Wij willen in januari 2008 naar thailand toe.
Omdat wij al moeite hebben om een parkeerplaats uit te kiezen op een parkeerplaats :slywink: willen we vanuit nederland onze reis gaan uitzoeken en boeken. We willen ongeveer 3 weken gaan.
Heeft iemand een advies/tip voor een bepaalde organisatie? We denken zelf aan 333travel of thailandonline…
Mijn oude werkgever, Kuoni (zie www.kuoni.nl) heeft ook elk jaar een aparte Thailand-brochure met allemaal aparte, losse bouwstenen. Je kan zo zelf je hele reis opbouwen met allemaal losse onderdelen.
Andere organisatie waar ik vaak positieve geluiden over hoor, is Greenwood Travel (www.greenwoodtravel.nl). Deze reisorganisatie is gevestigd in Thailand en staat onder NL management.
Je kan je reiswensen naar hen toemailen waarna zij je kunnen helpen met het samenstellen v/d reis.
Bedankt voor je tips… Zal zeker even gaan kijken.
Heb je ook positieve geluiden/negatieve over 333travel gehoord? Hun rondreis van 22 dagen bevalt ons wel…
We hebben er in ieder geval, nu al, heel veel zin in!!
Ik heb al een keer met Greenwood een reis voor 2 georganiseerd en het was perfect geregeld. Nu al voor volgend jaar bezig en iedere keer weer antwoord op mijn mails.
Onze ervaring tot nu toe is: Oad=goed Hotelplan= slechte ervaring ,dit was een rondreis, vervelende gids gelukkig ontslagen.
Kuoni, special traffic=goed
De jong=slecht (op 4 verschillende plaatsen geweest, op geen enkele plaats was info van de jong of een host of hostess aanwezig.
Waar woon je?
Als je in de buurt van Eindhoven woont kan ik je helpen. Ik ben werkzaam als Star Travel Mobiele Reisadviseur en heb diverse aanbieders van Thailand in mijn assortiment. Ik ben geen stenen reisbureau maar ga naar de klanten toe en breng alle gidsen mee en zoek de hele reis voor je uit.
Ik heb ruime ervaring in de reiswereld en ben zelf ook in Thailand geweest.
Groeten,
José van den Elshout
eindhoven-noord.mobiel@startravel.nl
Wij hebben geboekt bij Thailand Online, tot nu toe alles perfect. Nog even afwachten hoe daar alles geregeld is, we gaan pas in oktober. Veel gelezen over Greenwoordtravel maar ik vond het erg lastig om te communiceren met ze, ze reageren gewoon niet op je mailtjes en ze bleken qua prijs hetzelfde te zijn als Thailand Online
wij gaan 7 feb
een rondreis door thailand doen,wij hebben geboekt bij best tours.
dit is een belgische organisatie ,maar er is ook email adres in tilburg.
wij zijn net terug uit bulgarije ,en in onze groep zatten diverse pers die met deze organisatie naar thailand zijn geweest.
die hadden er alleen maar lof over.
de hotels zijn allemaal 5 sterren en zeer goeg.
het email adres is www.best-tours.com.
je kunt ook met martinair van af amsterdam vliegen
Besttours is inderdaad een goede organisatie. Ik werk daar ook mee samen.
Deze winter vliegt Martinair naar Phuket en staat bij meerdere touroperators in de gids zoals zoals onder andere: OAD, Jong Intra, Hotelplan en Travel Trend.
Even nog over Greenwoodtravel. Ik heb al eerder hier aangegeven dat het mij uitstekend bevalt met hen te mailen en te boeken. Omdat ik mijn gegevens voor het vliegticket na wilde trekken heb ik ze gebeld en kreeg de toezegging binnen de 20 min. een mail te ontvangen. Dat hebben ze gedaan en ze gaven gelijk de totale reisbeschrijving door. Die klopte precies met wat ik had aangevraagd. Mij bevalt GWT prima.
Wij hebben voor de 2e keer bij Greenwood Travel geboekt en zijn er erg over te spreken. Goed contact en prima prijzen. Voor ons is dit HET reisbureau voor al onze wensen want alles kan.
Ik heb vorig jaar zelf een reis in elkaar geknutselt via 333 travel…
Alles maar dan ook alles werd prima geregeld…
alle transfers mooi op tijd en als je met vragen zit in bangkok kun je naar het palace hotel…
Daar hebben ze een info balie met een NL adviseur.
Tot nu toe echt goede ervaringen met Thailand online.
Ze reageren snel op de mail bellen en zijn erg flexibel.
Ik vond het jammer dat het door mij uitgezochte hotel de bungalow die ik had uitgezocht niet meer had maar voor een redelijke meerprijs zitten we nu in een luxere.
Hierover hebben ze gemaild en gebeld en dat is keurig verlopen.
Je moet de tickets meteen betalen (dat is wat minder) maar die heb je dan ook RUIM van te voren in huis (in ons geval meer dan 3 maanden).
Ik heb onze hele reis zelf samengesteld en heb er enorm zin in.
Ik laat mijn ervaringen hier wel weten.
Reisorganisaties zitten bij de meeste tickets ook vast aan bepaalde deadlines om de tickets uit te geven.
Zo moeten de goedkopere tickets vaak al binnen 7 dagen na reservering uitgegeven worden; doen ze dit niet, dan worden de vluchten geannuleerd door de maatschappij.
Aangezien een reisorganisatie geen financiele instelling is die voor al zijn passagiers de tickets voorschiet, zal dit de reden zijn dat de tickets direct betaald moeten worden.
Voordeel is natuurlijk wel dat eventuele verhogingen van de luchthavenbelasting (zoals tegenwoordig vaak voorkomt ivm stijgende kosten voor brandstof) niet meer aan de klanten worden doorberekend.
Vanaf heden is het ook mogelijk om een complete Thailand-rondreis te boeken via Vliegtarieven.nl !!!
Ook wij werken met bouwstenen, zodat het voor de klant mogelijk is om de gehele reis zelf samen te stellen.
De website zal na mijn vakantie in Thailand & Laos (23 mei t/m 15 juni) pas echt online gaan en dan is het dus mogelijk om zelf online de reis naar Thailand samen te stellen.
Naast een geheel samengestelde rondreis is het natuurlijk ook mogelijk om alleen losse hotels en/of excursies te boeken.
Momenteel ben ik er nog druk mee bezig…binnenkort meer nieuws hierover !