Goedkoopste ticket af Amsterdam, Brussel en Düsseldorf

Düsseldorf-Bangkok met Emirates (vanaf Düsseldorf) is vaak het goedkoopst, maar niet altijd.

Als je geen zin hebt om steeds vanaf drie of vier steden te zoeken: op http://www.supervliegtickets.nl hoef je niet te zoeken. Er staan steeds goedkope vluchten naar Bangkok vanaf Amsterdam, Brussel, Düsseldorf en Frankfurt.
Het geeft een aardig idee waar je verder zou kunnen zoeken.

Van hun website gekopieerd:

oktober:
Amsterdam €577 Oct 21 - 27 on China Airlines found today
Brussel €456 Oct 12 - 20 on Etihad Airways found 1 day ago
Düsseldorf €461 Oct 5 - 14 on Emirates found 1 day ago
Frankfurt €430 Oct 3 - 15 on Qatar Airways found 2 days ago

november:
Amsterdam €595 Nov 30 - Dec 8 on Finnair found 1 day ago
Brussel €603 Nov 30 - Dec 9 on Jet Airways found 1 day ago
Düsseldorf €461 Nov 12 - 30 on Emirates found today
Frankfurt €434 Nov 18 - Dec 6 on Qatar Airways found today

december:
Amsterdam €617 Dec 1 - 14 on China Airlines found 1 day ago
Brussel €602 Dec 1 - 10 on Jet Airways found today
Düsseldorf €499 Dec 3 - 17 on Air France found 1 day ago
Frankfurt €413 Dec 20 - Jan 2 on Air China found 1 day ago

Malaysia airlines heeft momenteel ook aanbiedingen voor € 540 naar Kuala Lumpur als je dan met Air Asia verder naar Thailand vliegt zit je ook rond de € 600 .
Ik betaal in maart voor een ticket KL naar Chaing Mai zo,n €30.

Theo

Ziet er niet slecht uit Thekurp!!Dat is ook een mogelijk,en er vliegen genoeg vliegtuigen naar bkk vandaar uit!!plastiek.

Wil je via Kuala Lumpur, dan heeft de KLM ook geen slechte aanbiedingen. Is maar een tientje duurder dan Malaysia Airlines (eind oktober).

Allemaal laagseizoen dat wel, ik zelf heb een ticket naar Bkk met de jaarwisseling onlangs gekocht en dan praat je toch al weer over prijzen van boven de 800 euro, of je moet geluk hebben met een vroege boeking.

eenmaal in Thailand ook een retour met Airasia naar ChangMai voor een paar tientjes.

Frank

Klopt allemaal maar ik heb geboekt voor maart en als je dan zoekt vallen de meeste andere maatschappijen op dit moment duurder uit.

Het is net een loterij niemand weet of de aanbiedingen die in januari gedaan worden ook interessant zijn maar overal lees je dat de luchtvaartmaatschappijen vluchten reduceren om minder stoelen in de markt te zetten dus ik vrees dat er een einde aan stuntprijzen komt.

Ik zit nu rond de € 600 totaal met een retour Ams-Kl met Malasia airlines dan door naar Chaing-Mai en terug naar Kl via Krabi met air Asia vind dat geen slechte deal.

theo

hoi Theo,

geweldige deal is dit, ook een voordeel als je vroeg boekt en zie je een goede prijs dan toehappen voor het te laat is of voordat het duurder wordt.

Ben altijd blij dat ik ook buiten de vakanties kan boeken en heb ook regelmatig zeer vroeg geboekt, nooit geen spijt van gehad en ook meestal een goede prijs betaald.

Frank