Ticket BKK boeken

Dag mensen,

Ook ik ben een ticket aan het zoeken van DUSS of AMS naar BKK.
Wil graag op 24-09-2010 vertrekken en 15-10-2010 weer terug.
Nu is de goedkoopste rond de 630 euro met oa SAS of Emirates.

Stuitte tijdens mijn zoektocht ook nog even op heenweg: AMS-BKK en terugweg Phuket-AMS voor 690 euro met Cathway.

Wat denken jullie, als ik even wacht, zou het kunnen dat de tickets nog iets voordeliger worden?

Alvast bedankt!

meestal worden tickets alleen maar duurder of er moet een actie komen maar dat is natuurlijk niet te voorspellen
ik zou dus nu boeken

Hoi Dirk,
Bedankt voor je reactie. Ik denk inderdaad dat ik maar moet gaan boeken.

Wat vinden jullie, is 630 een goede prijs. Ik meende vorig jaar toch echt voordeligere tickets te hebben gezien.
Groetjes

Ik denk eerlijk gezegd dat SAS,een goede deal is om naar bkk te vliegen!Zoals Dirk het al heeft gezegd,zou niet te lang wachten.Ikzelf ga ook in oktober naar Thailand,ben zelf nog de websites aan het afschuimen,Voor december vlieg ik met Egypt-air,maar oktober:tjaa,moeilijk geval.Had eerst December geboekt om al zeker te zijn van een plaatsje op het vliegtuig.g.s

Ik haak even aan,

Ik zoek ook voor rond die periode tickets (3 weken later) nu zie ik dat veel tickets (NU) een aktie hebben lopen t/m 26 juni (logisch want daarna gaat het hoogseizoen in) Wanneer komt de volgende aktie? Ik stel het een beetje raar misschien, doe nu net alsof jullie helderzienden zijn;) zo bedoel ik het niet. Maar doel nu meer op ervaringen. Kan ik nog akties verwachten na deze periode? Dus bijvoorbeeld dat er in augustus weer akties gaan lopen tot bijv eind oktober/november? (want; december=hoogseizoen)

Nogmaals, weet dat jullie geen helderzienden zijn! Maar wie weet dus uit ervaringen?

Jookje, zoals je ziet, ik zit met hetzelfde. Heb nu het geld niet voor de tickets, over een maand wel. (driftig aan het sparen;)) Maar als ik het wel zou hebben dan zou ik nu boeken als ik jou was. €630,- is echt goedkoop! Tuurlijk kan het nog goedkoper, maar dan vlieg je ook “minder”. Ik kijk trouwens ook continue bij SAS, Emirates.

Welke ik ook voorbij zag komen, Turkish Airlines! Je vliegt dan wel via Istanbul maar de tocht van Istanbul naar Bangkok levert je wel 2 inch meer beenruimte op! Weet niet of jou dat uitmaakt? Ons wel, nou ja mij niet, mijn man. Die is behoorlijk lang. Ze vliegen trouwens wel vanaf Dusseldorf. (Ook wel Amsterdam maar dat is gelijk €100,- duurder!)

Zie trouwens dat jij een vrijdag vliegt! Sommige maatschappijen zijn dan duurder, kan wel €200,- schelen op een andere dag.

Over die 2 inch, niet alle vliegtuigen hebben dat! Gewoon even puzzelen.

Wij zouden bijvoobeeld als ik nu zou boeken €581,- betalen pp.
(18 okt-5 nov) En dacht dat de heen weg die 2 inch niet heeft!

Maar ja, daar heb jij niets aan, het gaat om jou datums!

Georges, oktober én december! Mazzelpik! (jaja ik weet, deze zomer kan niet;))

Wanneer wil je in oktober?

Ik heb inderdaad ook Turkish Airlines gezien op vertrek 28-09 voor 485 euro. Zocht het daarna gelijk weer op (5 min later) en weg was ie weer, nergens meer te vinden…:confused:
Ik weet dat vrijdag vliegen soms iets duurder is. Scheelt met de dinsdag daarop (28-09) 25 euro. Maar wil graag de dag na mijn diplomering vertrekken, symbolisch, haha…

Heb vorig jaar echt op meerdere data en verschillende airlines tickets gezien rond de 450 euro. Jammer…
:dag:

Neyana, kijk jij bij de eigen site van SAS en Emirates. Of via vliegwinkel, vliegfabriek etc?

ik zie nu een ticket voor deze dagen van €713 dit is wel duurder maar ook rechtstreeks en zo bespaar je ongeveer 8 uur dus mischien ook wel de moeite waard
ik heb dit trouwens gevonden op supersaver

Datums voor oktober zijn speelbaar,ik zou in het midden van die weken willen vertrekken,dit zoals je het al hebt aangegeven Esther zijn de tickets idd iets goedkoper.gegroet:georgessiam.cheercheercheerBen gymnastic aan het doen,tijdens het typen!!

