Zie wel dat er een topic is vliegtuigtickets binnen thailand. Maar hoe zit het nou met vanaf Belgie/dusseldorf te vertrekken naar thailand. Hoeveel betaal jij per heen/retour ticket naar waar.
Naar Bangkok toe vind ik tickets van 600+ en 700+
Naar Phuket vind ik tickets van 800+
Iemand goede tips om extra goedkope tickets binnen te halen? Ik kijk op de website van cheaptickets.nl en die van de luchthavens zelf. Verschilt wel van dag tot dag, maar wat me opvalt is dat ze nu toch een pak duurder zijn dan 3 weken terug. Ik zoek geen last minute tickets maar te boeken voor maart - april 2010.
Hallo
Kijk voor een ticket Bangkok eens op de site van 333 travel. Voor 659 vlieg je rechtstreeks met China air. Ik heb geen idee over China air, ik heb daar zelf nog niet mee gevlogen.
Vervolgens kun je als je een creditcard hebt ook voordelig via internet ticket boeken naar Phuket met Air Asia. Goedkoop, en makkelijk.
Hoop dat je hier wat aan hebt.
Veel reisplezier.
Afgelopen week heb ik tickets gekocht voor februari / maart
bij Eva.
Was per ticket 594 kwijt. Veel goedkoper lukt je niet.
De tickets prijzen wisselen per uur soms. Alles een kwestie van vraag en aanbod.
Over het algemeen geld wel hoe eerder je boekt des te voordeliger je uit bent.
Een vriend van mij is laatst voor €380 met Emirates naar Bangkok gevlogen. Weet niet waar ie precies tussenstop heeft gehad. Hij heeft het niet heel veel maanden van tevoren geboekt, denk een maand of 2 a 3.
Ben momenteel ook het kijken voor tickets, maar als ik de ene dag kijk vragen ze er via vliegtickets.nl € 630 euro voor en kijk ik de volgende dag (om te boeken) en dan vragen ze er het dubbele voor! Weet iemand hoe dit kan en of de prijzen weer naar het oude niveau terug gaan?
Voor welke heen- & terugreisdatum ben je aan het zoeken en voor welke maatschappij heb je dit ticket gezien voor 630 euro ?
Als je me dat kan laten weten, kan ik direct ff naar de beschikbaarheid kijken hier op werk…
Ik heb ook even op de website gekeken en het ticket voor 640 euro pp met de Emirates, Dusseldorf-Dubai-Bangkok v.v., staat er nog op en kan dus nog geboekt worden.
Wel zie ik dat je op de heenreis een erg lange overstap hebt in Dubai…
In het reserveringssysteem zijn er op dit moment nog voldoende stoelen beschikbaar voor deze prijs.
400 euro gevlogen met emirates vanaf londen. heen en terug? Je hebt mss wel nog een pak moeten betalen om naar londen te gaan, en wat tijd verspeelt om naar daar te reizen?
De agentenaanbieding van 199 euro ex tax zeker ?
Wou ik ook maar de agentenactie voor 2010 zijn nog niet bekend en je kan pas een maand vantevoren het ticket aanvragen dus heb op veilig gespeeld en gewoon ticket geboekt.
Maar inderdaad we hebben een leuke baan in de reiswereld !!!
Hmm kan onmogelijk aan zon agentenprijsje(pasje) geraken zeker? Hoe kan ik trouwens het goedkoopst in krabi geraken? Naar bangkok vliegen en dan door naar krabi vliegen, of naar phuket en dan naar krabi vliegen? Of …?
Bedankt dat je even gekeken hebt. Maar wij hadden met korte stops gezien.
Nu is een dagje Dubai misschien wel leuk, maar in hoeverre hebben wij daar zin in na een mooie en vermoeide reis.
Ik weet er alles van ! Maak elk jaar gebruik van de agentenaanbieding…ene jaar van EVA Air, andere jaar van China Airlines.
Vroeger was het idd zo dat je pas een maand voor vertrek deze agententickets kon boeken, maar volgens mij is dat nu niet meer zo…zag dit bij de laatste agentenaanbieding van EVA niet staan.
Wij wilden in november eigenlijk nog een 2e keer die kant op dit jaar, maar vrees dat dat niet gaat lukken…nu wordt het Songkran vieren in april !!
Een ticket boeken via een van de lowcost-maatschappijen zoals AirAsia bijvoorbeeld. Momenteel hebben ze promo-tarieven, volgens mij nog een dag of 5 te boeken. Heb gisteren al voor mezelf ff gekeken en ik kwam voor een retour Bangkok-Krabi in april op 12 euro pp voor een retour inclusief luchthavenbelasting !!!
Om echt goedkope tickets te boeken moet je heel, heel goed je ogen openhouden en geluk hebben. In mei had Malaysia Airlines tickets naar Bangkok gehad voor €499,-. Je kon die echter maar tijdens één weekend boeken via de eigen website en de vluchten moesten plaatsvinden in juni.
Ter ere van het 30 jarig jubileum had Air Berlin tickets vanaf Düsseldorf naar Bangkok voor €400,-. Maar die gingen op één bepaalde dag om 10 uur in de verkoop en waren enkele uren later helemaal uitverkocht. Ook waren er maar tickets voor twee maanden beschikbaar.
Bij Emirates geldt heel vaak dat de goedkoopste tickets gepaard gaan met een lange overstap op de heen- of terugreis. Wil je een soepele overstap, dan betaal je daar vaak ook voor.
In jouw geval kan het best zijn dat er de komende maanden nog leuke aanbiedingen komen. Maar je zult dan de sites van de luchtvaartmaatschappijen en de reisbureau’s in de gaten moeten houden en geluk moeten hebben. En misschien nog belangrijker: geduld. Maar dat is meteen het lastigste, want op een zeker moment wil je gewoon een ticket geboekt hebben…
Afgelopen week geboekt bij Air Berlin:
BKK-DUS 8-4-2010
DUS-BKK 23-4-2010
Economy
Euro 663 all in
Misschien wat te vroeg geboekt en had ik beter op een aanbieding kunnen wachten, maar ik wil het risico niet lopen dat ik niet kan gaan op het moment dat ik dat wil.
Telefonisch geboekt trouwens via het gratis nummer, want de website was zooooooo traag, dat boeken daar niet mogelijk was.