Ik zoek een reisgeno(o)t(e)(n) (m/v) voor deze periode of een deel ervan. Vastomlijnde plannen heb ik nog niet, maar aankomst is in Bangkok op 30 december en ik zou daar ook graag Oud & Nieuw willen vieren/beleven.
Toch heb ik wel enigszins een beetje een idee. Op 1 januari zou ik graag een dag of 5 willen relaxen in b.v. Hua Hin, dus zon, zee, strand. Na een beetje gekleurd te zijn zouden we weer richting Bangkok kunnen gaan en vanuit daar de River Kwai bezoeken. Zullen we dan ook een dag of 2 zijn.
Ik hoef niet als een bezetene in die paar dagen alles te zien en plaatjes te schieten, dus als jij er ook zo over denkt …
Natuurlijk zijn jouw suggesties van harte welkom.
Leeftijd maakt mij niet zo gek veel uit, wel een modern type en niet iemand die in zeven sloten tegelijk loopt.
De vakantie wilde ik graag lowbudget houden, dus het wordt geen vakantie in 5 sterrenhotels. Ook georganiseerde excursies, daar begin ik niet aan. Thailand blijkt prima te bereizen, je komt er een hoop toeristen tegen, waarmee je van gedachten kan wisselen als je het even zelf niet meer weet.
Voor diegene die denkt “ik heb er wel zin in, maar dat vliegticket is zo duur” (normaliter kost rond deze tijd een ticket rond de 1200 euro p.p.) ga dan even naar Vakantieveilingen, daar heb ik mijn ticket ook “gewonnen”. Je zal wel op moeten schieten, want die veiling voor deze datum loopt natuurlijk niet ellenlang, so hurry, hurry, hurry.
Hoop je of jullie te horen. A.j.b. niet te lang wachten, want ik zie hier vaak oeverloze discussies die uiteindelijk nergens toe leiden. Leuk lijkt het mij om elkaar van te voren te ontmoeten.
HOi HOi,
Ik ben Floor 31 jaar, sinds een paar jaar het reisgevoel te pakken en Thailand zit al een lange tijd in mijn hoofd, er zijn daar veel mooie plekken,massages,strand enz. Low budget spreekt me ook aan en lekker bruin kleuren hoort er ook bij hi. Ik zal eens op vakantieveilingen kijken, groetjes Floor
Haha, heb effe je FB bekeken; ga nou maar gewoon op VV bieden, haha. Nee hoor, kijk maar, wil je niks opdringen, maar zou het wel leuk vinden. Die veiling duurt daar alleen niet lang meer, dat houdt echt vandaag of morgen op. Ook als je niet met mij wilt gaan, dan kan je toch gewoon bieden. We kunnen wel effe PBen en zonodig bellen. Hoor het wel. Groetjes Cath
He Floor, op die Alberts daar moet je niet op bieden, die haakt toch af, dus niet op ingaan en er zitten er nog een paar tussen die die prijs opdrijven. Ja, heb het een aantal dagen zitten volgen. Als je echt wilt gaan, dan moet je pas tegen 1.15 uur weer gaan bieden
Ok haha, Ja het lijkt me wel heel leuk weg te zijn met oud en nieuw (en/of kerst) mijn ex wou jaren met kerst weg, toen wou ik het niet en nu heb ik zoiets waarom niet, Chiang Mai schijnt ook mooi te zijn in Thailand, Thailand zit al een tijd in mijn hoofd. Heb je al veel reacties gehad? waar woon je? ik in Heemskerk. Heb net een bod gedaan op vakantieveilingen, zie wel,doe me best hi, voor hoeveel had jij de ticket? vind je het niet spannend om anders alleen te gaan? of heb je wel vaker alleen gereisd? ik nog nooit, wel festivals waar ik vrijwilliger was, zoals het eigentijdsfestival/loreleifestival,maar dan werk je er ook bij, vind het op vakantie wel gezellig dingen samen te delen. ben nu bij vriendin film kijken. Scheve foto hé op me facebook, ben nog niet zo handig met foto’s rechtzetten :biggrin: groetjes Floor
Okee thanx voor de tip, ben nu niet thuis, maar zal af en toe proberen, sommige zeggen dat mensen zelf van vakantieveilingen meebieden en de prijs opdrijven,omdat sommige er zo boven gaan zitten…ja dat geloof ik best, sommige gaan niet met een paar euro naar boven maar gelijk met 50 of meer, dat is niet zo slim, grrrr. Maar ik ga het proberen …wie weet gr.
