Ervaringen met Thailand Online

Informatie Thailand Online

De meeste van Thailandonline.nl’s rondreizen en bouwstenen zijn in gebieden ver van het massatoerisme. Thailandonline.nl heeft geprobeerd om bijzondere accommodatie aan te bieden zoals boomhutten, drijvende huisjes, overnachtingen in bergdorpen, bungalows aan het strand en overnachtingen bij een gastgezin. Verder kan Thailandonline.nl treinen, bussen en vliegtuigen voor je regelen en comfortabele overnachtingen in goede hotels.

Ervaring met Thailand Online? Deel het hier!

Website Thailand Online

Onze ervaring met Thailandonline was in eerste instantie positief (reisperiode 09/11/2008-21/11/2008) Wij hadden diverse bouwstenen bij hun geboekt en alles liep voorspoedig totdat wij aankwamen bij het Sai Kaew Beach Resort op Koh Samet. Voor aanvang van onze reis hadden wij op de website van het resort gezien dat er een verbouwing plaatsvond tot eind oktober. Wij hebben toen contact opgenomen met Thailandonline om de status van de verbouwing te checken. Er is ons toen verzekerd dat de verbouwing ten einde was, en dat wij geen hinder zouden ondervinden. Echter, bij aankomst bij het resort, bleek de verbouwing nog in volle gang! Daarnaast kregen wij een kleine en erg verouderde kamer toegewezen. Aangezien wij niet tevreden waren, hebben wij telefonisch contact opgenomen met Thailandonline. Zij wezen ons door naar de lokale agent. Na heel veel heen en weer bellen met de lokale agent, werd ons gemeld dat wij niet konden worden omgeboekt naar een ander resort omdat er geen beschikbaarheid was. Wij hebben daarop nogmaals gesproken met Thailandonline en aan hun gevraagd of zij ons eventueel later konden omboeken. Zij hebben hierop nooit meer iets later horen! Gelukkig heeft de hotelmanager ons een upgrade gegeven naar een ander kamertype zodat wij toch nog hebben kunnen genieten van ons verblijf op Koh Samet. De afhandeling van Thailandonline laat zeer te wensen over. Wij hebben geen vertrouwen meer in deze organisatie!

Wij hebben onze reis naar Thailand en Cambodja hier geboekt en zijn super tevreden over thailandonline!
Alles perfect geregeld; super hotels, enthousiaste gidsen, fijn vervoer en goede chauffeurs.
Enige probleem was dat er lokaal vergeten was onze transfer van de luchthaven Phnom Phen naar het hotel te regelen en dat zij moeilijk bereikbaar waren. Uiteindelijk zelf vervoer geregeld en na contact gehad te hebben met thailandonline, is de lokale directeur persoonlijk zijn excuses aan komen bieden en heeft het goed gemaakt door voor vervoer te hebben geregeld van ons hotel in Bangkok naar de luchthaven.
Wat erg fijn was, was dat je nergens geen omkijken naar had; je komt na een lange dag thuis op je (airco) hotelkamer en kijkt op je voucher hoe laat je de dag erop wordt opgehaald: Heerlijk!
Op emails werd altijd binnen 24 uur gereageerd, zoals het hoort.
Mocht de kans zich weer ooit voordoen om met hen te reizen, dan zullen wij dit zeker niet nalaten.

Ik weet dat de laatste post alweer een tijdje geleden geplaatst is, maar wil toch graag mijn ervaringen delen.
Ik ben samen met mijn vriend in september 20 dagen met Thailandonline op reis geweest. We hadden de ‘Thailand over land en zee’ reis. Wij hebben het ervaren als een super goede vakantie. Het contact met de oraganisatie verliep erg goed. Wijzigingen waren gemakkelijk door te voeren, waardoor de reis helemaal naar wens was. Wel wil ik graag zeggen dat je niet moet verwachten dat de hotels 5 sterren hebben, maar vrij eenvoudig zijn. Voor ons was dat geen probleem. Er kan door thailandonline wel betere hotels geboekt worden voor een meerprijs.
Wat ons betreft een prima organisatie dus!