heeft er iemand ervaring met het boeken van een hotel in Thailand bij Hello Phuket Hotel via internet en het betalen daarvan met een creditcard? Er wordt gevraagd om de code die achter op je creditcard staat. ik zelf vindt dit nogal een risico.
Ken Hello Phuket niet. Weet wel dat via Sawasdee.coom er ook om de code wordt gevraagd. Heb hier regelmatig geboekt en boek hier nog steeds regelmatig, en gaat altijd goed.
Die code wordt inderdaad meestal gevraagd. Ik boek losse hotels meestal bij expedia, een grote internationale reissite. Vind ik toch wat meer betrouwbaar. Daar vragen ze trouwens niet die code op de achterkant. www.wereldwijzer.nl/expedia
In Thailand is het heel normaal om de complete details van je creditcard op te vragen; heb goede ervaring met “Sawadee.com”, “AirAsia.com”, enz., enz.
Groet,
Joe
Ik heb ook goede ervaringen met Sawadee, snel geregeld geen problemen.
inderdaad Sawade.com betrouwbaar en beste prijzen
Wim
Persoonlijk erg goede ervaringen met www.asiarooms.com
Wij reizen vaak naar Thailand en vandaar naar andere buurlanden. Wij boeken onze hotels voor thailand en eventueel de treinreizen bij : greenwoodtravel, een fantastisch en betrouwbaasr reisbureau en gegarandeerd de hotels voor de laagste prijs. Kijk maar eens op hun website : www.greenwoodtravel.nl. Ook hebben wij vele vluchten gemaakt met airasia en ook dat bevalt ons heel goed. Goedkoop en betrouwbaar. (www.airasia.com).
mvg
Jac
heb ook met greenwood gereisd
wachten op reaktie is moordend
Ik heb dit probleem nog nooit gehad. Het voordeel van dit reisbureau is tevens, dat alhoewel het in Bangkok gevestigd is, je het geld op een Nederlandse rekening kunt storten, waarbij de dagkoers van de bath op dat moment de wisselkoers is.
Jac
werkte jij niet bij Greenwood travel ??
Ik heb geen enkele connectie met greenwoodtravel, maar ik heb er wel reeds 10 keer een goede service gehad.
Jac
ik heb er de eerste keer geboekt, perfect
volgende keer lieten ze me zo lang wachten dat in per ticket €120 meer moest betalen
elke dag gemailed en gebeld, geen antwoord
was druk en er waren zieken
zeer slecht
nooit meer
Heb al talloze malen op even zovele sites in Thailand maar ook in Maleisie een hotelkamer geboekt. Steeds drie-cijferige code doorgegeven, nog nooit een probleem daarmee gehad.
Als een goede vaderlander zoek ik altijd voor de beste prijs maar kom dan vaak uiteindelijk toch weer terecht op www.agoda.com Is een van de grootsten ter wereld, dus die letten kennelijk goed op de prijzen.
Da’s een raar verhaal? Ik heb nog steeds correspondentie van Greenwood, waarbij wordt aangegeven dat ze 2 bath onder de wisselkoers werken. Dus op elke euro wordt 2 bath “gepikt”. Ik doe dit expres tussen aanhalingstekens omdat ze dit ook keurig in hun correspondentie opgeven.
groet,
Joe
Beste Joe,
Ik heb de rekening van mijn reservering in eind 2003/2004 en 2006 nogmaals bekeken. Hierbij is de totale rekening in bath volgens de toen geldende koers omgezet in euro’s. Tevens staat er bij vermeld, dat het bedrag na arrivering ook op kantoor in Bangkok in Bath of in Euro’s kan worden betaald.
Verder heb ik de meeste hotels in Azie geboekt via internet en betaald met mijn creditcard. Hierbij zijn geen problemen geweest. Wel moet je altijd goed informeren hoe de uitvoering van een eventuele cancelling is. Het komt nogal een voor, dat het desbetreffende hotel dit bepaalt. Ik heb hiervoor een annuleringsverzekering gesloten, deze heb ik tot nu toe nog niet aangesproken.
mvg
Jac
Hi Jac,
ik sluit een offerte bij uit 2005, waarbij jezelf op kan maken dat ze tegen hun eigen huidige koers hanteren. Het beste is dan om bij aankomst in Bath te betalen. Het hoge bedrag dat je hier ziet staan was inclusief een offerte voor vliegtickets.
Lees de tekst even goed door… dan zie je vanzelf dat ze dus 47 ipv 48.65 rekenen met de huidige koers ben je dus 4% duurder uit, indien je in euro’s betaald. conclusie is dus om altijd in Bath te betalen.
groet,
Joe
Wij boeken eigenlijk alle hotels via internet dit omdat wij rondreizen dus wij betalen deze allemaal met creditcard. Er is nog nooit wat gebeurd en het is altijd goed gegaan. Het is vaak om een claim te leggen op je creditcard, vaak is het zo dat je bij het hotel daarna gewoon cash kan betalen. Dit doen wij ook heel vaak. Wij boeken hotels meestal rechtstreeks.
gr van Moira