Vliegticket Thailand oktober

Hallo!
weet iemand een goedkope vliegmaatschappij…of een goede machine voor goedkope vluchten naar Thailand?

alvast bedankt…Annet.

Emirates vanaf dusseldorf, fijne maatschappij en niet duur!

Beste Annet,

Wat meer info zou welkom zijn…

  • Wanneer wil je vertrekken en wanneer wil je terugvliegen ? Ben je flexibel of niet ?
  • Wil je een nonstop vlucht of mag het met een overstap zijn ?
  • Wil je vertrekken vanaf Amsterdam of kan het ook Dusseldorf of Brussel zijn ?

Met deze informatie zou ik eens in het reserveringssysteem kunnen kijken…

Je kan ook zelf eens zoeken op www.vliegtarieven.nl

Hallo Dave,

bedankt voor je reactie! Wat meer info:

  • wil vertrekken in Oktober…(= flexibel, liever beetje begin/halverwege de maand), geen retour want weet niet of en wanneer ik terug ga…(behalve als retourtje goedkoper is + met enkeltje moet ik wel visum aanvragen en weet niet hoe lang dat duurt)
  • mag met overstap, zeker als dat scheelt in de prijs.
  • vertrek kan ook uit belgie, duitsland of UK.

Alvast bedankt, Annet.

Zoek deze sites eens op, ideaal om gelijk te vergelijken

Ik heb trouwen tickets in Oktober met Turkish Airlines. €607,- pp (retour)

Houd er wel rekening mee dat sommige maatschappijen geen enkeltjes verkopen…ik weet dat Air Berlin via Dusseldorf het wel doet en die is niet eens zo heel duur. Momenteel en ik keek voor 6 Okt betaal je €460,- Een retourtje zal altijd goedkoper zijn naar verhouding. Air Berlin heeft ook nog weleens leuke acties, maar denk eerlijk gezegd dat je daarvoor iets te laat bent met boeken.

Soms kom je ook met een enkeltje het land niet, maar het fijne daarvan weet ik niet. Helaas moet ik altijd weer terug;) Maar vast iemand hier die het wel weet.

Op 13 oktober heeft Air Berlin nog een one way ticket voor 397 euro. Luchtvaartmaatschappijen kunnen passagiers met een one way ticket weigeren indien ze niet in bezit zijn van een visum of een vliegticket naar een bestemming buiten Thailand (binnen 30 dagen).

Ik zal morgen nog eens kijken naar een retourticket waarbij de terugreis gewijzigd kan worden.

Bij alle maatschappijen kunnen one way tickets worden gekocht, alleen bij veel maatschappijen zijn deze behoorlijk aan de prijs :wink:

1 like

Bedankt voor jullie reacties! en Dave als je dat nog wilt doen morgen, graag…

Annet.

Ah! Handig om te weten! Als ik eens miljonair ben dan heb ik wat aan deze infolol2

Misschien is dit wat met Emirates v.a Dusseldorf vertrekdata 27t/m30 september, retour 16t/m18 november €455.
Enkele reis komt duurder nl €650

Theo

1 like

De prijs van vliegtickets naar bangkok is sterk afhankelijk van waar je vertrekt en wanneer… Heb je al gekeken naar de verschillende prijzen als je vliegt vanaf dusseldorf?

Wij gaan ook in eind september/begin oktober naar Thailand. Wij vliegen met Mahan Air, dit hebben we geboekt bij 333travel voor een retourtje met 2 personen moesten we €1000,-- betalen. Ongeveer een maand geledend pas geboekt. Dus wellicht is deze actie nog beschikbaar.

Egypt Air, met overstap in Cairo. Deze zomer mee gevlogen, goedkoop, prima, weet niet hoe prijzen in oktober zijn

Dat klopt helemaal hoor ik ga in december en dat is hoogseizoen dan is het zeer moeilijk om goedkoop te vliegen zonder al te veel/lang overstappen.

Net geboekt 5 december heen en 3 januari terug met eva air voor 690 euro

Dan vlieg je heen zeker via Londen naar Bangkok ? EVA heeft op 5 december namelijk geen nonstop vlucht van Amsterdam naar Bangkok…

Weet je heel zeker dat dit met Eva is? Op de site geven ze namelijk aan dat ze dan niet vliegen? wel op donderdag zaterdag en dinsdag in december

Oeps sorry Dave had niet gezien dat je bijna hetzelfde had geschreven… Beetje dubbel op van mij

Oops, de aankomst is 5 dec. Vertrek is zaterdag 4 dec 21:40.

Geboekt op de website van eva air zelf.