Wie heeft hier ervaring mee ?
Of beter wie heeft hiermee reeds geboekt ( Hotel )?
Mvg :chin:
Wie heeft hier ervaring mee ?
Of beter wie heeft hiermee reeds geboekt ( Hotel )?
Mvg :chin:
Probeer deze site eens en kijk naar de prijzen !?http://www.newbookingcentrals.com/
Ik heb hier geen ervaring mee maar de site ziet er goed en betrouwbaar uit (al is dat altijd lastig op internet) Leuke hotels en knappe prijzen ben benieuwd of er mensen zijn die hier al gebruik van hebben gemaakt. Ik zal hem in ieder geval onthouden!
OK !
Heb deze NM geboekt alles verliep normaal ,tot ik las ( deze NM )op een LOS forum dat dit een nepsite zou zijn !
Waar of niet , wat nu gedaan ?
Hoe kan ik de weten dat deze site nep is ?
:chin:
Ik zou toch even verder zoeken, Frank. Enige respons op Google zijn: jouw zoek-postings en wat technische blabla… Heb je al iets betaald?
Het is betaald via kaart!
We zitten aan de praat op het andere forum …
reisSart.nl/thailand
Vind m’n server niet, hoor…:paranoid:
Enfin, andere keer dan maar, ik ga slapie doen…
Morgenvroeg rijles van m’n pa
:dag:
Sorry Jelle,
Slaap ze , ik red me wel !
Maar ik wil jonge reizigers sparen van dit soort verkoopspiraten of we moeten ze ervoor verwittigen voor dit soort verkooprotzooi !!!
¿Does anyone know about a website called newbookingcentrals.com?
I just made a reservation last night for a W The Tuscany Hotel in NYC, but now I’m reading about it, I just saw that W sold their Tuscany Hotel to St. Giles and it’s now called St. Giles The Tuscany Hotel!!!
I called the hotel and there was no reservation made in my name there… I’m trying to call the number it says on the website and they say it’s disconnected.
Can anyone tell me what is going on? What should I do???
HELP!!!
[ul]
[li]hace 1 día[/li][li]- 3 días quedan para responder.[/li][li]Reportar abusos[/li][/ul]Responder la pregunta
Wat bedoel je hiermee ?
Dat is van dezelfde persoon die op reisforum vragen hierover beantwoord. Vreemd allemaal.