We hebben voor morgen bij Greenwood Travel een tour geboekt, die zou starten om 8u.
Deze moest voor 20 september betaald zijn, we hebbe die betaald op 19/09 en de betalingsbewijzen doorgemaild. Ze zouden ons de vouchers voor de tour zo snel mogelijk doormailen.
Maar tot nu toe heb ik er nog steeds niets van gehoord…
Is dat wel normaal?
Alvast bedankt en vriendelijke groeten vanuit Chiang Mai
Sorry dat ik dit zo zeg (schrijf) maar waarom ga je dit hier op een forum vragen:confused: Net of hier allemaal mensen zijn die wat van Greenwood Travel weten?? Ik denk dat het niet normaal is en er iets mis is gegaan. Lijkt mij dat zo snel mogelijk binnen een paar dagen is en niet na 9 dagen nog niet
Als je dat inmiddels nog niet gedaan hebt: neem contact op met Greenwood, die weten er vast meer van dan iemand hier. Succes en ik hoop dat je morgen je tour nog kan doen.
Zoals Plastiek al aangeeft: bel ze even ! Je zit al in Thailand dus kost je echt geen vermogen.
Daarnaast hebben ze ook Nederlandssprekende medewerkers die je evt te woord kunnen staan.
Toevallig ken ik een gedeelte van de crew van Greenwoodtravel en ik weet dat ze het momenteel erg druk hebben(gehad), wat mede door hun enorme groei is gekomen. Het beste kun je even bellen en ze zullen het dan regelen, misschien is er iets mis gegaan in het mail verkeer. Één ding weet ik wel en dat is dat ze je niet oplichten. succes ermee!
Er schoot me zojuist een idee te binnen, en dat is dat ik nog een contact kaartje heb van greenwoodtravel en hun agents in andere steden dan Bangkok.
De agent in Chiang Mai is: Mau Tour, 62/1 Charoen Prathet Road
Tel: 053-821022 Fax:053-821023
Contact Person: André Barguirdjian
Open: 7days a week, 09:00 - 18:00
Hier kunnen ze de vouchers voor Greenwood waarschijnlijk ook uitprinten, omdat ze dat ook konden bij hun agent in Pattaya.
Ik denk dat dit ook duid op een misverstand ik zou ze gewoon even bellen dan lossen ze het zo voor je op. Ik heb goeie ervaringen met hun en nog nooit probleme gehad.
Ik had ze al gebeld en ze hebben de vouchers naar het hotel gefaxt.
Ik dacht dat het te laat was om ze nog te kunnen bereiken, aangezien het bijna 19u was, maar dat is toch nog gelukt.
Toch allemaal bedankt en sorry dat ik het hier vroeg…
Volgens mij is het forum hiervoor, mensen helpen. Ik vind zo’n vraag beter als de vragen die je hier soms hebt van “wat is het goedkoopste ticket” omdat je daar zelf achter kunt komen :). Fijne vakantie nog toegewenst!
Ik heb ongeveer het zelfde gehad, maar dan voor een complete zelf samen gestelde 17 daagse vakantie.
maar omdat hun vertraging hadden opgelopen met het verwerken konden ze dit pas 4 dagen later doen en was het vliegtuig vol. konden we op een andere data maar moesten wij bijbetalen(€80 p.p.). dat heb ik niet geaccepteerd en heb ik mijn vakantie ergens anders geboekt.
ook al zijn ze de goedkoopste, een beetje accuratesse is wel op zijn plaats.
Ik heb hele goede ervaringen met Greenwood Travel. Vanuit nl heb ik eerst een mail gestuurd met wat vragen, kreeg binnen 1a2dagen antwoord en diegene heb ik steeds als contactpersoon aangehouden. Mail rechtstreeks aan hem en dat werkte super.
Ook nadat ik zelf een paar keer mijn programma wilde omgooien, dat was allemaal geen probleem en werd netjes geregeld. Afgelopen donderdag ingecheckt in t Prince Palace Hotel (zat bij m’n ticket) na opfrissen even bij ze binnen gelopen, leuk om m’n contactpersoon in t echt te zien, samen alles nog even doorgenomen en een kaartje mee gekregen met rechtstreekse nr zodat ik in de komende tijd hier ook tel. nog dingen kan aanpassen, bijboeken veranderen.
Kan me voorstellen dat ze het druk hebben nu, er kan dan een foutje worden gemaakt, het blijft mensen werk. Beste is dan altijd zelf even persoonlijk contact op te nemen met je contactpersoon, dan zal je zien dat ze hun best doen om het op te lossen.
Groetjes Tour