Thailand online

Hallo iedereen,

Mijn moeder wil graag samen met mij naar Thailand om daar een reis te maken. Ik heb zelf in mijn eentje door Zuid Amerika gereisd, dus ik stelde voor er gewoon heen te gaan en daar ter plekke te kijken hoe of wat. Maar ze wil het graag via een reisorganisatie doen. Ze wil dat alles van te voren is geregeld. Nu hebben we bij thailandonline een aantal mooie reizen gezien, maar ik vroeg me af of iemand ervaring heeft met thailandonline. Ik weet dat het leuker/makkelijker/fijner is om zelfstandig de reis te doen, maar zij wil het zo, dus het zij zo. Bedankt alvast!

Groetjes,
Nikki

Hoi Nikki,

Ik heb zelf geen ervaring met georganiseerde reizen maar lees hier vaak dat mensen dit doen via Greenwoodtravel dus bekijk deze ook even.

Alvast fijne vakantie.

Ik raad ook Greenwood aan ! Zijn gevestigd in Thailand en hebben jarenlange ervaring, goede organisatie !

www.startkabel.nl www.bmair.nl www.de-beste-informatie.nl je moet daar eens op surfen bij gelegenheid!!gegroet:georgessiam.

bij mijn beste weten is Th-online de voortzetting van wat ooit het NBBS (ned Buro Buitenl Betrekkingen-het befaamde studentenreisburo van ooit lang geleden) was in het Viengthai Hotel-later TRANG hotel vlakbij Banglamphu/Khaosarn road. Dus richten zich eerder op wat jeugdig publiek-niet al te luuks. Verder is er iets als riksja… (mogelijk ook online).
De in NL zelf meest bekende buro’s zijn BMAir en 333 tyravel-beide hebben partners ter plekke-1 ervan is meen ik Greenwood.
En echt-Thailand is nog veel makkelijker te bereizen als America-Sur. Ik recommandeer niks, omdat ik er nog nooit gebruik van heb gemaakt. je kan, denk ik, mogelijk betere raad krijgen als je een beetje aangeft op welk nivo van luxe en comfort en welke doelen je voor ogen had.