Hoi Cath,
Lijkt me wel heel tof om nieuwjaar in Thailand te vieren, jaren wou ik niet meer met me ex weg met kerst en nu heb ik zoiets weg met oud en nieuw of kerst, Thailand zit in mijn hoofd maar weet nog niet hoe en wat, Chang Mai, o was net met dit bericht bezig en kwijt, iedergeval lijkt me leuk, gr.
Haha, wat die foto betreft/ Iedereen heeft het er ook over op je FB :biggrin:Ja, ben vaker alleen weggeweest, anders had ik alleen Gouda gezien
Nee, geen reacties, had vanmorgen ook pas oproepje geplaatst. Ben wel wat ouder dan jou, maar nog niet bejaard, haha. Ja, als een ventje van 17 nog naar je fluit, dan gaat het toch goed
Ik vind het binnenland zoals Chiang Mai hartstikke mooi, maar ik wil ook graag wel relaxen aan het strand. Zullen we dat redden in die 14 dagen? Haah, jij kan wel een beetje educatief te werk gaan met je massages. Maar we kletsen wel via PM of telefoon. Ga zo slapie doen. Normaal ga ik niet zo vroeg, maar zware tijden gehad de laatste tijd. Geniet van je film en spreek je. Groetjes Catha
Haha, was ook een aantal keer met bericht bezig, ook weg, maar zit hier achter laptobbie. Nou, ik heb zelf de laatste dagen een aantal keer geboden, maar als ik zie dat het toch niet onder een bepaalde prijs komt heb ik ook tot 200 of 250 euro geboden. Dus effe niet bieden, maar die Albers en een paar van die andere zolen, die gaan toch niet, maar die gunnen een ander het licht niet in de ogen. Ik heb 300 euro betaald, maar was er vanmorgen vroeg bij ('s nachts dus). Spreek je anders morgen. Slaap lekker voor straks. Cath
Dankje, ik blijf het proberen, wie niet waagt wie niet wint, wel zo naar bed want morgen vroeg een klant voor voetreflex, wel een beetje slaap nodig, hi. Ik zal ook proberen rond die prijs, mooi bedrag, dan heb je daar ook nog wat te besteden groetjes Floor
Hoi Floor, ik zie dat je nog hebt geboden ruim een uur geleden. Ik had eerst nog een suggestie voor je. Die jongen bood het ticket op MP aan voor 400 euro, is nu weg, dus ook verkocht. Ik moet ook zeggen dat ik zat 375 euro heb geboden en het dan nog niet won. Begin van de week dacht ik nog onder de 285 euro te kunnen komen, maar het is alleen maar opgelopen. Ja, er zijn natuurlijk mensen die graag 2 tickets willen. Een man die dat ticket voor 285 euro had die moest er nog 1 hebben en toen ik 375 euro bood in de laatste seconden ging hij eroverheen met 425. Ook is er 450 euro geboden. 340, 360, vannacht 385 euro. Jammer dat ik je telefoonnummer niet heb of een gewoon e-mailadres. Ik zal je effe mijn e-mailadres geven in een PBtje met nog wat tips voor de laatste minuten. Ik wil anders, als er nog een veiling komt ook wel meebieden. Moet je maar zeggen tot welk bedrag.
