Gezocht goedkoopste ticket naar Bangkok begin november

Zoals de titel al zegt; ik ben hard op zoek naar een ticket naar Bangkok. Enkele reis is prima, maar goedkoop retour is ook ok!

Vertrek het liest tussen 1 en 12 november, vanuit Nederland/Duitsland of Belgie. Wie helpt me met het zoeken naar een goede aanbieding?

Verder zijn er nadelen aan een enkele reis boeken wat betreft een visum oid?:confused:

Hoi Levensgenieter,Op welke datum=je terugreis??gelieve wel ff te vermelden als het kan!!!georgessiam.

Helemaal vergeten! maar het idee is om 4 maanden later terug te keren…

Dus bij 5 november zou dat ongeveer 5 maart zijn. Maar alles super flexibel, dus 1/2 weken eerder of later is geen enkel probleem!

Juist de flexibiliteit van slechts een enkeltje heeft ook wel weer wat, stel het ‘kiten’ grijpt mij. Misschien wil ik dan wel lekker blijven kiten daar. Maar in principe dus 4 maanden.

Bedankt!:chin:

Ik zal is gaan surfen op de sites,Ik laat je nog wel iets weten!!(pm)g.s

Super, alvast bedankt :chin:

Ik ben eigenlijk alleen maar enthousiaster geworden tijdens het plannen en uitzoeken van de reis :slight_smile: … Het idee was; ‘even lekker eruit’, maar nu zie ik steeds meer plekken, plaatsen, activiteiten die ik niet wil missen!!

Leuk ik heb er zin in! :wereld:

je moet eens een kijkje nemen op de site van xl airways, ik denk wel dat ze juist
maar op phuket vliegen maar ze zijn wel goedkoop;

vlucht phuket-bangkok kost maar 20 euro ter plaatse
ikzelf vlieg op 6 december naar phuket( 449 euro heen en terug)

Helaas nog geen goedkoop ticket kunnen vinden, zou wel graag binnen de komende dagen wat boeken!

Profiel: Bestemming Thailand, bij voorkeur Bangkok >>>

Vertrek vanaf bij voorkeur Amsterdam, Brussel en Dusseldorf ook mogelijk!

Enkele reis

vertrek datum: tussen 1-12 november

Overstappen etc. is geen probleem!

Hopelijk kan iemand me helpen :chin:

Ik ben niet het groot licht …maar op welke sites kijk je ?
Welk is jouw goedkoopste ticket nu ?

Groetjes.

Ik zoek wat via google en cheaptickets. Een enkele reis voor 450 is mijn laagste prijs nu, maar een retour is er voor 700…

Eigenlijk zoek ik naar zo een wereld aanbieding als een maat van mij, 229 euro van dusseldorf enkel naar Bangkok… maar dat dat er niet in zit begrijp ik :)…

Rond de 300/350 als doel stellen?

Groetjes

probeer ook eens

connection.be
flydrive.be
ebookers.be
china ailines
eva air
thai air
finnair
etihad air
binnenlands airasia , nokair …

prijzen schommelen zoals de beurs , dus geregeld kijken !

succes.

eva air op dit moment het goedkoopst, je moet elke dag de sites in de gaten houden soms
zijn er superpromoties maar die zijn heel snel volgeboekt

ps hou ook vooral xl airways in de gaten

Kijk ook eens op www.vliegtarieven.nl

10 november: enkele reis Dusseldorf-Bangkok met Air Berlin 345 euro all in.

En mocht je toch iets later weg kunnen:

22 november: enkele reis Dusseldorf-Bangkok met Air Berlin 315 euro all in.

Prijzen schommelen idd, zijn afhankelijk van de beschikbaarheid.

Perfect! Zoiets zocht ik! op 4 november vlieg ik voor 334 euro van Dusseldorf naar Bangkok, ik ga nu boeken… ideaal dat het ook een directe vlucht is!

Via Air Berlin…

Waardeloos trouwens;

*Customer service charge: 41 euro. *
Dossierkosten: 25 euro

Komt er nog 66 euro op, dus totaal 400 euro… dan is dat mooie ook wel weer van de aanbieding een beetje af… Retour tickets zijn er niet voor 600/650 euro naar Bangkok toch?

… Nu maar even bedenken of 400 euro voor een enkele reis een goede deal is… wat vinden jullie?

…
UPDATE: DIRECT VIA HUN WEBSITE VAN AIR BERLIN VOOR 339 EURO TICKET KUNNEN BOEKEN!

Hai!
check ook www.egyptair.com
ik heb even voor je gekeken:
vertrek 4 nov / retour 4 maart
kosten: 577,52

suc6!!

Werd mij afgeraden !

groetjes.

vertel!!!
waarom werd egyptairways afgeraden??

Vraag eens aan Dirkpie op dit forum hij heeft gevlogen met Egyptair in juli 2009 ( geen tweede keer ). Twee vluchten waren in gammele vliegtuigen , opbergkasten voor handbagage gingen vanzelf open , personeel onbeleefd.
Maar de prijs is ernaar.
Het werd mij ook afgeraden door een lokaal reisbureau.
Opgepast ze maken deel uit van de staralliantie ( dus veilg ), alhoewel in een verslag van juli 2009 veel onregelmatigheden voorkwamen.
http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=OJ:L:2009:182:0004:0024:NL:PDF
groetjes.

Frank me niet bang maken he!!!Ik heb al goesting om mijn ticket te anuleren(egypt-air)en met de boot te gaan naar Thailandha ha haIk weet het al van dirkpie,we zullen afwachten hoe mijn vlucht gaat verlopen.Als er maar niet te veel turbelencie is in de lucht,want daar kan ik niet tegen.(oversteek van Bangladesh naar Birma)groetjes:georgessiam.

goedkope vluchten kun je ook vinden bij :
www.mahanair.nl
en soms bij www.emirates.com