Wie heeft er ervaring met Greenwoodtravel?

Wij hebben afgelopen november (2008) via Greenwoodtravel een weekje Koh Chang geboekt. Dat scheelde 80 euro met rechtstreeks boeken bij het resort waar we naar toe wilden en met 80 euro kun je heel veel doen in Thailand!

Nogmaals even een kleine reactie van mij: vanaf het begin van onze vakantieplanning tot nu toe weer uitstekend geholpen. We zien er weer naar uit omdat we vantevoren weten dat het altijd in orde is met GWT.
:hihi:

Ton

Ben daar zomer 2009 geweest, maar heb geen stenen bomen en stenen hutten gezien! Het was echter wel lek als een mandje als het regent. Het druppelde elke nacht wel weer ergens anders. Eten en locatie geweldig, maar je moet wel een beetje avontuurlijk zijn!

Greenwood best redelijk, kan beter, maar ze doen wel hun best.

Wat bedoel je met stenen bomen en huten???

Hallo allemaal,

Ik ben op zoek voor een vertaler Thai Nederlands, ik heb een probleem met een man die nadat ik goederen geleverd heb niet wil betalen, omdat een rechtbank in het Thais is heb ik in Mei een vertaler nodig,In Mei 3 weken drie dagen per week 3 uur op een dag dus voor 27 uur.
Weet iemand iemand voor mij?
:crybaby:
Met vriendelijke groet Cor

Hallo,

ik persoonlijk vind ze niet goed.
Wij hebben nu al een aantal keer een reis geregeld via een persoon die we 2 jaar geleden hebben leren kennen. Geef gerust jullie trip eens door, met zoveel mogelijk informatie van de hotels en zo. Dan wil ik gerust een offerte aanvragen. En echt waar, hij is héél lief en betrouwbaar. Geef je ook de prijs door ? Dan kan ik onderhandelen.

Groetjes
An

Beste Cor,

Neem contakt met Uw Ambassade in Bangkok.
Deze hebben een lijst van erkende vertalers met hun adres en tf-nummer.
Schriftvertalers ken ik genoeg maar simultaan-vertalers is iets anders.
MVG Frank

Greenwood is perfect voor de eerste reis in Thailand
de volgende kun je beter zelf regelen

Ja greenwood kan ook handig zijn om losse dingen mee te boeken zoals treintickets of 1 hotel overnachting die vaak goedkoper kan zijn bij hun dan bij andere websites.

hoi,

Wij zijn vorig jaar met GWT op reis geweest, een zeer fijn reisburo die alles goed regelt ook dit jaar staat er weer wat op de planning en ook GWT komt daar weer bij…zelf hebben wij flink wat af gesurft op internet qwa tickets en hotels en campers(wij gaan combinatie bangkok, australie ,zuid thailand doen en voor de rust laaste paar dagen pattaya.Maar GWT is toch goedkoopst qwa tickets en zeker ook 2 gratis overnachtingen in bangkok er bij inbegrepen.
Enst otto smit is een zeer prettig persoon om mee te regelen ook charuda(nl) sprekend is een prettig iemand, nu zijn we met jack bezig die in afwezigheid ivm van vakantie Ernst overneemt.
Deze maanden zijn druk voor GWT en inderdaad duurt het dan wat langer op antwoord, maar wil ik snel antwoord bel ik gewoon met tele piraat ff naar bangkok.
Snel makkelijk en goedkoop en het bespaard je de wachtijd.

groetjes Petra

Wij zijn in totaal 3 keer naar Thailand geweest.
De eerste keer hebben wij alles door GWT laten regelen, hotels, minibus met gids, binnenlandse vluchten enz.
Wij zagen echter hoe gemakkelijk het reizen binnen Thailand is en hebben de 2e keer ‘losse’ boekingen gedaan via GWT; een aantal hotels, een aantal excursies (bijv. het fietsen in Bangkok wat een must is, maar ook de treintour) ferrytickets naar Koh Phangan en hebben ook zelf hotels geboekt en binnenlandse vluchten www.airasia.com, www.nokair.com, www.12flygo.com
Wij stelden onze eigen volgorde en keken wat het voordeligst was. Ook boekten wij niet alles meer vooruit. Er is altijd wel plaats in Thailand www.sawadee.com en op www.agoda.nl staan ook goede hotels met onafhankelijke reviews. Of op www.latestays.com pas 2 weken voor aankomst boekbaar maar pas op soms alleen de dure kamers in de uitverkoop!
Over het geheel genomen zijn wij altijd heel tevreden geweest over de diensten van GWT.
Succes en heel veel plezier!

Ik heb een keer een poging gedaan om bij Greenwood een paar dingen te boeken. Ik wilde wat losse onderdelen samen kneden tot een geheel zodat ik niet alles zelf hoefde te regelen.

Bij de aanvraag had ik duidelijk gezegd dat ik zelf de hotels in Bangkok regel, dit doe ik altijd via Agoda.nl. Bij de offerte die ik terug kreeg stond wel degelijk in dat de eerste 2 overnachtingen in het Prince Palace hotel was terwijl ik duidelijk had aangegeven bij de aanvraag dat dit niet nodig was.

Ik vond deze manier van reageren een beetje storend en ik vond dat hun je toch in een bepaalde richting willen duwen. Zal ook wel te maken hebben met de kortingen die hun krijgen op de hotel overnachting.

Een reisburo moet aan de wensen van de klant kunnen voldoen, zeker als ze losse onderdelen aanbieden op het internet.

Na de offerte heb ik besloten geen zaken meer te doen met dit reisburo en alles zelf te regelen via internet, het geeft mij zeker het gevoel dat ik beslist niet duurder uit hoeft te zijn.

Ik heb wel de indruk zo aan de reacties te lezen dat ze goed hun best doen en voor de mensen die wel bij hun boeken alles goed geregeld hebben.

Gr. Frank

Hier kan ik het helemaal mee eens zijn :wereld:
Ik heb het zelf ook mijn eerste reis gedaan en daarna altijd zelf. Is in mijn ogen ook net even leuker om het zelf te doen maar iedereen is anders :wink:

Gr Rik