Hoi ho kijk eens op Traveling Through Asia - Everything You Need To Know | Facebook allemaal reizgers die rond dezelfde tijd als jou er zijn.
Ik ben er zelf 11 dec. Misschien kunnen we een keer wat borrelen? Gr anne
Hi Anne, leuk je reactie. Ja, had je FB-pagina van te voren al bekeken. Goede opzet! Ben jij rond 30 december in Bangkok? Ik weet ook niet hoe lang je blijft. Voor mij is het slechts een vakantietje van 29, aankomst 30 december 's morgens en vertrek op 13 januari, ’ s morgens. Als ik niemand vind, Floor kan b.v. niet mee, dan ga ik een week een georganiseerd tripje doen, richting het noorden, maar ik ben van het alleen reizen. Alleen bedoel ik mee, niet busje in, busje uit, dus liever niet georganiseerd. Op Bangkok in je eentje aankomen daar heb ik wel een beetje moeite mee, maar ik heb, ook als er niemand reageert om kontakt te leggen met “Bangkok”. Ik ben vaker in grote steden aangekomen, maar dan had ik meestal een hotel geboekt. Als het zo zou lopen, dan doe ik dat nu ook. Komen mensen van het hotel me echt wel ophalen en hoef ik geen sight seeing van 1 of andere taxichauffeur te krijgen, want daar blijkt Bangkok nogal “berucht” om te zijn. En ja hoor Anne, gezellig drankje doen sla ik niet af. Groetjes Cath