Kan iemand me helpen waar ik goedkope vluchten vanuit Bkk naar Brussel, Dusseldorf of Amsterdam kan vinden, heb de afgelopen weken al de gangbare websites bezocht, die bieden allemaal promoties aan vanuit europa naar Thailand, maar niet in omgekeerde richting. Bijvoorbeeld etihad, 586 euro vanuit Brussel naar Bkk, maar in omgekeerde richting kost me dat in dezelfde tijdspanne ongeveer 1000 euro. Iemand een idee of er hier ook ticket aanbieders te vinden zijn die beter kunnen als cheaptickets.co.th ?
Vluchten Bangkok-Europa zijn duurder dan andersom.
inderdaad, jammer genoeg. Heb verschillende mails gestuurd naar ticket-aanbieders in België en Nederland, en zij antwoorden dat de tickets die zij aanbieden richting Thailand ‘en masse’ aangekocht worden en op die manier goedkoper zijn, begrijpelijk natuurlijk. Daarom was mijn vraag of hier in Thailand dan ook geen ticket aanbieders zijn die ‘en masse’ aankopen.
Heb me al suf gesurfd op al de verschillende websites, en vind niet echt een promo ticket.
Misschien kan je bij de luchtvaartmaatschappijen op hun website in Thailand, eens kijken dus rechtstreeks bij de bron en niet via een reisbureau en dergelijke.
Zo zag ik op Turkisch airlines tickets voor 1066 euro (traject Bkk/Ams eerste week van september!(vind ik eerlijk gezegd toch duur)
Misschien eens proberen bij Air asia,Egyptair etc… om nog goedkopere tickets?
Heb ik ook al gedaan, goedkoopste is momenteel KLM (niet mijn favoriet) en Air France, vermoedelijk zal het één van deze worden, ben echt niet zinnens om 80,000 baht te betalen om met 2 personen effe op familiebezoek te gaan. Air Berlin was ooit één der goedkoopsten, maar die hun prijzen zijn ook niet meer evenredig met de service, zijn zowat de duurste tickets die ik ben tegengekomen
Welk zijn de afreisdatums? en hoeveel mag een ticket maximum bedragen per persoon?
ergens tussen 4 en 7 september vertrekken, retour tussen 19 en 23, ticketprijs zo goedkoop mogelijk natuurlijk, maar zal al blij zijn als ik iets vind tussen 600 en 700 euro.
Nou zal eens rondsurfen en hopelijk staat er iets goedkoops bij voor die datum.
Tegen wanneer moet je het weten?
Maakt niet uit, zo gauw ik zelf iets interessants vind en ga boeken laat ik hier eveneens iets horen, zoniet dan probeer ik zo lang mogelijk te wachten en te gokken op een last minute, naar verluid is Jetairfly daar goed in, de laatste twee weken voor je vertrekdatum hebben die promoties om de laatste zetels te verkopen (lukt soms aan ongeveer 500 retour, rechtstreekse vlucht). Alvast bedankt voor de moeite. Die dure tickets zijn echt bedoelt om de expats in thailand te houden denk ik !
Departure Wednesday 5 September 2012Show flights All departure timesMorning flightsAfternoon flightsEvening flightsDirect flights .Select Direct Details stop(s) of from departure flights return flights undo view seat map This flight is not available in combination with the selected return flight. This flight is not available in combination with the selected departure flight. Need more time at the airport?
Price Departure Arrival Travel time Operated by Flight number
This flight is not available in combination with the selected return flight.
THB
18,40012:20 Bangkok18:55 Amsterdam11h35KLMKL0876Details
12:20 Bangkok (Suvarnabhumi Intl.) - 18:55 Amsterdam (Schiphol)
Aircraft type: Boeing 777-300 | view seat map
. This flight is not available in combination with the selected return flight.
THB
28,11518:55 Bangkok20:45 Hanoi20h20Vietnam AirlinesVN0614
23:25 Hanoi07:00Paris (CDG)Vietnam AirlinesAF0177This flight arrives 1 day later.
09:00 Paris (CDG)10:15 AmsterdamKLMAF8224Please note: only 2 seat(s) available at this priceDetails
18:55 Bangkok (Suvarnabhumi Intl.) - 20:45 Hanoi (Noi Bai)
Aircraft type: Airbus A320-100 | view seat map
Transfer time: 2h40
23:25 Hanoi (Noi Bai) - 07:00 Paris (CDG) (Charles De Gaulle Airport)
This flight arrives 1 day later.
Aircraft type: Boeing 777 | view seat map
Transfer time: 2h00
09:00 Paris (CDG) (Charles De Gaulle Airport) - 10:15 Amsterdam (Schiphol)
Aircraft type: Boeing 737-800 | view seat map
Please note: only 2 seat(s) available at this price
.
‘This flight is not available in combination with the selected return flight.’ Is een mooie prijs, maar blijkbaar geen return flight beschikbaar … via welk kantoor/website ?
Malaysia Airlines is de maatschappij die ik de laatste keren naar Nederland heb gebruikt: prima maatschappij en goed te betalen. Voordeel voor mij is dat ik op Phuket woon, en vliegen via Bangkok of KL ongeveer even lang duurt.
Heb zopas deze site bezocht, vliegen vanuit Bkk via KL naar Amsterdam, deal of the day is 30,000 baht, maar na het ingeven van data is goedkoopste ticket bijna 50,000 baht. Bij hun deals vermelden ze nochtans dat hun prijs incl taxes and suchcarges is, maar na booking zie je dat zij daar toch ruim in zijn. Momenteel goedkoopste is KLM, ongeveer 30,000.
Goh… Ik had dit ergens van een thaise website,ofdat die betrouwbaar is das een paar andere mouwen.
Zag ook op een andere website dat je al tickets voor 872 euro hebt met Fin Air(Bkk to Amsterdam)
Ook ben ik jou KLM tegengekomen voor dezelfde prijs van 872 euro!
Zou zeggen Boeken,goedkoper ga je toch niet meer vinden.
heb geboekt met jetairfly, BKK-BRU-BKK, 1315 euro voor 2 tickets. Niet de gewenste afreisdatum, maar de gewenste prijs.
Als je niet veel om je afreisdatum geeft is jetairfly goedkoop, zij vliegen vanuit Bkk enkel op zondag (via Phuket) naar Brussel en retour op zaterdag.
Alweer een strijd gestreden, wat een gepensioneerde lijden kan >>>