Wie heeft hier ervaring mee ?
Of beter wie heeft hiermee reeds geboekt ( Hotel )?
Mvg :chin:
Wie heeft hier ervaring mee ?
Of beter wie heeft hiermee reeds geboekt ( Hotel )?
Mvg :chin:
Probeer deze site eens en kijk naar de prijzen !?http://www.newbookingcentrals.com/
Ik heb hier geen ervaring mee maar de site ziet er goed en betrouwbaar uit (al is dat altijd lastig op internet) Leuke hotels en knappe prijzen ben benieuwd of er mensen zijn die hier al gebruik van hebben gemaakt. Ik zal hem in ieder geval onthouden!
OK !
Heb deze NM geboekt alles verliep normaal ,tot ik las ( deze NM )op een LOS forum dat dit een nepsite zou zijn !
Waar of niet , wat nu gedaan ?
Hoe kan ik de weten dat deze site nep is ?
:chin:
Ik zou toch even verder zoeken, Frank. Enige respons op Google zijn: jouw zoek-postings en wat technische blabla… Heb je al iets betaald?
Het is betaald via kaart!
We zitten aan de praat op het andere forum …
reisSart.nl/thailand
Vind m’n server niet, hoor…:paranoid:
Enfin, andere keer dan maar, ik ga slapie doen…
Morgenvroeg rijles van m’n pa
:dag:
Sorry Jelle,
Slaap ze , ik red me wel !
Maar ik wil jonge reizigers sparen van dit soort verkoopspiraten of we moeten ze ervoor verwittigen voor dit soort verkooprotzooi !!!
¿Does anyone know about a website called newbookingcentrals.com?
I just made a reservation last night for a W The Tuscany Hotel in NYC, but now I’m reading about it, I just saw that W sold their Tuscany Hotel to St. Giles and it’s now called St. Giles The Tuscany Hotel!!!
I called the hotel and there was no reservation made in my name there… I’m trying to call the number it says on the website and they say it’s disconnected.
Can anyone tell me what is going on? What should I do???
HELP!!!
[ul]
[li]hace 1 día[/li][li]- 3 días quedan para responder.[/li][li]Reportar abusos[/li][/ul]Responder la pregunta
Wat bedoel je hiermee ?
Dat is van dezelfde persoon die op reisforum vragen hierover beantwoord. Vreemd allemaal.
Dit was een posted van iemand anders wat ik op internet gevonden had, en dat bevestigd maar weer dat die lui niet deugen.
Ik ben dus blijkbaar slachtoffer van een valse bookingsite…
bij booking verloopt alles zoals normaal zou moeten maar de hotels weten van niets …
Ik laat nog iets weten maar blijf voorlopig van deze boookingsite weg !!!
ENNNNNNNNNNNNNN ik ben mijn centen kwijt :mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:
dus newbookingcentrals.com is een oplichters bende laten we dit aub zo veel mogenlijk herhalen hier zodat zo min mogenlijk mensen slachtoffer worden
Met dit bewijs kan je echt een chargeback doen van jouw creditcards hoor. Het duurt even voor je het geld terug hebt omdat de bank dit moet onderzoeken, maar uiteindelijk krijg je het geld wel terug hoor. Heb op mijn werk in het verleden veel met creditcardfraude gewerkt. Nadeel is wel dat jouw bank op niemand de schade kan verhalen, dus het gaat wel een tijd duren.
ja ik zou zeker aan de bel trekken bij je creditcard maatschappij , weet niet welke je card je hebt maar ben er zeker van dat je je geld terug krijgt.
master card platina.:chin:
Wat is juist het bewijs Tamartin ?:chin: