Vertrek binnenkort voor eerste keer via thailandonline :)

Hallo ik ben 20 en vertrek met een vriend binnenkort via thailand online voor 3 weken naar Thailand

Ik kijk er heel erg naar uit en heb het volgende schema gekozen

denken jullie dat het een mooi schema is voor de eerste reis? Want het is eventueel mogelijk om nog wat wijzigingen aan te brengen, al ziet het er voor mij perfect uit.

Zijn er nog dingen waarvan ik zeker op de hoogte moet zijn voor ik vertrek, ben een zeer onervaren reiziger:)

Anders nog iemand ervaringen met thailand online?

Vele groeten Jules

Toevallig zijn wij ook van plan te boeken op Thailandonline en heb ik net een topic gemaakt of er mensen zijn die ervaring hebben met deze organisatie.

Wij willen een aantal bouwstenen kiezen.

Is het contact met hun goed verlopen? Ze komen op mij wel betrouwbaar over.

Heb je ook via hun je vliegticket geboekt?

hoi, ik wil ook gaan boeken via deze aanbieder.
Ik heb gekozen voor de thailand over land en zee, en wil er nog een bouwsteen achter aan plakken.
Ik wil rond 4 december weggaan.
Ik wacht alleen nog even af, orienterend op wellicht een andere goede aanbieding

Heb net even de site bekeken en als je het pakket “Thailand over zee en over land” kiest dan zit daar zoveel in, dat je waarschijnlijk op het eind van de rit spijt hebt dat je ook nog eens een bouwsteen moet doen. Niet dat de bouwsteen niet goed genoeg zou zijn, maar je zit na 3 weken Thailand over zee en over land zo verschrikkelijk vol van indrukken en gebeurtenissen dat je gewoon even lekker wilt uitzakken.

In die reis (Thailand over land en zee) zit ontzettend veel. Ik zou ook aan het eind even heerlijk relaxen voordat ik weer naar huis zou moeten. En die bouwsteen kan je toch de volgende keer doen.

Beste Jules ,
enkel tips over thailand die ik jou wil meegeven
zorg dat jou reispaspoort nog geldig is voor zes maanden bij terugkomst in Nederland
U heeft geen visum nodig indien U minder dan 30 dagen ginder verblijft
zorg dat u een safe huurt in het hotel en laat de waarde volle spullen en cash geld daar achter dit is veillig
water kopen in de winkel zelfs om jou tanden te poetsen nooit van de kraantjes water drinken
U kan best de euro ginder om zetten u krijg er meer voor op dit moment staat de thaise bath 47.63 voor 1 euro.
zijn er nog vragen laat het maar weten .

groeten ,

frankythai

Wij hebben vorig jaar via thailand online geboekt en het was een super reis.Veel hebben we zelf uitgezocht en zij hebben het aan elkaar geplakt.Het laat veel ruimte om zelf iets te ondernemen.
Alleen de communicatie met de organisatie ter plekke was minder.Moeilijk bereikbaar en niet echt behulpzaam.
Maar verder was alles prima geregeld.Van tickets voor excursies,overtochten tot hotels en binnelandse vluchten.Alles was er.Dus daar geen problemen.En de bouwstenen zijn super.Behalve het logeren bij de Thai op het platte land.De heer des huizes was niet echt super.Vreemde man die zich koning van het dorp voelde.De gastvrouw was wel heel lief en het dorp verder ook.
Hoop dat je veel plezier hebt aan je reis als je nog moet gaan en anders hoop ik dat je een super reis hebt gehad!!

Groetjes Monique