Helemaal vergeten! maar het idee is om 4 maanden later terug te keren…
Dus bij 5 november zou dat ongeveer 5 maart zijn. Maar alles super flexibel, dus 1/2 weken eerder of later is geen enkel probleem!
Juist de flexibiliteit van slechts een enkeltje heeft ook wel weer wat, stel het ‘kiten’ grijpt mij. Misschien wil ik dan wel lekker blijven kiten daar. Maar in principe dus 4 maanden.
Ik ben eigenlijk alleen maar enthousiaster geworden tijdens het plannen en uitzoeken van de reis … Het idee was; ‘even lekker eruit’, maar nu zie ik steeds meer plekken, plaatsen, activiteiten die ik niet wil missen!!
Ik zoek wat via google en cheaptickets. Een enkele reis voor 450 is mijn laagste prijs nu, maar een retour is er voor 700…
Eigenlijk zoek ik naar zo een wereld aanbieding als een maat van mij, 229 euro van dusseldorf enkel naar Bangkok… maar dat dat er niet in zit begrijp ik :)…
Perfect! Zoiets zocht ik! op 4 november vlieg ik voor 334 euro van Dusseldorf naar Bangkok, ik ga nu boeken… ideaal dat het ook een directe vlucht is!
*Customer service charge: 41 euro. * Dossierkosten: 25 euro
Komt er nog 66 euro op, dus totaal 400 euro… dan is dat mooie ook wel weer van de aanbieding een beetje af… Retour tickets zijn er niet voor 600/650 euro naar Bangkok toch?
… Nu maar even bedenken of 400 euro voor een enkele reis een goede deal is… wat vinden jullie?
… UPDATE: DIRECT VIA HUN WEBSITE VAN AIR BERLIN VOOR 339 EURO TICKET KUNNEN BOEKEN!
Vraag eens aan Dirkpie op dit forum hij heeft gevlogen met Egyptair in juli 2009 ( geen tweede keer ). Twee vluchten waren in gammele vliegtuigen , opbergkasten voor handbagage gingen vanzelf open , personeel onbeleefd.
Maar de prijs is ernaar.
Het werd mij ook afgeraden door een lokaal reisbureau.
Opgepast ze maken deel uit van de staralliantie ( dus veilg ), alhoewel in een verslag van juli 2009 veel onregelmatigheden voorkwamen. http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=OJ:L:2009:182:0004:0024:NL:PDF
groetjes.
Frank me niet bang maken he!!!Ik heb al goesting om mijn ticket te anuleren(egypt-air)en met de boot te gaan naar Thailandha ha haIk weet het al van dirkpie,we zullen afwachten hoe mijn vlucht gaat verlopen.Als er maar niet te veel turbelencie is in de lucht,want daar kan ik niet tegen.(oversteek van Bangladesh naar Birma)groetjes:georgessiam.