HOi Cath,
Ik ben net weer terug was gistermiddag naar de veluwse bron gegaan met een vriend en net weer terug, dat had hij geregeld via travelbird ook zo’n actie, er was alleen maar wifi in het hotel en ik heb mijn modernere mobiel met wifi enz.nog niet binnen, dus kon je mail niet lezen nu pas grrr, mijn nummer is: 06-39104210 of 0251-823857, wil ik net weer gaan bieden, zie ik de veiling niet meer staan :retard::retard: had ik nou maar me mail gelezen, wat lief dat je had willen bieden, had wel tot 350/380 euro willen gaan zoiets, die gast Albert ofzo.deed het erom ik ging er met 1 euro boven en hij gelijk 1 sec.erna ofzo.ook, ik dacht probeer het later wel weer als ik thuis ben en dan de laatste seconde… hoop dat die veiling nog eens komt of dat ik een ticket over kan nemen van iemand, wil echt wel naar Thailand en dat is een mooie prijs, groetjes Floor
Lees nu net je andere berichtjes, knap dat je vaker alleen reist, ja dan heb je lekker vrijheid en ontmoet je nieuwe mensen, ja Chiang Mai wow leuk! Okee ja dan doe je het goed, dan zie je er goed uit, leeftijd maakt mij niet uit, als je het maar gezellig heb, heb veel vrienden/vriendinnen van boven de 40,een vriendin ken ik al jaren van een opleiding intuïtieve ontwikkeling ze is nu 65 jaar en een kennis van me die ik voetreflex geef is 67 jaar, als je maar van elkaar leert/ elkaar in je waarde laat/leuk heb, dan zie je leeftijd niet. Ben wel eens in Gouda geweest met die lichtjes op het plein erg mooi. Hoop dat het me nog lukt een kaartje, sorry voor me late reactie, als ik een laptop had kon ik die meenemen, hi, maar als het goed is komt deze week de Samsung galexie 3 bij mij aan, touche scream, had het liever niet zo’n plat scherm, 2 jaar terug had ik er een maar kon er niet mee omgaan, herkansing dan maar. Zit tot 18.00 nog even achter de computer, ga dan bij iemand eten en naar een klassiek concert, vanavond weer thuis, echt jammer dat die Albert steeds met sprongen van 50 euro om hoog ging, zo verpest die het echt voor andere, helaas kon ik hem geen mail sturen, anders had ik hem geschreven waarom die met zulke hoge stappen omhoog gaat…maarja,misschien werkt die bij vakantieveilingen ofzo. Normaal ga ik ook op de laatste sec.een bod neerzetten en dan net een paar euro erover heen, maar had het steeds zo druk, (dus kan ook wel even rust gebruiken, Thailand whoe) maar dan moet het wel lukken. groetjes Floor (mijn email: floorvanderaar@hotmail.com)
Haha, hele verhalen. Lekker joh, je gaat wel lekker vaak weg. Goed zo, gewoon genieten! Laptobbie staat vaak aan, terwijl ik niet eens thuisben. Perfecte inbraakpreventie ;). Ja, ik ben best wel vaak alleen weggeweest, anders kom ik nergens. Ben 2 keer in Venezuela geweest, waarvan bekenden zoiets hadden “wat moet je in zo’n eng land”. Venezuela is ook spotgoedkoop. Brazilie ook. Mexico niet en ik zat er in een dure tijd. Was voor 2 weken vakantie 5000 euro kwijt en dat gaat nooit meer gebeuren! Dominicaanse Republiek ook mooi, maar duur. Mexico en Dominicaanse Republiek wordt ook gerekend in dollars en dat maakt het duur. Komen ook niet veel, maar megaveel Amerikanen. Verder ben ik 5 keer in Afrika geweest, maar alleen Noord-Afrika. Wil graag een keer naar Zuid-Afrika. Azie nog nooit geweest. Oh ja, Turkije van 2000 t/m 2002, ik geloof zo’n 10 keer. Ik ben niet altijd alleen geweest hoor, maar ik vind het nu wel leuk om met iemand te gaan. Een leuk iemand, geen zeikerds of andere types waar ik niet vrolijk van word, maar ik denk dat ik die in jou wel gevonden heb. Heemskerk ken ik van het ziekenhuis. Met oude buurman heeft tien jaar geleden in Heemskerk in het ziekenhuis gelegen. Hij kreeg bij zijn dochter in Haarlem een hartaanval, zodoende kwam ik er weleens. Btw, ik ben 47. Mail je eind van de middag effe prive en wat langer. Groetjes cath
HOi Cath,
Zo je heb al veel gereisd, leuk hoor, dat weet je ook het een en ander van culturen/prijzen enz. o wist niet dat mexico zo duur was, zat ook in mijn hoofd, mayatempels etc. Mijn vader en zusje zijn er 6 jaar geleden geweest,maar die vertellen nooit zoveel.
