Ticket BKK boeken

Hee, ik doe dit jaar t zelfde via Joker! 550 eur en tussenstop op AD. Blij te horen dat je er content van was! De website van Etihad is iig veelbelovend…
Tnx,

Grts,

Jelle

je zou eens op www.thailandtravel.nl moeten zien geven ook mooie prijze ze niet te doen ik ga mei of begin juni mijn tickets bestelen al vas veel plezier

sawadee als je wilt kun je me op men msn toevoegen voor foto’s of zo en meer over thailand te kunne klappen [EMAIL=“janssens1983@hotmail.com”]janssens1983@hotmail.com

Mijn vriend en ik vliegen in juni voor 480 euro p.p. met Aeroflot…tussenlanding in Moskou.
Tuurlijk hadden wij onze twijfels…maar goed, de meeste ervaringen die wij er op dat moment over lazen op forums waren niet negatief, prima te doen.

We hopen maar dat de piloot niet te veel wodka heeft gedronken…

hoi vraagje waar heb je de tickets gevonden welke site al vast bedankt

groetjes

WWW.AIRBERLIN.DE

thx 480€ is nie veel ja ik zal eens zien en kijken of er nog beschikbaar zijn

We vliegen niet vanaf Dusseldorf ofzo…gewoon vanaf Amsterdam.
Ik heb in februari geboekt, vanaf de site van Arke. Gewoon goed de aanbiedingen in de gaten houden :wink:

heel erg bedankt ik zal zeker eens zien van amsterdam tot bangkok ?? toch ??

ja idd Amsterdam-Moskou-Bangkok.

Ow het was trouwens via Arke reizen. Ik boek altijd via Arke of D-reizen mijn vluchten vanuit Amsterdam… (en ben ook wel een echte aanbiedinkjes jager haha)

ok bedankt als je wilt kunne we meer info delen en foto’s via msn of mail als je zelf wilt natuurlijk ik ben er ook dagelijks mee bezig voor tickets hoor

groetjes

Trouwens, Joker doet ook weer een actie vliegen op Bkk VANAF (ik zeg wel VANAF!!!) 553 eur. Boeken tot 30/04 als ik me niet vergis… check eens op www.joker.be. Tjah, met die “VANAF’s” ben je natuurlijk soms zwaar gesjosd hé… :wink: Maar, je weet nooit.

Grts,

Jelle

goedkoopste ticket moneteel da ik gevonde heb is 476 all in met mahanair in juni te vertrekke en thailandtravel.nl een 10€ euro meer dan mahan al vast bedank

sawadee

Mahan air…ja die heb ik ook gezien… tussenstop in Thearan (ofzoiets). De vrouwen krijgen een hoofddoekje in het vliegtuig, die moet opgedaan worden. Ook staan de vrouwen en mannen apart in de rij. Ik heb dit al eens meegemaakt, op zich vond ik het wel te doen…maar toch ging mijn voorkeur uit naar Aeroflot, die was net zo goedkoop toen.

Iemand ervaringen en/of tips met Aeroflot (tussenlanding Moskou)??? Geen enge verhalen aub…anders durf ik misschien niet meer… >>>

nog niet ik ga met mahan vliege heb tickets gevonde voor een 380€ naar bkk best te doen voor juni

ik heb een goed koopje gedaan voor mijn tickets ik vertrek 12 april voor 3 maand heb men ticket 601 euro betaald rechtstreekse vlucht + mijn trein tickets zijn er ook inbegrepen heen en terug geboekt bij www.joker.be

idd een koopje op dit moment.
Wil zelf altijd rechtstreeks vliegen maar voor as winter betaal je de hoofdprijs nu.