Die blokken zijn inderdaad ideaal…flexibel en individueel!
Voor evt inspiratie: http://www.reismee.nl/reisverhalen/th/thailand/
Die blokken zijn inderdaad ideaal…flexibel en individueel!
Voor evt inspiratie: http://www.reismee.nl/reisverhalen/th/thailand/
Boek je reis bij Travel Trend!! Je kunt er veel laten samenstellen en je hoeft niet in een grote groep te reizen. Echt goed geregeld!!!
" Voordeel is natuurlijk wel dat eventuele verhogingen van de luchthavenbelasting (zoals tegenwoordig vaak voorkomt ivm stijgende kosten voor brandstof) niet meer aan de klanten worden doorberekend. "
en daarom ben ik achteraf zo blij dat ik in oktober vorig jaar mijn tickets al besteld heb…
Goede advies, maar als je nu een rondreis of samengestelde rondreis wilt doen ALLEEN. Bij welke organisatie zit je dan het beste?
Krijg zoveel informatie en dan blijkt dat er ineens vele kosten bijkomen. Singelreizen (in groep voor singels), rondreis in groep alleen je betaald extra omdat je alleen bent, of via bouwstenen en dan ben je af en toe in groep.
Tja, nog te weinig ervaring om het geheel alleen te doen:slywink:.
Groet Henri,
ps: wat mag ik zeker niet missen in Thailand?
Henri,
Ik denk dat het niet zoveel uitmaakt welke reisorganisatie je kiest. De prijzen liggen niet zo ver uit elkaar. Ik denk altijd maar zo, je krijgt voor wat je betaald. Heb je iets meer betaald zal het meestal iets beter geregeld zijn. Zelf persoonlijk hebben wij de beste ervaringen met O.A.D. en Kuoni. Mocht je een privereis met een gids boeken, ben je weer afhankelijk van welke gids je krijgt. En daarvan heb je ook bij alle organisaties goeie en slechte ( of het klikt, of het klikt niet met de gids). Het beste kun je denk ik eerst een leuke reis opzoeken, in een reisgids of internet. En daarover middels dit forum een mening over vragen.
Mambo biedt tegenwoordig jongerenreizen naar Thailand www.mambo.nl
Hoi Snukkie,
Wij zijn ook in gesprek met Greenwoodtravel. Ik vind de communicatie echter niet zo goed verlopen. Op een duidelijke vraag, krijgen wij een onduidelijk antwoord. Dus maar weer heen en weer mailen en dan nog niet precies weten hoe het zit. Das best lastig. Wij willen na 4 dagen bangkok via kanchanaburi, kampheang Phet, Mae Sot, Mae Sariang ,Mae Hong Son , en Pai naar changmai waar dan ook weer vier dagen blijven. Deze trip willen wij met minibus voor ons gezin, met een chauffeur dus. Heb jij hier ervaringen mee? GWT vertelde mij namelijk in een van de voorstellen, dat ze niet konden garanderen dat ze wel een busje zouden hebben, want er was maar EEN chauffeur…(…???)
We willen ook een beetje ruig riverraften , als dat kan in die periode natuurlijk. Op de vraag, waar in die trip wij dat het beste kunnen doen, heb ik al 2x geen antwoord gekregen.
Ik vind dat dus best vervelend. Maar misschien ligt het wel aan mij. Maar ook mijn man vond het niet duidelijk en we zijn allebei niet dom…
IK hoor graag je reactie, of van iemand anders die hier een mening of antwoord op heeft.
PS wij gaan van 19 julie tot 16 augustus 2009 met 4 personen ( waaronder kids van 22 en 16)
Groetjes
esther uit Rotterdam
Wij hadden afgelopen jaar geboekt via Riksja reizen (Riksja kids en Thailand online). Ik was heel erg tevreden over de flexibiliteit (echt alles is mogelijk) en de bouwstenen waren erg goed geregeld.
Ik ben echter ABSOLUUT niet te spreken over de klachten afhandeling.
Ze hadden ons in een ander resort gezet voor de dagen op Phi Phi (wij waren daar een week).
Achteraf wisten ze dat al voor we vlogen maar wij kwamen er pas achter in Thailand (vind ik al niet netjes).
Daarna een heel gedoe omdat wij het alternatief niet goed genoeg vonden.
Ze belden niet terug, boden een ander alternatief aan, om dat toen wij daar mee instemden weer in te trekken enz enz.
We hebben al een klacht ingedient ter plekke en ook bij thuiskomst.
Omdat wij allerlei extra kosten hadden moeten maken (doordat we uiteindelijk naar hun eerste “alternatief” moesten) hebben wij die bij hun geclaimd. Ze betaalde uiteindelijk precies het bedrag (omgerekend) dat extra op de hotelbon stond.
In mijn ogen geen genoegdoening voor de toestanden en extra kosten die we hierdoor gehad hebben.
Dus wat mij betreft geen Thailand online meer.
Ik ga met een vriendin 2 weken een rondreis maken in Thailand.
We hebben geboekt bij Hotelplan,wie heeft hier ervaring mee?
Na die 2 weken blijven we nog 3 dagen in een hotel (Hilton Hua Hin resort & Spa).:vak02:
Kunnen we nog even 3 dagen relaxen en bijkomen van de rondreis
Ik heb een 15daagse singlerondreis geboekt bij FOX. Het zal me benieuwen hoe het bevalt, hoor er van mijn vriendenkring uit in ieder geval goede dingen over!
Hoi Sietske!
Heb je toevallig de reis Klassiek Thailand geboekt?
Want daar zitten wij ook over te denken.
In de OAD brochure staat de reis ook en een stuk uitgebreider. (OAD en HOTELPLAN horen bij elkaar).
Wanneer gaan jullie???
Groetjes Marijke
Hey Marijke,
We hebben ook de klassiek Thailand geboekt.
We gaan 17 aug. weg.We vliegen om 14.45uur.
Nou wie weet,zien we elkaar
Groetjes Sietske