Ik wil samen met mijn vriendin van de zomer een reis gaan maken in thailand. Nu hebben wij via Greenwoodtravel een offerte aangevraagd. Zijn er mensen die mij wat over hun ervaringen met Greenwoodtravel kunnen vertellen?
Ik heb zelf geen ervaring met Greenwood Travel, maar wel met bijvoorbeeld BezoekThailand.nl
Deze in Thailand gevestigde reisorganisatie staat onder Nederlands management en ik doe hier zelf zaken mee (via Vliegtarieven.nl).
Je zou bij hen ook altijd een offerte op kunnen vragen (zie de website www.BezoekThailand.nl) of mij een mailtje sturen ([EMAIL=“dave@vliegtarieven.nl”]dave@vliegtarieven.nl) met je wensen en je budget.
wij hebben al enkele keren zaken gedaan met greenwood travel .
alles was altijd perfect geregeld en nu gaan we van 19 augustus tot 5 september naar thailand en hebben het hotel en de vlucht weer door hun laten regelen.
Goede middag,
Zijn vier jaar geleden via Greenwood gegaan, en nu volgende maand meer.
Je moet soms wat geduld hebben, de antwoorden laten soms enige dagen op zich wachten. Geef heel duidelijk je wensen aan, of alvast een voorlopig schema, en doe dit ruim op tijd.
Zij geven wel goedkopere hotelprijzen e.d. dan rechtstreeks boeken.
Mijn ervaring met greenwood travel is uitmuntend.
Heb tijdens mijn reis om laten boeken, vlucht naar Chang Mai via een locaal reisbureau en greenwood travel. Ik kreeg ik een dame aan de telefoon die welhaast perfekt nederlands spreekt. Ben even haar naam kwijt.
Het grootste voordeel is dat het eerste hotel dat zij voor jullie boeken hetzelfde is waar zij zelf zitting hebben. En daar geven ze je een heleboel informatie waar je wat aan hebt.
Jullie gaan een droomreis beleven die door niets wordt geevenaard!!
Vooral omdat Thailand (het best bewaarde geheim ter Wereld)
HET meest uitgebreide culinaire land ter wereld is!!
Groetjes en als jullie Maha (gids) tegen komen doe hem dan de groeten.