Mijn eerste verre reis was China dat is in oktober geweest maar dat was een studiereis dus niet echt vakantie, leerde er tuinamasage. O dan ken je Heemskerk wel een beetje, ja woon er nou bijna 6 jaar, bevalt wel goed, dicht bij het strand en veel groen, woonde ervoor in IJmuiden beetje grauw vind ik. Ga straks eens bellen met vakantieveilingen. Zo ga nu pas weer met bericht verder net met vriendin gebeld zou gaan wandelen met haar,maar had geen reactie gegeven of het door ging, straks even spullen opruimen van die 2 dagen weg. Paleis het loo was wel mooi, die tuin enz. spreek je groetjes Floor
Tja meid, je bent zo mooi en je kan met iedereen op vakantie, helaas niet meer met mij. Probeer wat anders. Good luck!
Ja helaas hé, toch zit het nu in mijn hoofd, het zat al in mijn hoofd,maar nog niet duidelijk, een groepsreis of langer weg met iemand, maar nu heb ik zoiets voor een niet te dure prijs eerst 2 weken kijken wat ik van Thailand vind. Heb wel vakantieveilingen gebeld, het is er echt af, maar heb nu advertentie op marktplaats en speurders gezet, misschien dat ik nog een ticket kan overnemen. En anders heb ik pech gehad, maargoed je weet maar nooit, sommige kopen via vakantieveilingen en verkopen weer. En anders ga ik misschien met een vriend erheen, maar dit leek me wel heel leuk. Weet je via welke reisorganisatie jou ticket is,misschien dat het via hun nog lukt en vlieg je via Amsterdam (Schiphol)? Wel een les voor de volgende keer, als je iets wil gelijk achter de computer en de laatste minuten bieden, niet te lang wachten, grrr. grtjes Floor
Ik word dus weer GEHACKT. Bericht hierboven heb ik niet getikt. Is mijn hacker. Op 1 juni 2010 aangifte proberen te doen bij Politie Hollands Midden. Niks mee gedaan; heb door dat hacken veel last ondervonden dat wil je niet weten (of juist wel). Hij wist alles van mijn leven, tenminste wat op internet, in mails, stond. Ik zou ook aan mensen willen verzoeken die mijn e-mailadres hebben om dit niet rond te strooien. Door die aangifte waarvan ik hem op de hoogte had gesteld (ja, telefonisch heeft hij toegegeven dat hij het was en hij kon zo mijn wachtwoord geven, het is overigens niet iemand die ik persoonlijk ken) Op 1 juni 2010 gebeurde er daardoor 's avonds weer iets “vervelends” op zijn zachtst gezegd. Weer aangifte proberen te doen, maar werd een informatief gesprek (tja, daar heb ik wat aan!). Op mijn FB staat hij ook met een nepprofiel, althans hij zegt dat hij het is, maar kan ook een zij zijn waar ik heel veel last van heb gehad. Heel verhaal. Ik doe niet door dit soort geintjes aan Facebook. Op Facebook ben je heel kwetsbaar als je daar bijna geen vrienden hebt. Ik heb mijn bekenden er door dit soort ongein buitengehouden. Onbekenden, maar die wel bij mij op Hyves stonden, ging hij bestoken dat ik een heel raar wijf was, ik zou wit haar hebben, een hoer zijn, op station Gouda staan??? (natuurlijk in combinatie met dat hoer); ik kom nooit op een station. Overal zag ik mijn geheime vaste telefoonnummer over dat Hyves gaan, mijn adres etc… Nu wist hij weer te vertellen dat ik een jonge kat heb. Dat staat nergens geschreven in een mailtje, maar als ik ga googlen en ik word ergens lid van en daarvan ontvang ik e-mail over kittenvoeding en hij hackt mij, tja, dan is dat verband zo gelegd. Die kat is er en die had ik 2 maanden geleden nog niet. Kijk, ik ben niet de enige waarbij dit gebeurt. Als v.b. te noemen Erica Terpstra (oud politica etc.) geeft iemand zich op Twitter voor haar uit met dingen die zij never nooit zou zeggen. Dit heeft allemaal niets met mijn vakantie naar Thailand te maken, maar ik heb dus ook geen boodschap aan LUNATICS. Floor, ik ga jou eind van de week even bellen. Ik zou ook graag in kontakt komen met mensen die rond oud en nieuw naar Thailand, Bangkok gaan.
