Ticketaanbiedingen naar Thailand!

Laat ons een topic opstarten met de prijzen tickets naar BKK en Phuket .
Deze vraag komt regelmatig opduiken !
Er zijn mensen die dagdagelijks kijken en die kunnen misschien die informatie via deze topic doorgeven , voor vele (andere ) een pak moeite gespaard.
Dus we zien voor een bepaalde periode een goede prijs en we melden dit ook al is het een minder goede maatschappij , rechtstreeks of met overstap.
Sawadee bracht mij op het idee dit te openen!
Personen die zoeken kunnen misschien hun vertrekdatums ( en retour ) hier ook vermelden.

Mvg Frank

Laten we het proberen en gewoon kijken of dit topic aanslaat of niet en of er veel in gereageerd wordt. Laten we het dan wel alleen over vliegtickets houden en niet teveel off-topic gaan.

Het probleem is een beetje dat veel, m.n. nieuwe, mensen die op het forum komen niet zoeken of er al een topic bestaat maar zomaar weer een nieuw topic openen zoals we al zo vaak gezien hebben.

De titel van het topic zal ik wel aanpassen en maak er PRIJZEN TICKETS THAILAND van. Het is natuurlijk meer dan alleen BKK en Phuket. Nu komen er misschien mensen die een ticket naar Chiang Mai zoeken en dan toch weer een nieuw topic gaan openen, omdat dit er niet bijstaat.

Ander probleem met vliegtickets is dat de prijzen zo veranderlijk zijn als het weer. Zie je op het ene moment nog een ticket voor bijv. 500 euro, als je een paar minuten later kijkt, kan de prijs al zo weer 550 euro zijn.

Voor mezelf vind ik dit een lastig topic…aangezien ik werkzaam ben bij Vliegtarieven.nl hoop ik natuurlijk dat iedereen daar een ticket boekt. Ik zal dan ook niet dagelijks reageren in dit topic, maar er zijn genoeg anderen die dat vast wel zullen doen.

En misschien is het dan ook handig om dit topic sticky te maken zodat deze bovenaan blijft staan ???

Hoor het wel ! Groeten uit Udon Thani !

Ik zag toevallig het bericht… Ik ben dan wel niet Dave en ken het Thailandforum niet heel erg goed, maar wellicht dat ik toch kan meedenken.

Een topic om elkaar op de hoogte te stellen van aanbiedingen kan nuttig en waardevol zijn, maar stel van te voren goed een aantal ‘spelregels’ op. Voor iedere boeking gelden uiteraard bepaalde voorwaarden en zeker in de luchtvaartindustrie kunnen die zo ingewikkeld worden dat het overzicht al snel kwijt is.

Je zou elkaar wel van speciale acties op de hoogte kunnen houden. Bijvoorbeeld wanneer de KLM weer de ‘Wereld Deal Weken’ (of zoiets) houdt. Zo zullen meerdere maatschappijen zulke acties hebben. Daarnaast: als je ineens een ticket vindt dusdanig goedkoop dat je het echt niet voor je kan houden, wel goed vermelden wat (maatschappij en klasse), wanneer (vliegdata en -tijden) en wellicht hoe (via de website, via een brokersite, speciale verstopte link/banner, actiecode, etc.)

Wellicht dat dan zo’n topic kan werken. Als ik zie met wat voor regelmaat jullie over en weer vliegen, kan dat op termijn best wel schelen. :slight_smile:

/edit: sticky gemaakt en titel weer gecorrigeerd. Brand los met die aanbiedingen!