Dirk je moet is surfen op e-bookers.be,ik zag er prijzen van rond de 500/600euro(promotie)vanaf 1maart tot en met 31maart.o:a;egypt air,etihad en dergelijke.Dus als ik het goed verstaan heb,moest ik een ticket kopen,dat die tarrieven gelden tot en met 31december,volgens hun!gegroet:georgessiam.:chin:

Beiden. Maar ik zal uiteindelijk boeken bij Vliegtickets.nl, budgetair, vliegtarieven, etc. Zag bijv bij Budgetair dat ze 18 okt geen beschikbaarheid meer hadden. Vond dat een beetje raar, dag ervoor namelijk nog wel dus dan kijk ik op SAS zelf om te kijken. Blijkt dan idd geen vliegtuig te gaan of is al vol.

Ook kijk ik liever bij een algemene ticket site omdat daar nog weleens verrassingen uit kunnen rollen. Zoals Turkish Airlines, zou er nooit zelf aan gedacht hebben!

Ik zou t dan idd ook niet laten om die €25,- maar soms scheelt t wel €200,- kijk dan zou ik mijn symbolische principes wel even aan de kant zetten;)

Naar mijn idee waren ze vorig jaar ook goedkoper. Heb toen gevlogen voor €625,- nu is dezelfde maatschappij voor dezelfde periode dik boven de €800,- (heb zelfs al €930,- gezien!)

Welke maatschappij is dit? €713,- voor rechtstreeks is idd best wel goed.

dit is met airberlin vanaf dusseldorf

Ik zou kijken bij Air Berlin. Vlieg zelf 17-9 en 9-10 (zaterdag terug) vanuit Dusseldorf voor 620 rechtstreeks. Als je dus een dag later terug kan komen is deze reis ook te vinden voor een week later. Dusseldorf is met de trein goed bereikbaar. Vliegwinkel.nl of Air Berlin site zelf.

Succes!

Hmmm Airberlin, niets mis mee. Maar heb gelezen dat de beenruimte daar niet zo best is. Nog minder dan “normaal” 32 inch.

Hebben jullie ervaring met Airberlin?

Hey, heb net even opgezocht:

Vertrek brussel 14/09, terug 15/10 586 euro, sommige andere data niet veel duurder via Joker.be, boek en zoek. Deze vlucht was met Scandinavian, dacht ik:chin:

Grts,

Jelle

AB/LTU biedt inderdd erg weinig beenruimte-al die inches wet ik niet-bovendien zegt het weinig, omdat het binnen dezelfde plane nog behoorlijk kan verschillen.
OP vergelijkingssites als swoodoo.com (nu ook in het NL) kan je diverse sites vergelijken. Vaak werkt het beter als je vanaf DUS de Duitse sites neemt-ook als je weinig Duits kent moet dat niet te moeilijk zijn-ze werken allemaal het zelfde. Zo heb je ebookers en expedia met .nl, .be en .de-en dat kan ook nog enkele 10en uitmaken.
In de praktijk is SEPT altijd een uitverkoopmaand-zeker vanaf DE-bijna altijd mogelijk retours voor 499 te vinden-ook op vrij korte termijn (max. stay 1 maand)-vaak zelfs met THAI-rechtstreeks vanaf FRAnkfurt. Zelfde ICE-train nar DUS stopt 80 min. later in de airport van FRA. Voor vertrek in die maand is het niet echt nodig nu al te boeken-plexat en je kan rustig afwachten. Veel duurder als 600 zal het zeker niet uitkomen.
Dat ligt beduidend anders voor vertrek in de echte high-season zomervakantie-dan geldt zkr: hoe eerder, hoe beter.

Dankjewel, zal eens kijken vanaf .de sites, mijn Duits is idd niet vloeiend maar kan er wel uitkomen. Ben alleen bang dat ik daar niet zal kunnen boeken, heb geen credit card namelijk…
Heb laatst ook al eens op swoodoo gekeken, is idd wel goed. Welke ik ook fijn vind, chase.nl.

Frankfurt is alleen vanaf onze woonplaats nog best prijzig, veel reistijd extra, en dat maakt het ticket dus al met al niet veel goedkoper. (Maar kijk toch regelmatig vanaf Frankfurt, je weet maar nooit!)