Tickets naar Bangkok

Beste Thailand-liefhebbers,

Momenteel zijn er weer een aantal aanbiedingen voor tickets naar Bangkok.
Hieronder een aantal mogelijkheden:

[ul]
[li]KLM Werelddeal Weken: retour Bangkok voor 699 euro inclusief luchthavenbelasting.[/li][/ul]Vertrek: vanaf 1 oktober 2010 t/m 31 maart 2011
Boeken: tot en met 4 oktober 2010
Minimum stay: 7 dagen
Maximum stay: 1 maand

[ul]
[li]China Airlines: promotie-tarief van China Airlines was voorheen alleen geldig bij vertrek uit Amsterdam op bepaalde dagen, maar geldt nu voor elke dag vertrek. Tarief is 683 euro inclusief luchthavenbelasting.[/li][/ul]Vertrek: vanaf heden tot en met 11 december 2010 & vanaf 24 december 2010 tot en met 31 maart 2011
Boeken: tot en met 31 oktober 2010
Minimum stay: geen
Maximum stay: 1 maand

[ul]
[li]Emirates: promotie-tarief van Emirates met vertrek vanaf Amsterdam voor 658 euro inclusief luchthavenbelasting.[/li][/ul]Vertrek: Vanaf 24 oktober tot en met 10 december 2010 & vanaf 11 januari tot en met 31 maart 2011.
Boeken: tot en met 6 oktober 2010
Minimum verblijf: 5 dagen
Maximum verblijf: 1 maand

Boeken kan via Vliegtarieven.nl (komen alleen nog 15 euro reserveringskosten bij).

1 like

Bedankt Dave !
Hopelijk ( ook ) superpromotie voor juli 2011 lol2lol2

Nu alleen nog echt spetterende aanbiedingen in December (kerst/nieuw jaar) haha

Heb al het één en ander opgezocht,(vliegtarieven.nl)en ik heb voor de periode mei een goedkope vlucht met Egyptair gezien,ik ga dit in december boeken!
Voor december zal ik 9 op 10gaan met emirates,dit omdat ik zo graag eens met de airbus:A-380 wil vliegen.

Je vliegt dus heen op 9 of 10 december blijf je dan ook de kerstdagen daar George? Ben heel benieuwd hoe het zal zijn om en een A-380 te zitten!

De A-380 is inderdaad een fantastisch vliegtuig. Alleen als je economy zit merk je er niet veel van dat er nog een verdieping boven je zit… Maar ook in de economy is het prima vertoeven. Eigen touchscreen met een onverstelbare hoeveelheid films, muziek, games enz. Ook het eten is prima. Er wordt een menukaartje uitgedeeld waarna je je keuze kan maken. Let op! emirates vliegt 3x per dag van Dubai naar Bangkok. Niet alle vluchten zijn met de A-380, maar met een Boeing 777. En laten die toestellen nou net bijna dezelfde faciliteiten hebben. Je zit dus altijd goed bij Emirates. Maar ook hier weer een addertje. Het kan zijn dat je vanaf Dus of Ams met een airbus A-330 vliegt. Beduidend minder keus, maar nog steeds goed.
Succes met de voorbereidingen.

Neen 9 op 10 wil ik bedoelen dat het praktisch 90% is beslist dat ik voor December 2011 met “Emirates” ga vliegen!!
Ik heb gehoord dat de A-380 van Dubai richting Bkk vliegt!(nu nog een goedkoop ticket op de kop tikken voor deze periode)

Emirates vliegt zelfs 4x per dag Dubai-Bangkok v.v. ! Plus nog een codesharevlucht met Thai Airways, maar die telt niet mee, want dat is een Thai toestel. Sommige dagen wordt er 4x met een Triple 7 gevlogen, andere dagen wordt er 1 vlucht uitgevoerd met de A380.

