Jonge meid van 24 wil volgend jaar met auto rond te trekken in west-canada. Ik wil in juni/juli gaan voor ongeveer 3,5 weken.
Langer zou misschien ook nog kunnen, maar op navraag.
Zat te denken in vancouver te landen en vanuit daar vancouver island, rocky mountains, banff en de rest wat op mijn pad komt te bezichtigen.
dus ben jij van mijn leeftijd en heb je zin om de wereld verder te ontdekken, dan hoor ik dat graag.
ik ben ook van plan om in de periode juli/augustus richting Canada te gaan voor een mooie vakantie. Ik ben hiervoor afgelopen zaondag (16 Jan.) naar de vakantiebeurs geweest. Hier heb ik wel een aantal mooie reizen gezien richting de West-kust van Canada.
Op zich lijkt het me wel leuk om met een "reismaatje " deze reis te ondernemen. Om wat over mezelf te vertellen, ik ben een jongeman van 26 jaar.
Als je meer wilt weten of vragen hebt hoor ik het graag van je.
Hi,
Ik ga Canada doorkruisen van Oost naar West. Rond eind juni/begin july ben ik in het westen. Misschien kunnen we het e.e.a. combineren.
Zat je te denken aan een “vaste route met autohuur” of een auto huren en zelf je weg vinden?
Ik ben een jongen van 24 jaar.
Ik ben van plan om van de zomer een maandje naar Canada te gaan. Ik wil beginnen in Edmonton (aangezien ik daar een vriendin heb wonen) en van daaruit via Banff (vriend van mij werkt er als beheerder en heeft vast wat tips waar te gaan) naar Kelowna (waar mijn vriend een half jaar woont). Ik ben dus wel op zoek naar een maatje die ongeveer 2wkn tot een maand de rocky mountains en omgeving wil gaan verkennen.
Kort over mijzelf. Ik ben 27jr en hou enorm van de outdoor (klimmen, alpine, snowboarden, hiken, eigenlijk alles wel). In het dagelijks leven ben ik aan het werk als arts.
Lijkt het je leuk, stuur me dan maar een berichtje!!
ik ga in mei 3 maanden op stage in Sault ste. Marie en wil daarna in augustus nog een maand rondtrekken. Heb geen concrete plannen, maar ik wil enkele nationale parken zien en een auto huren leek me daarbij handig. Ook wil ik graag naar new York. Misschien kunnen we samen reizen.