Ik bedoel dus het bericht onder mijn naam, dus niet Floor. Floor, ik bel jou eind van de week. Goedkoop ticket is echt nog wel te regelen. Van Vakantieveilingen komt het ticket van Ben Tours. Ben Tours, ik heb het niet helemaal gelezen, wil de boel verkopen of zit in betalingsproblemen. Kreeg net een mailtje van VV dat die tickets daar niet onder vielen, zelfs in een faillisement heb je lopende zaken. Ja, wat je zegt, als je iets ziet, je moet wel even kijken wat zo’n ticket regulier kost, dan moet je bieden tot wat voor jou acceptabel is. Het vliegen is m.i. via Jet Air. Heb even niet gekeken, maar vanuit/vanaf Brussel. Ik heb zaterdag voor je geboden. Tot 310, want ik hoorde niks, en anders zou ik anders zitten met een onverkoopbaar ticket. Tenminste voor 310 had het natuurlijk makkelijk verkoopbaar geweest, maar 450 zou niet zo makkelijk zijn geworden omdat het geen open ticket is. Als je nog meewilt dan kan je wel kijken bij BMair, maar je moet vooral googlen en dat elke dag als het echt in je hoofd zit. Je googled dan op "goedkope vliegtickets/tickets (ja, met de bus lijkt me een beetje moeilijk
Bangkok. Btw, je adv op MP heb ik nog niet gezien. BM air verkocht pas 2 tickets naar Bangkok voor 578 euro, dat hoorde ik weer van iemand. Nu is jouw ticket, waarmee je evt. 2 maanden kan blijven, 745 euro. Vertrek vanaf 25 december. Op de hoogte stellen van superaanbiedingen dat doen ze natuurlijk nooit. Je moet gewoon er bovenop zitten, dus dagelijks paar keer kijken. Die veiling bij VV, ik heb dat natuurlijk zwaar gevolgd, is max. op deze populaire bestemming 5 a 6 dagen, met uiteenlopende veilinguren, soms 12 uur, dan weer 5 of 6 uur en paar keer 2 uur. Ik had het je eigenlijk nog gezegd, maar ik kan je wel op een briefje geven dat je onder de 399 euro geen ticket bij een maatschappij zou kunnen vinden. Dat is een super, de superaanbieding en maar geldig voor een paar vliegtickets. Een vliegmaatschappij hoort ook altijd een aantal vliegtuigstoelen vrij te houden. Min. een stuk of 3 voor noodsituaties. Op het laatste moment kunnen die wel (vol) geboekt worden. Geldt idem dito voor de sociale woningsector in Nederland. Zelfde laken een pak. Nou, ik ga velen met mijn wijsheid niet meer vervelen, maar omzeil wel mijn hacker, maar dat kan nooit een copycat van mezelf zijn omdat ik dingen weet die hij niet weet. Dus daarom heb ik liever telefonisch kontakt met iemand die daadwerkelijk ook op vakantie wil gaan. Door omstandigheden kon mijn reis in oktober naar Israel niet doorgaan en vandaar ook mijn reis naar Thailand. Hierover, dus die omstandigheden, heb ik weinig zin om dit op internet te zetten. Dus Floor, bel je! Groetjes
Hoi Cath,
Lees net je verhaal van die hacker, wat vervelend zeg, ja heb er wel vaker over gehoord, dat mensen hier last van hebben, ik heb het wel eens telefonisch, door de massages maar die blok ik dan via whats up.
Ja bellen is beter dan heb je rechtstreeks contact. Echt jammer van die veiling, was er ziek van, had het echt gewild, wel jammer dat die niet via Amsterdam vliegt was wel dichterbij geweest, maarja het is wel een goedkoop ticket. Als ik nou me nieuwe mobiel al binnenhad had ik je die vrijdag kunnen antwoorden en had je kunnen bieden voor mij,maar helaas is achteraf, wist ook niet dat die zaterdagmiddag er af zou zijn, voortaan gelijk stappen ondernemen.
Ik heb nu wel een 2 advertenties gezet,misschien dat iemand zijn kaartje verkoopt je weet het nooit.
Zal eens kijken voor de rest wat je schrijft naar goedkoop ticket, heb het niet heel breed dus zou leuk zijn.
Ik spreek je groetjes Floor