelf wil ik heel graag naar Toronto gaan en de Niagara falls. Voor de rest ben ik vrij flexibel. Ik ben er nog nooit geweest en laat het avontuur lekker op me afkomen.
Zelf wil ik er minimaal 3 weken naar toe en als ik echt voor de 2 maanden ga wil ik er misschien wel een tijdje werken, dat is maar net hoe het komt.
Als er interesse is, hoor ik t wel!