Deze week de beslissing genomen, ik ga begin oktober naar Thailand. Voor mij een hele onderneming en grote stap omdat ik dit alleen wil gaan doen.
Ik ben eens een keer alleen naar Portugal geweest,dit is toch wel even heel iets anders…
Het eerste wat ik nu moet gaan regelen is een vliegticket. Kunnen jullie mij hierover een tip geven?
Je zult mij hier nu wel vaker aantreffen omdat ik best veel vragen heb. Ik ben eerlijk ik weet niet waar ik moet beginnen en waar ik aan begin, het enige wat ik weet dat ik dit moet doen…
Ik zelf vertrek ook begin oktober met turkische airlines naar Thailand.
Heb mijn tickets gehaald bij vliegtarieven.nl:prijs was 621euro kwam nog wel 15euro dossierskosten bij!!
Ik kan altijd even voor je zoeken naar een vliegticket Bangkok (geheel vrijblijvend uiteraard). Je kan me dan het beste een PB’tje (privebericht) sturen met de gewenste reisdata en vertrekplaats (Amsterdam, Dusseldorf, Brussel).
En als je tzt meer vragen hebt of informatie wilt hebben, dan ben je hier op het forum natuurlijk van harte welkom. We helpen je graag verder !
welkom op het forum natuurlijk en vragen mag altijd hoor en we beantwoorden ze altijd graag. Vliegtickets is inderdaad een ding van Dave maar ik vind zelf Eva Air ontzettend goed die hebben ook een tussenklasse wel wat duurder maar ik vind persoonlijk het geld altijd waard. Succes met alles uitzoeken en je zult geen dag spijt gaan krijgen van Thailand.
:chin:Welkom yvonne voor een vrouw alleen is Thailand prima te bereizen op dit forum kan je al vele leuke tips op doen
hoe lang wil je gaan en heb je zelf al ideeen wat je wilt bezoeken ?
[EMAIL=“vliegtarieven.nl”]vliegtarieven.nl daar zijn vaak leuke vliegtickets te vinden in een makelijk overzicht
succes
Ik heb 2 weken geleden tickets geboekt via vliegwinkel.nl €607,-! (Turkish Airlines) uiteraard nog wel boekingskosten erbij, ik geloof €15,-. Maar dat is overal zo. Kijken, kijken en nog eens kijken. Je bent even druk, maar het kan je veel geld schelen.
Wat ik zelf ook handig vind, sites als deze.
www.chase.nl
Vooral de bovenste vind ik prettig! Let er wel op dat je bij Kayak (daar linken ze je naar toe) Euro’s invult. Heb al een paar keer zowat een rolberoerte gehad omdat ie op USD stond en ik vergeten was over te switchenlol2
Ik kom net terug, gevlogen met Egypt Air omdat die het goedkoopste was (op Mahan Air na maar ok) en ondanks dat ik vrij sceptisch tov “zo’n” arabische maatschappij was is dat 100% mee gevallen. Moderne vliegtuigen (veel nieuwer dan die oude 747 van CI) met voldoende beenruimte (meer dan LTU). En vliegen vanaf Schiphol.
Dik minpunt was wel het overstappen, heenweg wat krap ivm vertraging op Schiphol en terug was 5 uur wachten op zo’n saai vliegveld ook niet echt fijn. Maar dat zie je dan ook terug in de prijs.
Weet niet of ze nog de goedkoopste zijn (zie hierboven veel Turkish genoemd), maar het is het overwegen waard.
Ik heb met Egypt-air gevlogen(februarie )kan eerlijk gezegd niets verkeerd zeggen over deze maatschappij,prima aansluitingen en de uren van vertrek en aankomst waren ideaal(20:30pm survarnabhumi richting Egypte)
Het enige minpunt was,toen ik aankwam in brussel(zaventem)waren er een paar spullen ontvreemd uit mijn bagage(I pod en een slof marlboro’s)kan gebeuren.
Ik had 534euro betaald voor deze vlucht.
Hoi Yvonne!!
Ik veronderstel dat dit je eerste keer is dat je naar Thailand gaat?
Heb jij al een planning gemaakt over wat je allemaal wil gaan bezichtigen?
Dag Yvonne, ik keek net even op de website www.joker.be (waar wij onze tickets dit jaar voor september boeken aan 550 de man) En zij vermelden ‘VANAF 553 euro’. Misschien eens bellen en informeren voor jullie datum. Let wel: ‘VANAF’ wil niet meteen zeggen dat je voor jouw periode deze prijs gaat krijgen, maar vragen staat vrij, nietwaar? Wij vliegen via joker met Air Etihad (overstap in Abu Dhabi) en dit schijnt een zeer professionele, degelijke maatschappij te zijn (Ze hebben -als ik me niet vergis- vorig jaar de prijs voor beste luchtvaartmaatschappij ter wereld gekregen, dus dat zal wel loslopen, denk ik ) Alleszins veel leesplezier hier en veel reisplezier daar! Kom gerust eens aanschuiven aan ‘Den Toog’, Hier hangt er altijd wel iemand van de vaste leden rond!
Etihad is een heel goede maatschappij Jelle,heb er al mee gevlogen,kan er niets negatief over zeggen.
Vriendelijke cabine crew,maaltijden waren ok en de vertrek/aankomst uren zijn ok.
één minpuntje!! de terugvlucht van Bangkok naar Abu Dhabi had 4uur vertraging.(kan gebeuren)over de prijs:ik dacht dat ik rond de 534euro heb betaald.
Soms komen er ook goede promoties op fly&drive.be,daar had ik het ticket gekocht.
Idd, zeker de moeite om eens te informeren bij Joker. Wanneer je een kantoor bezoekt is de prijs veel goedkoper dan op de website.
Voor eind juli betaal ik 525euro (met Qantas Airways) richting Bangkok. Terugreis eind september. In deze prijs zit ook 3nachten Bangkok hotel.
Dat is een hele goeie vraag .Ik ben mij nu aan het kijken via allerlei sites wat ik beslist wil zien.
Vorig jaar had ik al besloten om te gaan en doordat mijn broer daar woonde was het allemaal wat makkelijker.
Helaas is hij in januari onverwachts overleden. Dus ja de reis zal er anders uit gaan zien.Ik heb ook een oproep geplaatst om in het begin van de reis samen met iemand te reizen.
Als je tips hebt dan zijn ze meer dan welkom.