Haha maar goed dat je weer even naar je ticket moest kijken :vak02:
Stel je voor ben je een dag te laat om te >>>
Thx voor deze info !
Ik heb net even bij ons op de website gekeken en daar kan ik geen EVA voor 690 euro vinden. Bij ons is EVA een stuk duurder…dus ik ga meteen even kijken of EVA zich wel aan de regels houdt :mad:
Edit: probleem opgelost ![]()
Graag info Dave
Ik vlieg op 25-12 en terug op 18-01 en betaal 900euro…
Weet niet wanneer je dit ticket geboekt hebt, maar rond kerst betaal je de hoofdprijs. Heb net even gekeken voor deze reisdata en enige ticket dat momenteel nog goedkoper is, is EgyptAir (865 euro inclusief tax). Alle andere prijzen zijn nu boven de 900 euro…
:wereld:Ik heb mijn ticket op 18-08 geboekt via schipholtickets.nl Die was toen ook al de goedkoopste die ik kon vinden. ik betaal 897,69 incl tax :chin:
Staat nog voor 599,- op Thailandtravel voor rond de kerst met Mahan. Vlieg zelf op 8 december, terug op 24 december (omdat de kerstdagen dit jaar waardeloos vallen en het geen vrije dagen scheelt) voor 489,- Kost het ook na de jaarwisseling.
Voor die prijs blijft het natuurlijk spannend wat ze daar in Iran uitvreten ![]()
Alleen de vraag is…zijn de vluchten nog wel beschikbaar voor die prijs of noemt Thailandtravel slechts een vanaf-prijs…
Dat weet ik helaas niet voor dit moment, toen ik m’n boeking deed een maand terug klopte die prijs in ieder geval, beste even te bellen denk ik.
Heb net even gekeken op de website van Thailandtravel, maar dit zijn idd vanaf-prijzen. Ze geven ook aan:
De prijzen zijn gebaseerd op het voordeligste tarief en onder voorbehoud van beschikbaarheid.
Direct het bureau contacteren ja…want het zijn vanafprijzen…
om telleurstellingen te voorkomen.
Ik heb ook lang gezocht naar het goedkoopste ticket met de beste maatschappij (echte hollander he)
Betaal nu 910E met china airlines 25-12 tm 24-1…
Goedkoper in die periode met directe vlucht ga je echt niet krijgen volgens mij.
Jeroen
Nee dat denk ik ook niet hoor ik ga de zelfde periode als jou ik wilde ook met China maar op het moment van boeken was EVA net even goedkoper. Niet veel hoor maar goed net wat je zegt hollander he haha