Die bedoelde ik Dave!!deze vlucht zou ik te pakken willen krijgen.
Nu om kans te maken zal ik wel erg vroeg moeten boeken(Januarie)maar ik moet 100% zeker zijn dat het met de A-380 is,anders heeft het voor mij geen zin om met een ander type toestel te vliegen.

:chin:George emirates is gewoon een fijne maatschappij maar let goed op met boeken dat je niet te lang moet wachten op Dubai heen en/of terug vlucht .
groetjes Fransjes:THAILAND::cambodia:

>>> mijn ticket is ook binnen,heb geboekt voor februari.ik ga met qatar airways.heel korte overstap in doha,55min bij t opgaan en 1u25 bij terugkomst.vertrek vanuit brussel. denk da dat heel goed gaat meevallen,hoor toch vertellen da dat n goede maatschappij is,vertel t later wel.kan weer beginnen aftellen… heb ook al bij air asia geboekt bangkok - chiang mai 42 euro op en af,da is echt goedkoop:vak01:

Hi Davenuman,

Hoe krijg je deze aanbiedingen tevoorschijn? Want het goedkoopste dat ik nu ben tegengekomen in de bovenstaande perdiodes was €729,-

Hoi snsgn,

Mijn eerste posting is alweer wat gedateerd (zijn ook niet meer boekbaar), maar er lopen momenteel wel weer andere aanbiedingen.
Als je me een PB’tje stuurt met de exacte reisdata (ben je flexibel ?? qua reisdata bedoel ik dan he ;)), kan ik binnenkort op werk even voor je kijken. Ben momenteel wel ziek, maar zodra ik weer beter ben, kan ik even voor je kijken !

1 like

Vertrek vanuit A’dam via Cairo met Egypt Air voor 700 euro incl alles. Zojuist geboekt, vertrek op 6 juli :slight_smile:

Mooie prijs voor vertrek in juli !

Ben er dan ook best blij mee :slight_smile:

Dusseldorf was iets duurder, Brussel goedkoper. Maar gezien de kosten om in Brussel te komen (en evt om te parkeren) was dit de bests optie.

Ik ga in Februari voor 6 maanden naar Azie en kwam ook weer uit bij Emirates, vertrekken uit Amsterdam naar Bangkok en terug ui Singapore naar Dusseldorf begin Augustus.

A380 naar bangkok met 3 uur wachten in Dubai en terug maar 1 uur, en dat alles voor 795,-

Ik vond het best duur maar als ik zie wat jullie voor ticket hebben gevonden valt het nog wel mee! Hou vooral de ‘special fares’ van emirates in de gaten vanuit Duitsland, vorig jaar September voor 340 euro retour (eerste keer voor mij in de A380 :-)) naar Bangkok geweest.

Ben benieuwd uit Amsterdam, de 777LR moet ook prima zijn. In elk geval beter dan de vliegtuigen van DUS (A330 en 777-300)

Als je in februari minder dan 30 dagen zou zijn geweest, dan had je inderdaad waarschijnlijk voor minder kunnen reizen. Tickets voor langer dan 3 maanden en tickets in het hoogseizoen zijn nu eenmaal duurder. Het zij zo… Helaas kan ik niet zelf bepalen wanneer ik op reis ga :zon02:

Vandaag een ticket gevonden voor 450 all-in bij emirates , vertrek vanaf Dusseldorf … Vertrek 7dec. terug op 27jan. (vertrek A’dam zou 736e. zijn) Lijkt me een mooie prijs !
Vorig jaar nog gevlogen met Mahan voor 414 , een leuke ervaring maar miste het prive beeldschermpje … Paar jaar terug gevlogen met Singapore airlines , in mijn ogen toch de beste vliegtuigmaatschappij van de wereld , hoop dat emirates een beetje in de buurt komt !!

Leuke prijs, en dan ook nog een stop van 17 of 23 uur op de heenreis in Dubai. En dat inclusief… Ik had toch voor het tarief van 692,- gekozen met een stop van 3 uur.