Betaling greenwood travel

Hallo,

Mijn vriend en ik gaan in juni 2009 3 en eenhalve week voor de eerste keer naar Thailand.:tongue:
Nu hebben we via Greenwood travel de tickets geregeld en de rest doen we
allemaal terplekke.
Heeft iemand ervaring met betalingen aan greenwood travel?, klopt het dat
we op een postbank rekening in nederland moeten betalen, en dat je het hele bedrag in 1 keer moet betalen en geen aanbetaling kan doen?, terwijl we pas over 8 maanden vliegen. :paranoid:

Lilian

Hallo,

Je zou kunnen vragen of je 1 deel naar girorekening kan overboeken en dat als je er bent de rest contact betaald. Anders moet je jeroen even mailen [EMAIL=“jeroen@greenwoodtravel.nl”]jeroen@greenwoodtravel.nl

Wij hebben dit ook zo gedaan vorige keer door 1 deel via giro over te maken en het andere deel cash. Wij verbleven ook in het hotel waar zei verblijven.

gr van Moira

Maar normaal als je vliegtickets boekt betaal je die toch ook in 1 keer?
( bv via vliegtickets.nl ofzo…die zijn goedkoper dan greenwoud…)
Maar je kunt natuurlijk altijd proberen wat Moira zegt?!

Bij mij is het al jaren zo dat ik de vliegreis betaal op een Nederlandse rekening. Dat moest ik trouwens bij een ander reisburo ook. Mocht je onverhoopt toch nog iets boeken in Nederland voor je vakantie daar, dan staat er ook de tegenwaarde in bahts bij. De laatste keer heb ik het via giro/internationaal gedaan. Dat scheelt aardig wat.

Tickets die meteen geprint worden moeten ook direct betaald worden. Ligt ook aan de vliegtuigmaatschappij, maar bij enkel een ticket, dus zonder hotel etcetera, is dit meestal het geval.

Hallo,

Allemaal bedankt voor jullie reacties, we gaan gewoon boeken bij Greenwood.

Lilian