Bedoel dat de treinreis best prijzig is vanaf onze woonplaats.
kan nog steeds geen berichten aanpassen:disgust:
Bedoel dat de treinreis best prijzig is vanaf onze woonplaats.
kan nog steeds geen berichten aanpassen:disgust:
Je kan bijna elke luchtvaartmaatschappij site wel in het Nederlands of Engels zetten. Zie ook airberlin.com.
Heeft een van je reisgenoten geen creditcard? Bijna altijd zal je daar mee moeten reserveren/betalen en ook voor het boeken van een eerste hotel in Thailand via internet is het een must. Heb er zelf een aangevraagd kortgeleden voor 11 euro per jaar. Als je een 3 weken reis naar Thailand kan betalen zal je makkelijk een creditcard kunnen aanvragen ![]()
Mijn man is mijn reisgenoot;)
Om diverse redenen (zal en wil er niet teveel over uitwijken, heb deze discussie helaas al te vaak moeten voeren) zal ik geen creditcard aanschaffen. En wie zegt dat ik de reis naar Thailand makkelijk kan betalen? Misschien draai ik ieder dubbeltje wel om, en spaar ik er het hele jaar voor en eet daardoor het hele jaar droog brood:D
En over Airberlin, weet dat dat kan, heb ook een nieuwsbrief abonnement. En ook al was het enkel Duits, kom d’r heus wel uit. Duits is geen abacadabra taal;)
nee dan is thai toch wel wat moeilijker :lol:
Betaal jij met dubbeltjes,Esther?:hihi:hmmmm,?!zullen wel euros zijn denk ik!Eerlijk gezegd,ik ben er toch niet voor te vinden om eerst met de trein naar Dusseldorf af te reizen.1/je bent( in mijn geval)
lang onderweg.2/prijs treinticket moet je er ook bij rekenen.G.S
In jou geval Georges kun je qua tijd ook al halverwege BKK zitten als je er voor kiest om eerst naar Dusseldorf te gaan:D
In mijn geval 2 uur en 45 min. Ook niet niks, maar als ik er het uurtje naar Schiphol vanaf trek dan is het “maar” 1 uur en 45 min langer. En als ik €100,- kan verdienen in die tijd, dan doe ik dat met alle plezier! Haha!
Duppies? Hebben jullie dat dan niet meer in België? Hier wel heur;)
draait iedere euro cent om:p
Das pas abracadabra! Althans voor mij dan! Kan nog net de namen van mijn kinderen ontcijferen;)
Ja hoor, zou heel goed kunnen dat er in augustus nog aanbiedingen komen voor vertrek in bijvoorbeeld september/oktober/november.
Alleen is dat natuurlijk heel moeilijk te voorspellen. Als bepaalde vluchten niet vol raken, is de kans groot dat de airline een aanbieding in de markt zet.
Overigens op Vliegtarieven.nl van Dusseldorf naar Bangkok met Air Berlin voor 626 euro (all in dus komen geen boekingskosten meer bij). Vertrek op 22sep, retour op 13okt.
Hmm,zie nu op worldticketcentre een ticket met Mahan air voor 495 euro. Van 24 sept t/m 15 okt of 21 okt.
Vluchttijden wel ok naar mijn idee. Na Mahan air is Emirates goedkoopste, nl 637 euro.
Wat te doen?
De meningen over Mahan Air zijn verdeeld. De ene vindt het best oke, de ander heeft er slechte ervaringen mee. Er is al veel over Mahan Air geschreven op dit forum…
Wil je goedkoop naar Bangkok vliegen, dan is Mahan Air een goede optie (houd er wel rekening mee dat je als vrouw verplicht een hoofddoekje op moet tijdens stop in Teheran).
Persoonlijk betaal ik liever iets meer om met een gerenommeerdere airline te vliegen, maar das mijn keus…
hoi mensen ik reis veel naar thailand ik zal eens kijken als ik van julie was op www.thailandtravel.nl zeer goede prijze en goedkoper dan joker en eebooker en zo zeker doen groetjes uit belgie
Waar zie je goedkoop ?
liu weet je soms goedkopere tickets soms ??? voor in juni of julie te vertrekken betaal je max 525 € als ik in juni zou vertrekke betaal ik een 480€ ongeveer is toch goede prijs ?? weet jij soms nog goedkoper vertel het me hoe goedkoper hoe beter dank u !! www.thailandtravel.nl ik denk toch dat dit de goedkoopste is
Ja ik zou voor juli kunnen gaan voor de goedkope prijs van 620 euro!
Maaaaaar ik stap niet het vliegtuig van Mahan Air.
Bedankt voor de tip!
via welke maatschapij aub kan ik eens zien ik dacht dat thailand travel ook met andere maatschapijen vliegt ze maar via welke site kan u prijs vinden dank u
Wij hebben onze vlucht (mei) geboekt via Joker en vliegen met SAS.
Kostprijs: 574 € per pers en 20 € dossierkosten.
Veel succes! :dag:
Sorry sawadee was dit effen uit het oog verloren , bedankt voor het ( zoek ) aanbod maar wij hebben reeds geboekt in september voor nu juli.
Wij gaan met Etihad van Zaventem , overstapje van 1.30u in Abu …dus prima uren voor heen en terug , daar hechten wij wel belang aan ( wij werken 7/7 en gaan maar één keer op reis.Ik heb wel ± 850 euro pp betaald, ik had toen kunnen boeken bij Egypt aan ± 600 maar had een beetje negatieve kritieken gelezen en heb het zekere voor het onzekere genomen !
Maar ik volg de prijzen een beetje , als je boekt op het juiste moment kan je soms koopjes doen , zo hebben wij 2 retourtjes voor Spanje voor de prijs van één kunnen op de kop tikken ( ja wij gaan altijd na LOS nog een weekje gedag zeggen aan de familie in Spanje en dan terug een jaartje werken )
Mvg
ik heb ook altijd met etihad gevlogen zeeeeeeer content van en ja de tusse stop abu… ik heb toen 550€ betaald heen en terug 3 weken voor ik vertrok naar daar was toen in oktober vorig jaar ook via zaventem en ik had toen de tickets gekocht bij connections al vast veel plezier en ja ik hou de prijzen dagelijks in de gaten
mvg sawadee
Ik ben eind vorig jaar met Air Berlin van DUS naar BKK gevlogen. Prijsontwikkeling enkele weken gevolgd, varieerde op en neer van dag tot dag tussen 580 en 720 Euro. Uiteindelijk 3 weken voor vertrek geboekt voor 590.
Beenruimte en comfort was niet geweldig voor zo’n lange vlucht.