Neenee georgessiam niet annuleren ge zijt ons " proefkonijn " als het lukt dan gaan we ook boeken hahahah .
Greetz Frank
Neenee georgessiam niet annuleren ge zijt ons " proefkonijn " als het lukt dan gaan we ook boeken hahahah .
Greetz Frank
Mahan Air zou ik zeker niet doen…
Dat komt mijn vrouw net te zeggen !
@dave
waarom geen mahanair ? ze mogen toch weer vliegen…
Het vliegverbod van Mahan Air binnen de EU is idd weer opgeheven, maar wat als ze weer een vliegverbod opgelegd krijgen ? Kan altijd natuurlijk…
Er zijn mensen die nog steeds op hun restitutie wachten n.a.v. dit voorval.
Ook zou mijn persoonlijke voorkeur niet uitgaan naar een Iranese airline. Dan maar iets meer betalen voor een meer gerenommeerde maatschappij.
Wil je gewoon goedkoop vliegen, heb je geen hoge verwachtingen en maakt het je niks uit om via Teheran te vliegen (vrouwen hoofddoek op), dan is Mahan wellicht een idee.
ja ik begrijp wel wat je bedoeld. maar ja wij hebben ons geld netjes terug gekregen en het jaar daarvoor hebben wij een goede vlucht gehad met mahanair.
en ze bieden nu retourtjes aan voor 413 euro pp incl., ik zou er wel weer over nadenken om mss toch weer eens met ze te vliegen. maar dit eerst na een vergelijking met alle tickets die verder beschikbaar zijn.
Ik ben aan het zoeken naar een ticket voor begin december naar bangkok (blijf 2 maanden weg) en vind op emirates.com voor 486 euro een retourtje… Ik kan het bijna niet geloven, maar het lijkt toch echt zo te zijn (wel een stop van 24 uur in dubai).
Misschien daar even kijken dus!
En wat ga je doen tijdens die 24uren?prijs is ok;maar het verblijf op het vliegveld is ook niet ideaal,vind je niet Jasmijn19???ieder zijn ding,maar niet voor mij weggelegd!plastiek.
Plastic,
Op worldticketcenter heb ik nu voor 645 een ticket waarbij de stop op dubai maar 2 uur is (ook met emirates)… Verder heb ik op emirates.com gevonden dat je voor die 486 ook betere aansluitingen vindt (12 uur ipv 24 uur)… Ik ga in ieder geval nog even doorzoeken naar de beste optie…
Op www.condor.de Frankfurt-Phuket op 17 nov voor €259,- (en waarschijnlijk komt daar ook nog iets van 25 euro toeslag bij)
Oh maar volgens mij stond er bij update dat ze inmiddels geboekt heeft 339 is idd niet duur
:chin: Goede prijs die ruim 200!
Inderdaad heb ik ondertussen wel wat geboekt en ben zeer tevreden met mijn 339 vanaf dusseldorf rechtstreekse vlucht!.
>>> Als ik daar ben zie ik het allemaal wel, hoe en wat!
Heb in ieder geval geen enkele datum dat ik terug moet keren… dus zolang het leuk is blijf ik lekker plakken daar! :wereld:
Heerlijk gevoel
Ik weet niet hoe streng ze zijn daar, want je mag natuurlijk maar 30 dagen blijven en je wilt ook niet tegengehouden worden bij de douane. Misschien kun je met airasia een ticket naar een buurland boeken? Ik kon namelijk ook heel makkelijk mijn ticket van airasia wijzigen, dan ligt het toch niet helemaal vast…maar kun je bij de douane wel bewijzen dat je na 30 dagen Thailand verlaat.
In ieder geval haal ik een visum voor 60 dagen bij het consulaat… dan kan ik door 1x uit thailand te gaan er nog 30 bij plakken… maar aangezien ik ook cambodja, laos vietnam etc. wil aandoen zal het hiermee wel lukken…
in dubai kun je wel een stempel krijgen en van de luchthaven af.
heb iets gevonden op de sites ivb:goedkoop vliegen!! voor phuket zijn er prijzen van 399euro(retour) deze link aanvinken!! http://www.thomascookairlines.com/articles/vlieggoedkoop.aspx op een ander site heb ik prijzen gevonden zoals Jet airways voor 554.43euro en ethihad voor 456.50euro,prijzen van china airlines en air berlin staan er ook op!! deze link aanvinken: http://web200.terminala.com/webpages/Flightsearchresult.aspx greetings:plastiek.
Even zeggen dat bij het aanvinken van thomascook,u een bericht krijgt met het volgende:het gevraagde document is niet gevonden,dan moet je op deze pagina naar ondere scrollen en de startpagina aanvinken!!mbg:plastiek.
plastiek kan aan mij liggen maar ik zie bij thomascook geen tickets naar bkk.
Karin;thomascook vliegt niet op Bangkok,maar op Phuket!!heb al intressante prijzen gezien!!groetjes.plastiek.Sorry dat ik het niet hebt vermeld in mij quote,ivb:aankomst te Phuket*
nu zie ik het brussel naar phuket